Yep, super aflevering. Het is episch. Spartacus heeft als een leeuw gevochten, ongekend. Je ziet hem in deze aflevering op zijn best.quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:00 schreef stinkie het volgende:
Jullie hebben stream gekeken?
Ga 'm zo aanzetten, vanavond kijken
Die verwachting is terecht. Het is een epische aflevering.quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:21 schreef stinkie het volgende:
Vorige week als al een de beste afleveringen van de afgelopen 2 seizoenen, dus ik verwacht een hoop
haha ik ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Damn! Wat een mooie episode.Toch wel één van de sterksten dit seizoen. Je voelde zo sterk al die emoties. De woede en het verdriet van Naevia (al verwachtte ik toch bijna dat ze dood zou gaan tijdens die arena!). En dan de angst van dat jochie tijdens de spelen!
En het verdriet van Crassus. De vreugde van het publiek tijdens die spelen. Allemaal heel sterk over gebracht (vind ik persoonlijk dan!)
En wat wou ik graag zien dat die knul gedood werd! Wat baalde ik toen die niet gedood werd. Wat juichte ik toen hij alsnog gedood werd!![]()
![]()
WOW!! Daar zitten een paar heel erg mooie foto's tussenquote:Op zondag 7 april 2013 06:40 schreef shibal het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar wel leuk, zo net voor het einde van spartacus:
(Beetje nsfw)
http://www.flickr.com/photos/tj_scott/sets/72157625670731438/
Ja hier nog zo eentje. Ik hoopte dat Crassus dood zou gaan, maar ja, ik wist dat dat niet ging gebeurenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ben ik hier de enige die schijnbaar valse hoop had op een goed einde en daarom teleurgesteld was dat er zo veel (niet) doodgingen?
Begreep je de diepere betekenis achter Agron zijn laatste woorden? Of ben ik de enige? Agron is een Germaan en hij had het over: 'One day Rome shall...'?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Jellereppe het volgende:
Spartacus toen hij stierf. Hoe hij recht voor zich uitkeek en toen niks. Eindelijk rust na jaren te hebben gevochten. De beste serie die ik ooit heb gezien.
Wie weet komt er ooit een serie uit over de laatste jaren van Rome. Ruim 500 jaar na de dood van Spartacus zal dat gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |