quote:LONDON: A British weightlifter has been suspended for two years after testing positive for multiple banned substances.
UK Anti-Doping says Daniel Maloney tested positive for several steroids at a British weightlifting competition on Nov. 24.
He had been provisionally suspended on Dec. 18 pending a final ruling on his case. UKAD says Malone was stripped of his victory in the 105-kilo category at the November event. He was banned until Dec. 17, 2014.
Het waarom weet ik wel, maar ik ben meer geinteresseerd in wat jij ervan maakt...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik dat vertel, geloof je mij dan?
is gewoon een rookgordijn voor de dopingtests. heeft niks met beter presteren in de winter te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Het waarom weet ik wel, maar ik ben meer geinteresseerd in wat jij ervan maakt...
Voorbereiding op de befaamde wielerwedstrijd Westfriese Dorpenomloop?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Sven Kramer vertelde bij DWDD dat ze in de zomer op hoogtestage gaan. Wat is daar het praktisch nut van?
Vervang Sagan door Cunego danquote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar moest ik ook aan denken. Al begon Sagan wat jonger. Valverde won zijn eerste koersen bij de senioren op de leeftijd waar Sagan nu is.
In het jaar (naja, één van de jarenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voorbereiding op de befaamde wielerwedstrijd Westfriese Dorpenomloop?![]()
Maar serieus, voor een schaatser heeft hoogtestage in de zomer toch geen enkel nut? Dat zouden ze paar weken voor een belangrijke wedstrijd moeten doen.
Aldus Evans, enigszins cryptisch maar je kan er wel iets uithalen wat neigt naar insinuaties. Maar ja als je bij Lelangue rijdt kan je misschien maar beter je mond houden.quote:"They (Team Sky) seem to be very, very well prepared for the early part of the season with two whole teams of strong climbers and in the mountains at least they can dictate their own terms. Normally, putting guys at such a high level in the early season means you're going to pay for it later in the year, that would be the normal case - time will tell in that regard."
Al blijft Evans wel een van de weinige rondewinnaars van de laatste decennia die nog niet echt in opspraak gekomen is, dacht ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aldus Evans, enigszins cryptisch maar je kan er wel iets uithalen wat neigt naar insinuaties. Maar ja als je bij Lelangue rijdt kan je misschien maar beter je mond houden.
Ach ja Max Testa nu en voorheen Aldo Sassi. Plus dat Evans de Armstrong-aanpak wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al blijft Evans wel een van de weinige rondewinnaars van de laatste decennia die nog niet echt in opspraak gekomen is, dacht ik.
Of gewoon wat bedorven bloed gekregen?quote:"There is some short-term memory from the media, I had a virus last year and I still was seventh in the Tour de France," the 36-year-old told the Reuters news agency.
Ik zeg ook "nog niet echt in opspraak gekomen" , hij heeft z'n keuze van ploegen enzo natuurlijk wel behoorlijk fors tegen ...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach ja Max Testa nu en voorheen Aldo Sassi. Plus dat Evans de Armstrong-aanpak wel ziet zitten.
Uit hetzelfde stuk op CN :
[..]
Of gewoon wat bedorven bloed gekregen?
Beetje hetzelfde verhaal als met Carlos Sastre.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zeg ook "nog niet echt in opspraak gekomen" , hij heeft z'n keuze van ploegen enzo natuurlijk wel behoorlijk fors tegen ...
Kijken wat er met terugwerkende kracht gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:15 schreef marcodej het volgende:
Test voor AICAR is in de maak. Moet alleen nog gevalideerd worden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Wombcat het volgende:
Leuk. Gaan ze ook de out-of-competition test retrospectief testen?
Dat lijkt me eigenlijk veel interessanter dan wedstrijden retrospectief testen.
3 is dus de natuurlijke waarde.twitter:inrng twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 15:21:10@TheRaceRadio many UCI samples tested already. Some showed levels of 3µg/ml, it occurs naturally. WADA plan is to set threshold c. 20µg/ml reageer retweet
dat is toch precies, wat ze altijd met de olympics doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Wombcat het volgende:
Leuk. Gaan ze ook de out-of-competition test retrospectief testen?
Dat lijkt me eigenlijk veel interessanter dan wedstrijden retrospectief testen.
Moeten ze eigenlijk wel wat oot's hebben van hun trainingskamp op Tenerife. Dat wordt wel lachen, denk ik zoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef OProg het volgende:
Ik weet nog wel een paar 'groten der aarde' van Sky die ze eens zouden kunnen testen.
best een hoge grenswaarde?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef marcodej het volgende:
[..]3 is dus de natuurlijke waarde.twitter:inrng twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 15:21:10@TheRaceRadio many UCI samples tested already. Some showed levels of 3µg/ml, it occurs naturally. WADA plan is to set threshold c. 20µg/ml reageer retweet
Volgens mij suggereert Boyer dat wat Wiggo doet, gewoon niet kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef OProg het volgende:
Ik weet nog wel een paar 'groten der aarde' van Sky die ze eens zouden kunnen testen.
Het kan toch niet dat ze daar nooit een keer zijn geweest zou je zeggen. Hoewel je met de juiste bronnen wel zou kunnen weten zie er allemaal aan komen vliegen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk wel wat oot's hebben van hun trainingskamp op Tenerife. Dat wordt wel lachen, denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |