Girlsquote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Dank jullie wel Q en Nip
Nip, jij ook veel plezier met uit eten gaanja, ik mag lekken
![]()
Welke serie Q??
Veel plezier daar!!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Cat22 het volgende:
Live vanaf de mac Donaldsin Disneyland Parijs. Is er al nieuws van Cattyman?
Gelukkig is de operatie goed verlopen!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
Nou de schone slaper slaapt nog, maar is wel terug op de afdeling.
De operatie is goed gegaan volgens de verpleegster,over de voet moet ik toch de dokter horen.
Hij moet minimaal tot donderdag tegen de avond blijven want hij heeft een antibiotica infuus voor 72 uur.
Ik duim voor je dat hij morgen weer bij je isquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je man graag wil zien![]()
Ik ben een half uurtje naar dk geweest. mijn moeder was hier en ik was zo ongerust dat ik hem gewoon zelf wilde zien.
Morgen maar even afwachten
Fijn dat je wat gehoord hebt! En geweldig dat de operatie in elk geval goed is gegaan. Nu heel hard duimen voor de goede afloopquote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
De operatie is goed gegaan volgens de verpleegster,over de voet moet ik toch de dokter horen.
Hij moet minimaal tot donderdag tegen de avond blijven want hij heeft een antibiotica infuus voor 72 uur.
O, dat is balenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Laysa het volgende:
Nee die moest vannacht blijven. het gaat niet goed. HB was megalaag. Morgen mag hij s wel naar huis
Slaap lekker. ik ga ook lekker vroeg op bed liggenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat hij morgen weer bij je is
Ik ga zo nog even TV kijken en dan naar bed, ik ben doodmoe van het wachten
gaat wel...ik moet donderdag terug voor controlle. ik had gehoopt wat langer rustiger aan te doen, maar ik denk dat dit er niet in zitquote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, dat is balenJe zal wel blij zijn als jullie morgen weer lekker samen thuis zijn. Hoe is het met jou?
Probeer jezelf toch een beetje te ontzien hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef Laysa het volgende:
gaat wel...ik moet donderdag terug voor controlle. ik had gehoopt wat langer rustiger aan te doen, maar ik denk dat dit er niet in zit
Niets hihiquote:Op maandag 25 maart 2013 17:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
En wat denk je dat je huisarts daar aan kan doen dan?
Goed zo! Hoop dat jullie snel weer samen zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Slaap lekker. ik ga ook lekker vroeg op bed liggen
Pfoe, da's best lang nog.... wanneer horen jullie meer over de voet?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef indaha het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je man graag wil zien![]()
Ik ben een half uurtje naar dk geweest. mijn moeder was hier en ik was zo ongerust dat ik hem gewoon zelf wilde zien.
Morgen maar even afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |