Fijn dat hij thuis is maar balen dat het niet goed is. Sterkte ook voor julliequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
Sterkte m_d en Elies![]()
DK is thuis en zit naast me op de bank. dat betekend niet dat het goed gaat helaas, maar goed genoeg om naar huis te gaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
DK is thuis en zit naast me op de bank. dat betekend niet dat het goed gaat helaas, maar goed genoeg om naar huis te gaan
Dus ze heeft het grootste deel 'gewoon' meegekregen, bahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben haar vanaf gisteren in slaap gehouden. Geen idee hoe het op dit moment precies is...
je hebt hem toch al geknuffeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef Laysa het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Laysa het volgende:
Nee ik ben el blij dat hij thuis, maar was wel blij dat hij vannacht nog daar is.
Ben zelf kapot moe want niemand kon helaas rijden dus heb ik zelf gereden![]()
Maarrrrrrr we hebben wel al lekker friet op
Leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Voor mijn minor ga ik vanaf volgende week onderzoek doen op de kinder- en kraamafdelingAls het goed is komt verloskunde er ook nog bij, maar dat is even afwachten. Ik ben blij
ja.... de rest van de week hebben we lekker hulp van de moeders. Ik moet donderdag weer op en neer naar amsterdam en dan rijdt mijn moeder en de moeder van dk is dan hierquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik zou foei willen zeggen, maar snap ook dat je waarschijnlijk geen keus had.... doe zoveel mogelijk rustig aan he!
ohhh dat klinkt gaaf !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Voor mijn minor ga ik vanaf volgende week onderzoek doen op de kinder- en kraamafdelingAls het goed is komt verloskunde er ook nog bij, maar dat is even afwachten. Ik ben blij
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Nip wat tofquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
Een minor is een half jaar (in mijn geval) van mijn opleiding dat je je kan verdiepen in een ander vakgebied. Bijv, als je informatica studeert een half jaar psychologie vakken gaan volgen. Snap je?quote:
Hier op de bank is het echt heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
Buiten is het koud en guur, maar hier binnen 25 gradenUitersten
En lekker in je t-shirtje werken en met luchtig vestje er overheen
ik snap het nu veel beterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een minor is een half jaar (in mijn geval) van mijn opleiding dat je je kan verdiepen in een ander vakgebied. Bijv, als je informatica studeert een half jaar psychologie vakken gaan volgen. Snap je?
Mijn minor heet 'complementair werken' (en heeft wel met verpleegkunde te maken, dat kan dus ook) en houdt in dat ik aanvullende manieren van zorgverlening leer kennen; aromatherapie, massage etc.
ik zie het zo voor me. Frasier is liever buiten.quote:Hier op de bank is het echt heeeeeerlijkDe zon schijnt heerlijk en m'n katten zijn ook echt zo blij met de zon
de hele tijd in de zon liggen rollen en doen
Helaas heb ik hier geen zonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hier op de bank is het echt heeeeeerlijkDe zon schijnt heerlijk en m'n katten zijn ook echt zo blij met de zon
de hele tijd in de zon liggen rollen en doen
Haha ik vind m'n minor vrij waardeloos, maar deze onderzoek-plek is dan wel wee ubertof. En in het onderzoek gaan we alleen complementaire interventies gebruiken die wij wel nuttig vinden dus dat houdt het leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Klinkt als een leuk onderzoek oognip!
Ik weet alleen niet zeker hoe ik je 'blije' berichten over de colleges van je minor moet lezen.
Naar Venlo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:33 schreef Puala het volgende:
Vraagje.. binnenkort gaan Kano en ik een weekendje weg richting Reuver. Zijn er daar leuke dingen om te doen/te zien/te wandelen? Hebben we hier toevallig iemand die daar een beetje de weg weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |