En dat!quote:
Het is net houdini hij komt gewoon los. We gaan de tuin wel catproof maken dus hij mag straks wel weer naar buiten maar niet meer 24/7.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan hij niet naar buiten aan een tuigje?
Kan het niet gewoon zijn dat hij nog zoekende is na de verhuizing? Wellicht toch een bak op een andere plek zetten en zo puzzelen zodat het minder/acceptabel word?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij mag nu niet naar buiten. En ergens denk ik dat dat hem wel dwars zit. Niet dat hij normaal met dit weer buiten is. Maarja het is een kat en ik kan zijn gedachtes niet lezen.
Mah...niet echt...veel nachtmerrie's gehad en nu kon ik tegen niemand aanzeurenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat!
Laysaaaaa
Lekker geslapen in je eigenste bedje?
Kun je niet een oplossing bedenken dat 'ie wel 24/7 kan? Bijv. een ren en luikje?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is net houdini hij komt gewoon los. We gaan de tuin wel catproof maken dus hij mag straks wel weer naar buiten maar niet meer 24/7.
Kan maar het duurt nu gewoon erg lang. Deuren zijn open hij mag bijna overal komen behalve in de kamer van ean en de bijkeuken. En vooral dat laatste vindt hij maar moeilijk te accepteren. Hij gaat ook vaak krabben als hij iets niet mag oid. Het lijkt wel of hij moeilijk kan accepteren dat hij de baas niet is. Aan de andere kant blijft hij gewoon liggen als ean naast hem aan het spelen is en herrie maakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zijn dat hij nog zoekende is na de verhuizing? Wellicht toch een bak op een andere plek zetten en zo puzzelen zodat het minder/acceptabel word?
Noortje heeft ook wel eens haar momenten dat het niet goed gaat, maar vaak ligt dat dan toch aan mezelf. Deur dicht richting een van de kattenbakken, een bak vergeten en dus vies of meer van dat soort dingen.
Een luikje willen we niet meer. En voor een ren is geen plek. En ik ben heel de zomer thuis zo ongeveer dan kan hij bijna heel de dag naar buiten. Alleen 's nachts niet. Straks ontsnapt hij weer en ben ik hem echt kwijt.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je niet een oplossing bedenken dat 'ie wel 24/7 kan? Bijv. een ren en luikje?
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Even jompelen: ik heb een cijfer op de weegschaal gezien dat ik in geen jaren heb gezien. Ik weet niet in hoeveel jaren, maar ik denk in ieder geval een jaar of vijf![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Even jompelen: ik heb een cijfer op de weegschaal gezien dat ik in geen jaren heb gezien. Ik weet niet in hoeveel jaren, maar ik denk in ieder geval een jaar of vijf![]()
![]()
Nog niet geprobeerd eigenlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
TofPas je ook al weer kleding die je niet meer paste?
Als je kleding nu heel ruim zit zou ik het gewoon proberen hoor. Ik heb gister ook een broek en een trui geprobeerd en die pasten ook. Voelde me er nu niet meer ongemakkelijk in in elk gevalquote:Op maandag 25 maart 2013 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd eigenlijkEn dan is het meer kleding die ik vooruit heb gekocht met de gedachte 'ik ga echt afvallen en snel!' dan dat ik echt veel kleding had in kleinere maten. Ik ben tot twee keer toe in korte tijd heel veel aangekomen, echt tientallen kilo's. De meeste kleding die ik in die tijd kocht heb ik helemaal nooit gedragen
Het moet haast wel meer dan vijf jaar zijn, bedenk ik me nu. Eerder een jaar of acht
Super!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
In totaal? Iets meer dan 16 kilo. Maar sinds ik drie weken geleden begonnen ben met alles noteren ruim vier kilo.quote:
Wauw dat is super van je. Hoeveel wil je in totaal kwijt.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In totaal? Iets meer dan 16 kilo. Maar sinds ik drie weken geleden begonnen ben met alles noteren ruim vier kilo.
Ik wou dat ik het kon. Ik heb echt een lelijke buik door de antidepressivaquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Dat weet ik nog niet precies, ik weet ook niet in hoeverre dat allemaal gaat. Einde van het jaar wil ik in ieder geval 25 kilo lichter zijn dan ik vandaag ben. Maar ik hoop dat doel véél eerder te bereiken, zeker als ik nog meer ga bewegen en sporten.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wauw dat is super van je. Hoeveel wil je in totaal kwijt.
Buikspieren trainen werkt ook niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het kon. Ik heb echt een lelijke buik door de antidepressiva
Volgens mij krijg ik die niet weg.
Ik vind het gewoon heel knap dat je zo goed bezig bent. En je lichaam moet ook wennen aan minder hoeveelheden. Je moet dat langzaam afbouwen anders ga je opslaan en dat wil je niet. En echt honger hebben is ook niet goed, dus rustig aan en volgens mij doe je het hartstikke goed. En af en toe een keer zondigen kan geen kwaad of wel? Juist dan kun je het volgens mij het beste binnen te perken houden?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, ik weet ook niet in hoeverre dat allemaal gaat. Einde van het jaar wil ik in ieder geval 25 kilo lichter zijn dan ik vandaag ben. Maar ik hoop dat doel véél eerder te bereiken, zeker als ik nog meer ga bewegen en sporten.
Het is echt bizar hoe je als voormalig eetverslaafde/eetgestoorde je idee bij normale hoeveelheden helemaal kwijt bent. Ik dacht dat ik het best goed deed. Maar per saldo eet je dan nog veel te veel. Daarnaast was ik toch ook wel behoorlijk een emotie-eter....
Ik ben wel geschrokken vorige week, ik heb toen een keer uit emotie gegeten terwijl ik eigenlijk al door mijn kcal voor die dag heen was. Ik baalde er zo ontzettend van, maar nuchter bezien was dat een 'vreetbui' van 146 kcal en nee, dat heb ik niet die dag zo netjes afgewogen, maar ik had een nieuwe zak chips opengetrokken, dus ik kon de volgende dag gewoon wegen wat er nog in de zak zat![]()
Dus dat gaf helemaal geen schade. Maar dat ik dan de volgende dag 'gewoon' doorga en me wel netjes aan de planning hou, dat voelt goed
Nou ja, ik doe niet aan zondigen, ik mag gewoon alles eten, zolang ik maar op of iets over mijn BMR blijf. Dat BMR heb ik aan de hand van een vetmeting bepaald, dus dat is behoorlijk nauwkeurig. Die hoeveelheid kcal is wat het lichaam minimaal nodig heeft om te bestaan. Daar wil ik dus ook per se niet onder gaan zitten. Extraatjes passen makkelijk binnen dat BMR, die kan ik gewoon inplannen. Wat ik nu zo vervelend vond, is dat ik de dag al had afgesloten en vervolgens uit emotie een handje chips wegwerk dat ik niet had ingepland. Had ik die chips gegeten binnen mijn 'normale hoeveelheid', was er niks aan de hand geweest. Heb ik bijv. dit weekend ook gedaan (het moet namelijk wel leuk blijven inderdaad). Als het goed is voorkom je op deze manier dat je in de spaarstand komt en ik heb daar ook wel vertrouwen in. De eerdere keren dat ik in de spaarstand belandde, at ik véél minder.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het gewoon heel knap dat je zo goed bezig bent. En je lichaam moet ook wennen aan minder hoeveelheden. Je moet dat langzaam afbouwen anders ga je opslaan en dat wil je niet. En echt honger hebben is ook niet goed, dus rustig aan en volgens mij doe je het hartstikke goed. En af en toe een keer zondigen kan geen kwaad of wel? Juist dan kun je het volgens mij het beste binnen te perken houden?
Wauw, super!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In totaal? Iets meer dan 16 kilo. Maar sinds ik drie weken geleden begonnen ben met alles noteren ruim vier kilo.
AH oké helder.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe niet aan zondigen, ik mag gewoon alles eten, zolang ik maar op of iets over mijn BMR blijf. Dat BMR heb ik aan de hand van een vetmeting bepaald, dus dat is behoorlijk nauwkeurig. Die hoeveelheid kcal is wat het lichaam minimaal nodig heeft om te bestaan. Daar wil ik dus ook per se niet onder gaan zitten. Extraatjes passen makkelijk binnen dat BMR, die kan ik gewoon inplannen. Wat ik nu zo vervelend vond, is dat ik de dag al had afgesloten en vervolgens uit emotie een handje chips wegwerk dat ik niet had ingepland. Had ik die chips gegeten binnen mijn 'normale hoeveelheid', was er niks aan de hand geweest. Heb ik bijv. dit weekend ook gedaan (het moet namelijk wel leuk blijven inderdaad). Als het goed is voorkom je op deze manier dat je in de spaarstand komt en ik heb daar ook wel vertrouwen in. De eerdere keren dat ik in de spaarstand belandde, at ik véél minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |