Je hebt nog die eindejaarswedstrijden in Calgary dacht ik, maar die stellen niet zo veel voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:51 schreef Tommeke het volgende:
Is dit nu eindelijk de laatste wedstrijd van deze winter? Het is bijna april man.
Zit nu op de bank in het zonnetje. Lekker warm manquote:Op zondag 24 maart 2013 13:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo voelde het vanochtend niet aan.
het hele rondje wel, snelheid was niet hoog genoegquote:Op zondag 24 maart 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teveel verloren in de laatste 100m
Ja maar laatste 100m zagen er vooral slecht uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
het hele rondje wel, snelheid was niet hoog genoeg
Ze zat op het rechte eind aan de overkant al niet boven de 53 km/h. Dat moet wel wil je een medaille halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar laatste 100m zagen er vooral slecht uit.
Meer hebben we op deze afstand denk ik ook niet nodig.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zal ook wel consequenties hebben voor de prestatiematrix 500m dames. Alleen nummer 1 en 2 gaan zich plaatsen.
Mja klopt ook wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zat op het rechte eind aan de overkant al niet boven de 53 km/h. Dat moet wel wil je een medaille halen.
maakt sowieso weinig uit, bij de dames blijven we wel onder de 10 vrouwen, wellicht zelfs extra vrouw voor team persuit,quote:Op zondag 24 maart 2013 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zal ook wel consequenties hebben voor de prestatiematrix 500m dames. Alleen nummer 1 en 2 gaan zich plaatsen.
Oenema en v Riessen als ze niet choked. Rest kan geen medailles halen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer hebben we op deze afstand denk ik ook niet nodig.
Nee, maar het betekent wel dat Oenema 1e of 2e moet worden. Anders kan ze de OS wel vergeten. Boer en Van Riessen hebben nog de 1000m. Al ze zich daarvoor plaatsen, dan mogen ze ook de 500m rijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer hebben we op deze afstand denk ik ook niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |