quote:
Preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Herbert, ik denk dat het Kato geen fuck kan schelen of hij tegen Ronald of tegen Michel rijdt.
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Herbert, ik denk dat het Kato geen fuck kan schelen of hij tegen Ronald of tegen Michel rijdt.
Ja zag er inderdaad niet lekker uit. Kun je echt niet gebruiken in een binnenstartje.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat Mo een pikstartje maakte, maar Smeekens was gewoon slecht weg.
Wanneer is de huldiging door de grachten?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zien we het weer. Nederlanders hebben niet die échte winnaarsmentaliteit. Altijd net niet. En dan is 'brons ook heel mooi'
Wat een onzin; Epke, Marianne en Ranomi laten het wel op het beslissende moment zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zien we het weer. Nederlanders hebben niet die échte winnaarsmentaliteit. Altijd net niet. En dan is 'brons ook heel mooi'
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin; Epke, Marianne en Ranomi laten het wel op het beslissende moment zien.
En het nationale korfbalteam. Vergeet het nationale korfbalteam niet!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een onzin; Epke, Marianne en Ranomi laten het wel op het beslissende moment zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |