quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik dacht nog "hee zei iemand hier niet dat hij een mudmasters shirt had?"
Maar dat was voor mij niet voldoende reden om een vreemde aan te spreken die daar staat met een BRRR en hoorntjes op zijn muts.
Vind het ook altijd zo onaangenaamquote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik doe nooit mee met dat soort gezamelijke warming ups. Ik voel me altijd zo motorisch gestoord, want ik kan die aanwijzingen nooit bijhouden
Die medaille heeft een schutkleur zo met die truiquote:
Wat Guppy zegt. Je had ook binnen op de bank kunnen blijven zittenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Naam N.I.M.B.Y.
Afstand Men's Circuit Run 5 km
Totaal plaats 439 / 457
Categorie plaats 439
Snelheid 8,364 km/uur
Netto tijd 35:52
Matig.... maar ja volgend jaar onder de 30 minuten
Zoals ik!quote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wat Guppy zegt. Je had ook binnen op de bank kunnen blijven zitten
Dat heeft niks te maken met geen zin hebben, maar alles met geen idee welk tempo ze moeten lopen om continue te kunnen lopen. Dit kom je bij alle loopjes tegen: ACR, CPC, Golden Ten, echt allemaal. Ze lopen als jonge honden, blind, en daarna kunnen ze niet meer, wandelen en dan even bijkomen en dan weer opweg als jonge honden. Hoort bij de leeftijd denk ik: SCHNELL!!!!quote:Op zondag 24 maart 2013 15:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
bij mij/ons liepen er veel middelbare scholen mee en volgens mij had die jeugd geen zin.....dus steeds rennen en weer lopen/stilstaan. sommige heb ik volgens mij wel 5x ingehaald en telkens als ik ze voorbij was kwamen ze weer op volle snelheid langs gescheurd om dan 10meter verder weer te gaan lopen.....daar heb ik me aan lopen ergeren.
en op een gegeven moment had een van die joggies schijnbaar zin in een sigaret en stond fijn te roken![]()
Heb mezelf trouwens een troost/trotsopmezelf prijsje besteld![]()
http://store.nike.com/nl/(...)d-675609/pgid-675694
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Beetje zoals je sex had vroeger, snel en vaak. Maar dan hardlopend.
Voor een groot deel: eensquote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met geen zin hebben, maar alles met geen idee welk tempo ze moeten lopen om continue te kunnen lopen. Dit kom je bij alle loopjes tegen: ACR, CPC, Golden Ten, echt allemaal. Ze lopen als jonge honden, blind, en daarna kunnen ze niet meer, wandelen en dan even bijkomen en dan weer opweg als jonge honden. Hoort bij de leeftijd denk ik: SCHNELL!!!!
Beetje zoals je sex had vroeger, snel en vaak. Maar dan hardlopend.
De dam tot dam schoenen?quote:
Nee de Rotterdam Marathon limited edition NB schoenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |