quote:
Mark Tuitert ziet er ook niet verkeerd uit in zijn schaatspakjequote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef Specularium het volgende:
Sylvie ziet er prima uit in die Hunkemoller reclame, jongens.
picsquote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef Specularium het volgende:
Sylvie ziet er prima uit in die Hunkemoller reclame, jongens.
Jij bent ook wel een beetje razend.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal wel een slecht humeur hebben of zo
Oh, even kijken of ik mijn broek uit ga doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Fobo man, meer krijg je er niet. En dat is nog een oude foto ook.
Valt wel mee hoor. Ik ben meestal erg lief.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje razend.
Jij hebt liever dat ze in je enorme tetten knijpen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
Wellus. Eerst net doen alsof ze oh zo lief zijn maar ondertussen... nemen ze je in de maling waar je bij staat.
misschien stel ik me eerst voorquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou die klap al geven bij zo een vraag van een of andere onbekendeIdioot.
Ik ben dat net wezen halen bij de locale Turk.quote:
Gheghe.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:58 schreef Specularium het volgende:
Hoi ik ben Corrie, moderator op FOK!.
Halfkale doos en een paasei in mijn hol.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef Tem het volgende:
Ik ga maar eens pastasaus maken voor de komende twee weken. Misschien kan jij ook eens van je kurk afkomen Corrie, ipv de godganse dag naar TLC te loeren.
quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat het deels ook jeugdsentiment is waarom ik het leuk vind.
Soms maakt ze vuur.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
eet zeker ook tulpenbollen uit jeugdsentiment
laat me nou gewoon mijn grapje over dat 20jarige lichaam van je nog een keer makenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Alcohol is niet goed voor je geheugen he? Had ik gisteren al verteld.
Ow was dat het, dan is het goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
laat me nou gewoon mijn grapje over dat 20jarige lichaam van je nog een keer maken
Dat zie je verkeerd, juist precies goed!quote:Op zondag 24 maart 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Razende Corrie en de SC: hoe ze overal precies verkeerd op ingaat.
WTF is dit?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Kan leuk zijn. Deze aflevering bijvoorbeeld:
Ik zou gewoon serieus bang worden als dat mens in huis was. Die ogen ook als ze gilt.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw vrouw mijn vrouwGeweldige aflevering. Dat wijf is echt gek.
She devil.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou gewoon serieus bang worden als dat mens in huis was. Die ogen ook als ze gilt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
De razende reet van Corrie: een beschaafd achterwerk
tenzij je bij de Mexicaan hebt gegeten natuurlijkquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
tenzij je bij de Mexicaan hebt gegeten natuurlijk
Nee jullie schijten gewoon in je handtas. Onder tafel.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]Dat doen dames niet he?
Wel eten maar daarna bedoel ik.
Doe effe normaal man! Gewoon op het toilet. En thuis, niet in het restaurant, dat is genant.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jullie schijten gewoon in je handtas. Onder tafel.
Wat zit er in die tabak van jou? Kan niet goed zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie vindt het nooit zo leuk als ze zit te schijten van het balkon dat iemand in haar enorme tetten knijpt.
Schijten op de plee. Digitaal: gsm, ipad, laptop erbij of gewoon analoog: krantje, boekje of magazine?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn jullie niet helemaal normaal hoor
Niks erbij, ik ben snel.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schijten op de plee. Digitaal: gsm, ipad, laptop erbij of gewoon analoog: krantje, boekje of magazine?
Aha, een aambeienteler.quote:
quote:
Lekker pittig kleurtje.quote:
Dit is weer iets teveel informatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]Nee gewoon een gezonde snelle stoelgang. Als je er lang over doet en hard drukt DAN ben je dat juist.
Jullie begonnen met die vieze praat.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is weer iets teveel informatie.
Het liep de spuitgaten uit!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
Corry en haar informatie: hoe het uit de hand liep
De spuit van de buurman die suiker kwam lenen.quote:
Huh watquote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De spuit van de buurman die suiker kwam lenen.
Binnenkort spuit 1-2 de buurman heeft twee jongere broers
Het is dan ook een bekende buurman, Rick 'Pik' Brandsteder of zoiets.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat![]()
Nou ja goed ik doe toch niet open voor onbekende buurmannen.
Dan doe ik al HELEMAAL niet open.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is dan ook een bekende buurman, Rick 'Pik' Brandsteder of zoiets.
Die jongen zorgt gewoon voor duidelijkheid.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Rafael is een baas, zal ook wel terecht zijn dat hij Sylvie heeft geklapt.
Dat knulletje?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind vd Vaart trouwens wel een sympathieke gozer. Vriendelijk.
Ja hij lijkt me gewoon aardig. Beetje simpel misschien.quote:
Gompie..quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij lijkt me gewoon aardig. Beetje simpel misschien.
Verder geen lekker ding of zo, dat dan weer niet.
73.quote:
Opzij lezeressen weten het vantevoren al.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik zit even te kijken tijdens de reclame op SBS. Ik weet niet, misschien zit er achter dat vriendelijke gelaat wel een vrouwenslaander. Je weet het niet he?
Tja die lees ik niet. Ik lees, als ik tijdschriften lees, computerbladenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Opzij lezeressen weten het vantevoren al.
Petsen tegen de kont moet kunnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik zit even te kijken tijdens de reclame op SBS. Ik weet niet, misschien zit er achter dat vriendelijke gelaat wel een vrouwenslaander. Je weet het niet he?
Dat SM noemenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Petsen tegen de kont moet kunnen.
FOK!kers laten zich niet graag slaan
Owke.... Chanta.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat SM noemenEen pets. Of bedoelen ze met FOK!kers alleen de mannen?
Load error.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
De floppy van Corrie: razend hard in die gleuf
sex met Corrie: keihard in elkaars gezicht schijtenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar de inquisitie de duimschroeven aandraait.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lief, konijntjesquote:
Nou jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
sex met Corrie: keihard in elkaars gezicht schijten
damn rightquote:
Enge buitenwereld tochquote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet zo een held in het echt hoor, anders zou ik wel vaker naar meets gaan
Ik ga nooit naar meets, omdat ze daar geen dokter in de zaal hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook niet zo een held in het echt hoor, anders zou ik wel vaker naar meets gaan
Ligt eraan waar ze afspreken man.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meets, omdat ze daar geen dokter in de zaal hebben.
Als ze in een ziekenhuis afspreken bij de SEH dan wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze afspreken man.
Zou je anders wel gaan?
Ik ga niet omdat ik het doodeng vind![]()
Komende vrijdag is ook eng.
Ik moest ineens hard lachen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
sex met Corrie: keihard in elkaars gezicht schijten
OK. Jammer hoor. En vervelend voor jequote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze in een ziekenhuis afspreken bij de SEH dan wel.
Dan ga ik heel hard gillen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik schop je gewoon vrijdag.
Geen centje pijn.
gewoon doen, enorm grappig om een biertje te drinken met wildvreemden geloof mequote:Op zondag 24 maart 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
Die ESF lijkt me helemaal eng daar komen 50 man of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon doen, enorm grappig om een biertje te drinken met wildvreemden geloof me
volgende ESF meet, Kardinaal moet ook van mevrouw Kardinaal
dat is juist beterquote:Op zondag 24 maart 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ESF lijkt me helemaal eng daar komen 50 man of zo.
Tja, ging dat maar zo gemakkelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon doen, enorm grappig om een biertje te drinken met wildvreemden geloof me
volgende ESF meet, Kardinaal moet ook van mevrouw Kardinaal
En dan sta je daar met zijn tweeenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:28 schreef sp3c het volgende:
dan neem je maar iemand mee die je al kent ofzo
Wat hebben jullie vandaag met poep?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Corrie op een meet: schijten op de bar
ik sta er naast en ik lach om de newbiesquote:
terug naar de tetten?quote:
Ja kijk daar heb je het al he.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik sta er naast en ik lach om de newbies
Heb jij ook zo'n FOK! shirt?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik sta er naast en ik lach om de newbies
ik ben het ermee eensquote:Op zondag 24 maart 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Kwam deze net tegen van de Sylvie.
[ afbeelding ]
wel gekquote:Op zondag 24 maart 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ja tuurlijk: dat is geen vet dat zijn spieren
Als jij dat eerder genoemde knulletje wel leuk vond laat het dan idd maar achterwege!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Wat nou? Moet je jullie horen als ik een lekkere kerel post.
Niet op die manier leuk man. Ik zei dat hij sympathiek over kwam dat is heel wat anders dan "leuk".quote:Op zondag 24 maart 2013 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als jij dat eerder genoemde knulletje wel leuk vond laat het dan idd maar achterwege!
Aegon?quote:
Ik hoop dat ze met 3 tientjes naar huis gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Op sexy Sven en toen kreeg ik een site vol met dat soort foto's
[..]
Na Miljoenenjacht.
Het laat je niet los hè?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Dit soort ingezoomde foto's ook
[ afbeelding ]
Kijk dat bedoel ik nou. Vrouwen posten ok, maar oh wee als ik hetzelfde doe met mannen. Dan komt het commentaar.quote:
Penisnijd, Sigmund had dat al vlug door!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou. Vrouwen posten ok, maar oh wee als ik hetzelfde doe met mannen. Dan komt het commentaar.
Allemaal een notitiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |