Beetje vervelende tijden, zeker donderdag en vrijdag.quote:Donderdag 21 maart
Tijd Afstand
16.35u (13.35 NL-tijd)
3000m dames
1500m heren
Vrijdag 22 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
1000m heren
1500m dames
5000m heren
Zaterdag 23 maart
Tijd Afstand
13.30u (10.30 NL-tijd)
1000m dames
10.000m heren
5000m dames
Zondag 24 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
500m dames en heren (2x)
Team Pursuit dames en heren
Klopt, vond haar als schaatster altijd een beetje duf dit doet ze wel leuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef franklop het volgende:
Moet zeggen dat het wel verfrissend is zo met Van Deutekom als analiste
Woont/traint toch ook in Canada, of heeft dat gedaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef MiLalaa het volgende:
Kato spreekt goed Engels![]()
voor een Japanse schaatser
Ik vind het ook een goed evenwicht met Erben.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt, vond haar als schaatster altijd een beetje duf dit doet ze wel leuk.
en sowieso beter dan Anni eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed evenwicht met Erben.
zou kunnen ja!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Woont/traint toch ook in Canada, of heeft dat gedaan?
Tja, als Japanner Engels leren lijkt me toch ook wat lastiger dan als Duitser of Italiaan Engels lerenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zou kunnen ja!
Ik heb hem een aantal jaren terug met een japans-engels-vertaalmachientje in de weer gezien, was ie heel fanatiek in. Wat dat betreft, duurt het toch vrij lang voordat ie 3 woorden engels spreekt
Volgend jaar knalt ie weer op de OS hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef heywoodu het volgende:
Kang-Seok Lee, die is toch wel ver teruggezakt
Nee hoor, ik ken er genoeg die er niet zo uit zien.quote:
juist, ik ken eigenlijk alleen Ihle en die baanwielrenner die er als bobsleeer uitzienquote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken er genoeg die er niet zo uit zien.
Inderdaad..quote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef MiLalaa het volgende:
gekke start.. pikstartje van Poutala en die rare Rus haalt em binnen 50meter al weer in
Lobkov zal ook wel weer ineens goed rijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef franklop het volgende:
Russen aan het experimenteren met pieken ofzo? Lukt aardig vooralsnog
Ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Was dat niet dat verhaal over een handgeklokte tijd op een buitenbaan met wind mee ofzo?
Wel iets beter dan het rest van het seizoen toch?quote:
Was wel hand geklokt, maar in Kolomna.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Was dat niet dat verhaal over een handgeklokte tijd op een buitenbaan met wind mee ofzo?
Oh wacht, in Kolomna, niet in Collalboquote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was wel hand geklokt, maar in Kolomna.
Wat zei ie?quote:
Heeft gelijk dus.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mo trainde vanochtend super...is gevaarlijk.
Dus hij stotterde niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mo trainde vanochtend super...is gevaarlijk.
Dat is nog maar de vraag.quote:
Als je zelf op dat niveau geschaatst hebt zul je vast wel wat kunnen zien aan de trainingenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:04 schreef Remzz het volgende:
Vind ik altijd zulke rare opmerkingen(van vooral Herman en Wennemars) dat ze in de trainingen s'ochtends goed waren. Hoe kun je dat nu zien.
valse tussenstand banquote:
kato moet nogquote:
Valse tussenstand!quote:
sedert 19 april 2012quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die one-liner is er wel ingeslagen he? Koekoek
We moeten eigenlijk nog weg. maar denk dat we toch schaatsen blijven kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat wordt die laatste rit spannend zeg
hij haalt de piero naar buiten.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Erben is de Jan van Halst bij het schaatsen./
tikkie takkie hupsakee en zo door glijden naar een 34.80quote:Op zondag 24 maart 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Erben is de Jan van Halst bij het schaatsen./
Ze piekt straks wel als het er echt om gaatquote:
volgend jaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze piekt straks wel als het er echt om gaat
Inderdaad.quote:
Het is voor haar te hopen dat ze het volgend jaar goed doet. Zoveel goede sponsors zijn er tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze piekt straks wel als het er echt om gaat
Als ze die lijn nou gewoon op willekeurige momenten een paar tienden te ver naar voren of achteren zetten haalt het de spanning ook niet meer wegquote:Op zondag 24 maart 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lijn was geen tiende volgens mij.
da's een potquote:
Dat maakt haar niet meer of minder engquote:
Blijft vreemd, vroeger moest ze het juist van de rondjes hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:44 schreef TheArt het volgende:
Die rondes van Van Riessen op de 500 meter
Wel een goede verklaring.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet meer of minder eng
Minstens de tijd van Wolf.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oenema moet toch in de 37 duiken..
Sneller. Lee doet ook nog mee.quote:
Zo voelde het vanochtend niet aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Tommeke het volgende:
Is dit nu eindelijk de laatste wedstrijd van deze winter? Het is bijna april man.
Het is rond het vriespunt.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Tommeke het volgende:
Is dit nu eindelijk de laatste wedstrijd van deze winter? Het is bijna april man.
Je hebt nog die eindejaarswedstrijden in Calgary dacht ik, maar die stellen niet zo veel voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Tommeke het volgende:
Zit nu op de bank in het zonnetje. Lekker warm manquote:Op zondag 24 maart 2013 13:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo voelde het vanochtend niet aan.
het hele rondje wel, snelheid was niet hoog genoegquote:Op zondag 24 maart 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teveel verloren in de laatste 100m
Ja maar laatste 100m zagen er vooral slecht uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
het hele rondje wel, snelheid was niet hoog genoeg
Ze zat op het rechte eind aan de overkant al niet boven de 53 km/h. Dat moet wel wil je een medaille halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar laatste 100m zagen er vooral slecht uit.
Meer hebben we op deze afstand denk ik ook niet nodig.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zal ook wel consequenties hebben voor de prestatiematrix 500m dames. Alleen nummer 1 en 2 gaan zich plaatsen.
Mja klopt ook wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zat op het rechte eind aan de overkant al niet boven de 53 km/h. Dat moet wel wil je een medaille halen.
maakt sowieso weinig uit, bij de dames blijven we wel onder de 10 vrouwen, wellicht zelfs extra vrouw voor team persuit,quote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zal ook wel consequenties hebben voor de prestatiematrix 500m dames. Alleen nummer 1 en 2 gaan zich plaatsen.
Oenema en v Riessen als ze niet choked. Rest kan geen medailles halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer hebben we op deze afstand denk ik ook niet nodig.
Nee, maar het betekent wel dat Oenema 1e of 2e moet worden. Anders kan ze de OS wel vergeten. Boer en Van Riessen hebben nog de 1000m. Al ze zich daarvoor plaatsen, dan mogen ze ook de 500m rijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer hebben we op deze afstand denk ik ook niet nodig.
van Riessen zie ik niet zomaar zich plaatsen voor de 1000. We hebben ook nog Gerritsen, Wust, Leenstra, van Beek..quote:Op zondag 24 maart 2013 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, maar het betekent wel dat Oenema 1e of 2e moet worden. Anders kan ze de OS wel vergeten. Boer en Van Riessen hebben nog de 1000m. Al ze zich daarvoor plaatsen, dan mogen ze ook de 500m rijden.
Misschien dat Gerritsen nog terug kan komen op haar niveau van een paar jaar terug, dan kunnen we nog wel een extra plaats gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oenema en v Riessen als ze niet choked. Rest kan geen medailles halen.
Maar dan moet er niet een Das of Leenstra of van Beek ineens bij komen. Hoewel die laatste 2 niet zo'n probleem zijn voor de 10 vrouwen.
Die komt normaal ook net tekort. Maar ja, Lee, Wang, Kodaira, Richardson in topvorm zijn gewoon erg sterk.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien dat Gerritsen nog terug kan komen op haar niveau van een paar jaar terug, dan kunnen we nog wel een extra plaats gebruiken.
ja maar de zijnr uitwisselbaar tegen De Vries en Voorhuis, veel plaatsen van dat rijtje zijn wel zeker hoorquote:
dan blijven dezelfde vrouwen erom strijden denk ik zoquote:Op zondag 24 maart 2013 14:08 schreef Timm-E het volgende:
En jullie vergeten dat de kortste afstanden 4 plekken hebben...
Als De Vries zich op geen afstand plaats kan die dus prima mee voor achtervolging nog. Nogmaals ik voorzie (op dit moment) geen problemen bij de vrouwen. Die zullen er bij de mannen wel zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen:
500: Oenema (1), van Riessen (2); Boer (3); Gerritsen (4)
1000: Boer; Gerritsen; Wust (5); Van Beek (6)
1500: Wust; van Beek; Leenstra (7)
3000: Wust; Valkenburg (8); Keulstra (9)
5000: Wust; Valkenburg; Keulstra
Houd je er dus 1 over.
klopt iddquote:
Daar heb je het probleem dat niemand lekker mee kan op de 1500. Heb je dus Smeekens/Mulder/Mulder/Otterspeer op de 500, Mulder/Otterspeer/Groothuis/Nuis op de 1000, en Kramer/De Jong/Bergsma op de lange afstanden. En nog 1 plaats over voor de 1500 (Tuitert? Kan evt ook op de 1000) met Kramer en Nuis.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Als De Vries zich op geen afstand plaats kan die dus prima mee voor achtervolging nog. Nogmaals ik voorzie (op dit moment) geen problemen bij de vrouwen. Die zullen er bij de mannen wel zijn
Oh ik dacht alleen op de 500 en 1000quote:
daar is dus de oplossing om de aanwijsplekken voor de TP hoog in de matrix te zettenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem dat niemand lekker mee kan op de 1500. Heb je dus Smeekens/Mulder/Mulder/Otterspeer op de 500, Mulder/Otterspeer/Groothuis/Nuis op de 1000, en Kramer/De Jong/Bergsma op de lange afstanden. En nog 1 plaats over voor de 1500 (Tuitert? Kan evt ook op de 1000) met Kramer en Nuis.
Maar dan zit je inderdaad beroerd met de achtervolgingMoet je Tuitert/Kramer/Nuis ofzo doen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef Thas het volgende:
Als ze er niet als een bouwvakker uitzag zou ik het zielig vinden
Ja, maar dan krijg je weer matige rijders op korte of lange afstanden.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef franklop het volgende:
[..]
daar is dus de oplossing om de aanwijsplekken voor de TP hoog in de matrix te zetten
Ploegenachtervolging wordt echt een probleem volgend jaar. We zien dit jaar dat onze middel-lange-afstand-rijders niet mee kunnen en Bergsma en De Jong zijn veel te traag.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem dat niemand lekker mee kan op de 1500. Heb je dus Smeekens/Mulder/Mulder/Otterspeer op de 500, Mulder/Otterspeer/Groothuis/Nuis op de 1000, en Kramer/De Jong/Bergsma op de lange afstanden. En nog 1 plaats over voor de 1500 (Tuitert? Kan evt ook op de 1000) met Kramer en Nuis.
Maar dan zit je inderdaad beroerd met de achtervolgingMoet je Tuitert/Kramer/Nuis ofzo doen.
Het gaat toch om de medailles? als je een vierde op de 500 en 1000 meeneemt weet je toch al dat je 1 schaatser hebt die geen medaille haalt. Dan lijkt me een TP toch hogere prio te hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je weer matige rijders op korte of lange afstanden.
om het aantal sporters op de spelen te reduceren. Anders zou je 44 schaatsers per land eventueel kunnen hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Felagund het volgende:
Waarom is er überhaupt die regel dat je maar maximaal 10 schaatsers per geslacht mag afvaardigen?
Betekent wel dat je een Groothuis die 3e ofzo op de 1000m bij het OKT wordt, thuis moet laten. Dat is ook zonde.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat toch om de medailles? als je een vierde op de 500 en 1000 meeneemt weet je toch al dat je 1 schaatser hebt die geen medaille haalt. Dan lijkt me een TP toch hogere prio te hebben
Helaas heeft op de 1000 ongeveer iedereen evenveel kans..quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat toch om de medailles? als je een vierde op de 500 en 1000 meeneemt weet je toch al dat je 1 schaatser hebt die geen medaille haalt. Dan lijkt me een TP toch hogere prio te hebben
als hij zich plaatst op de 1.500 dan kan hij weer die plek opvullen. Maar goed er zijn nog 9 maanden te gaan, laten we eerst smeekens maar aanmoedigenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Betekent wel dat je een Groothuis die 3e ofzo op de 1000m bij het OKT wordt, thuis moet laten. Dat is ook zonde.
Ik dacht dat het credo van de OS was "deelnemen is belangrijker dan winnen"quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
om het aantal sporters op de spelen te reduceren. Anders zou je 44 schaatsers per land eventueel kunnen hebben
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
als hij zich plaatst op de 1.500 dan kan hij weer die plek opvullen. Maar goed er zijn nog 9 maanden te gaan, laten we eerst smeekens maar aanmoedigen
dan zou je een olympisch dorp ter grootte van Amsterdam nodig hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het credo van de OS was "deelnemen is belangrijker dan winnen"
Je hebt gelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed er zijn nog 9 maanden te gaan, laten we eerst smeekens maar aanmoedigen
Gregg ook. Maar dat is iemand anders.quote:
Die heeft nog een kans, toch?quote:
Ja, ik haalde ze even door elkaar.quote:
maak je nou een dierenwoordgrapje'?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Was is wel een beer voor de 500.
quote:
die was die Was heeft gewassen was de was van zijn zus Wasquote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een verleden tijd grapje
Zoiets ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
die was die Was heeft gewassen was de was van zijn zus Was
die kan ook
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
die kan ook
Was sagen Sie?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
die kan ook
quote:
Preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Herbert, ik denk dat het Kato geen fuck kan schelen of hij tegen Ronald of tegen Michel rijdt.
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Herbert, ik denk dat het Kato geen fuck kan schelen of hij tegen Ronald of tegen Michel rijdt.
Ja zag er inderdaad niet lekker uit. Kun je echt niet gebruiken in een binnenstartje.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat Mo een pikstartje maakte, maar Smeekens was gewoon slecht weg.
Wanneer is de huldiging door de grachten?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zien we het weer. Nederlanders hebben niet die échte winnaarsmentaliteit. Altijd net niet. En dan is 'brons ook heel mooi'
Wat een onzin; Epke, Marianne en Ranomi laten het wel op het beslissende moment zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zien we het weer. Nederlanders hebben niet die échte winnaarsmentaliteit. Altijd net niet. En dan is 'brons ook heel mooi'
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin; Epke, Marianne en Ranomi laten het wel op het beslissende moment zien.
En het nationale korfbalteam. Vergeet het nationale korfbalteam niet!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin; Epke, Marianne en Ranomi laten het wel op het beslissende moment zien.
Kolkende mensenmassa jaquote:Op zondag 24 maart 2013 14:57 schreef alors het volgende:
Sfeertje daar trouwens, hele tribune's oranje
Matteo Anesi wel idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:59 schreef Remzz het volgende:
Wie zou er niet spontaan verliefd op Marrit Leenstra worden
Wtfquote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt maar 1 race gereden.Geen knock-out systeem dus.
Alleen op de OS.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WtfWat saai.
Dat knockout systeem was er toch wel altijd bij de TP?
Zie PI.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het schijnt dat Beckert en Pechstein niet in elkaars poëziealbum schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |