Ploegenachtervolging wordt echt een probleem volgend jaar. We zien dit jaar dat onze middel-lange-afstand-rijders niet mee kunnen en Bergsma en De Jong zijn veel te traag.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heb je het probleem dat niemand lekker mee kan op de 1500. Heb je dus Smeekens/Mulder/Mulder/Otterspeer op de 500, Mulder/Otterspeer/Groothuis/Nuis op de 1000, en Kramer/De Jong/Bergsma op de lange afstanden. En nog 1 plaats over voor de 1500 (Tuitert? Kan evt ook op de 1000) met Kramer en Nuis.
Maar dan zit je inderdaad beroerd met de achtervolgingMoet je Tuitert/Kramer/Nuis ofzo doen.
Het gaat toch om de medailles? als je een vierde op de 500 en 1000 meeneemt weet je toch al dat je 1 schaatser hebt die geen medaille haalt. Dan lijkt me een TP toch hogere prio te hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je weer matige rijders op korte of lange afstanden.
om het aantal sporters op de spelen te reduceren. Anders zou je 44 schaatsers per land eventueel kunnen hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Felagund het volgende:
Waarom is er überhaupt die regel dat je maar maximaal 10 schaatsers per geslacht mag afvaardigen?
Betekent wel dat je een Groothuis die 3e ofzo op de 1000m bij het OKT wordt, thuis moet laten. Dat is ook zonde.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat toch om de medailles? als je een vierde op de 500 en 1000 meeneemt weet je toch al dat je 1 schaatser hebt die geen medaille haalt. Dan lijkt me een TP toch hogere prio te hebben
Helaas heeft op de 1000 ongeveer iedereen evenveel kans..quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat toch om de medailles? als je een vierde op de 500 en 1000 meeneemt weet je toch al dat je 1 schaatser hebt die geen medaille haalt. Dan lijkt me een TP toch hogere prio te hebben
als hij zich plaatst op de 1.500 dan kan hij weer die plek opvullen. Maar goed er zijn nog 9 maanden te gaan, laten we eerst smeekens maar aanmoedigenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Betekent wel dat je een Groothuis die 3e ofzo op de 1000m bij het OKT wordt, thuis moet laten. Dat is ook zonde.
Ik dacht dat het credo van de OS was "deelnemen is belangrijker dan winnen"quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
om het aantal sporters op de spelen te reduceren. Anders zou je 44 schaatsers per land eventueel kunnen hebben
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
als hij zich plaatst op de 1.500 dan kan hij weer die plek opvullen. Maar goed er zijn nog 9 maanden te gaan, laten we eerst smeekens maar aanmoedigen
dan zou je een olympisch dorp ter grootte van Amsterdam nodig hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het credo van de OS was "deelnemen is belangrijker dan winnen"
Je hebt gelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed er zijn nog 9 maanden te gaan, laten we eerst smeekens maar aanmoedigen
Gregg ook. Maar dat is iemand anders.quote:
Die heeft nog een kans, toch?quote:
Ja, ik haalde ze even door elkaar.quote:
maak je nou een dierenwoordgrapje'?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Was is wel een beer voor de 500.
quote:
die was die Was heeft gewassen was de was van zijn zus Wasquote:Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een verleden tijd grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |