en welk supertalent zou hij dan precies hebben, dat hij op alle gebieden goed is?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus Sagan kan geen supertalent zijn?
Nee, dat hij ook nog een uitstekende salsa in huis heeft...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en welk supertalent zou hij dan precies hebben, dat hij op alle gebieden goed is?
wielrennen is een vrij simpele sport, gewoon het hardst rijden op het juiste moment en je wint.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat hij ook nog een uitstekende salsa in huis heeft...
Ok. Laat maar. Dit heeft weinig nutquote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wielrennen is een vrij simpele sport, gewoon het hardst rijden op het juiste moment en je wint.
dus misschien bedoel dat hij een fysiek natuurtalent is, met een hc van 60?
juist wel, jullie moeten dat talent maar eens omzetten in meetbare prestaties, ipv vaag te blijven doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok. Laat maar. Dit heeft weinig nut.
Ik zei toch laat maar?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist wel, jullie moeten dat talent maar eens omzetten in meetbare prestaties, ipv vaag te blijven doen.
dat is altijd, wel iets roepen en als je om uitleg vraagt, dan laat maar, lekkere een makkelijke uitweg zoeken. Zeg gewoon dat je het niet weet.quote:
Oh nee hoor. Maar aangezien je opzichtig op zoek bent naar iets, ga je dat van mij niet krijgenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is altijd, wel iets roepen en als je om uitleg vraagt, dan laat maar, lekkere een makkelijke uitweg zoeken. Zeg gewoon dat je het niet weet.
pfff.... gelukkig kom je niet over als een spindoctor, weten we ook weer wat we aan jou hebben, helemaal niks.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Maar aangezien je opzichtig op zoek bent naar iets, ga je dat van mij niet krijgen.
Kan wel een heel verhaal opschrijven, maar je blijft toch in je eigen waan hangen. Dus zeg ik laat maar. Alleen kun je dat om een of andere reden niet zo verkroppen ofzo... Maar dat zijn slechts mijn two princes.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pfff.... gelukkig kom je niet over als een spindoctor, weten we ook weer wat we aan jou hebben, helemaal niks.
of bij jou blijft het kriebelen om te reageren, het laatste woord te hebben, de laatste 8 postings van jou heb ik geen argumenten gezien waarom Sagan schoon zou zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan wel een heel verhaal opschrijven, maar je blijft toch in je eigen waan hangen. Dus zeg ik laat maar. Alleen kun je dat om een of andere reden niet zo verkroppen ofzo... Maar dat zijn slechts mijn two princes.
Bedankt dat je precies onderschrijft wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of bij jou blijft het kriebelen om te reageren, het laatste woord te hebben, de laatste 8 postings van jou heb ik geen argumenten gezien waarom Sagan schoon zou zijn.
Verder gaat het hier in het topic 90% over wielrennen en dan het gek vinden dat er mensen zijn, die denken dat alle wielrenners gebruiken.
in ieder geval is mr Sagan hier niet meer onbesproken
Vervang wat namen van renners en koersen en je hebt het carrièrebegin van Valverde.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Sagan is het wel zo dat hij al vanaf zijn binnenkomst bij de profs fantastische resultaten neerzet. Op z'n 19de (!!) reed hij al mee met oa LLS en Evans in de zwaarste rit van de TDU en in datzelfde jaar (op zijn 20ste inmiddels) won hij 2 etappes in PN, 1 etappe in Romandië en 2 etappes in Californië. Natuurlijk kan het zijn dat hij toen al vol met doping zat, maar het zou ook gewoon een ongelofelijk natuurtalent kunnen zijn.
Mja, die was wel 3 jaar ouder en had er al 2 anonieme jaren op zitten voordat hij ging vliegen bij Kelme. Daarnaast was de stap van 2002 (1ste jaar bij Kelme) naar 2003 wel heel groot.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vervang wat namen van renners en koersen en je hebt het carrièrebegin van Valverde.
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vervang wat namen van renners en koersen en je hebt het carrièrebegin van Valverde.
Dat jaar van Sagan voordat hij naar Liquigas ging strookt ook niet echt met wat hij een paar maanden later liet zien en was zeker geen aankonding van de komende heerser van de wielerwereld.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, die was wel 3 jaar ouder en had er al 2 anonieme jaren op zitten voordat hij ging vliegen bij Kelme.
mwah, Armstong debuteerde ook niet bepaald sterk.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat jaar van Sagan voordat hij naar Liquigas ging strookt ook niet echt met wat hij een paar maanden later liet zien en was zeker geen aankonding van de komende heerser van de wielerwereld.
Klopt, maar toen was hij nog wel heel jong.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat jaar van Sagan voordat hij naar Liquigas ging strookt ook niet echt met wat hij een paar maanden later liet zien en was zeker geen aankonding van de komende heerser van de wielerwereld.
leuke vraag voor dijkstra om aan de renners te vragen, mits hij dit jaar weer de TDF doet voor rtl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |