Waarom dan eerst wel bevestigenquote:Op zondag 24 maart 2013 04:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zie post jcdragonik heb er niet bij vermeldt of ik het wel/niet ben. Ben het dus niet.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nou mensen, het is genoeg geweest
Drie jaar al onzin lopen posten hier... Zou er bijna een topic voor moeten openen
Met vriendelijke groet,
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, laat ik even zien dat er gewoon een hele normale en goed uitziende kerel achter deze account zitAls iemand mij herkent heb ik maar pech gehad
Niet persee. Alles wat biet alpha is. Wat is jouw beeld van een alpha man?quote:
Bij het bevestigen zie je mij toch niet refereren/quoten naar het bericht met de foto?quote:Op zondag 24 maart 2013 04:33 schreef Tante__Lien het volgende:
[..]
Waarom dan eerst wel bevestigen?
[..]
[..]
[..]
Ik snap dat je dat denkt/vindt, toch is nergens uit op te maken dat die vent daar mij is. Kon bij wijze van ook een plaatje met jezus zijn ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 04:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DUH.. Ik kan lezen hoor.. En als jij het NIET bent blijf ik er bij dat je "zijn" foto misbruikt hebt..
Ik snap geen ruk van de op maar als zelfs supergirl zo lelijk doet moet je het wel heel bont hebben gemaakt.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 08:34 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik snap geen ruk van de op maar als zelfs supergirl zo lelijk doet moet je het wel heel bont hebben gemaakt.
Nog geen 1.80?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb nooit een operatie ondergaan. Zit al tegen de 180Komt door mijn Poolse roots
, hebben wij toch wat gemeen Smack10!
Hoe was je date met CY?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit bewijst natuurlijk nog helemaal niks, misschien is dit ook wel een trolltopic.
Was leukquote:
wat kom je hatenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
FOK! als datingsite gebruiken.Ben sociaal incapabel ofzo?
Dan word zijn e-penis nog 1 laatste keer gezogen.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan vooral afvraag is, waarom nu opeens vertellen dat het allemaal gelul was?
Haten op mensen die stoer doen met krachttraining en uiteindelijk noodgedwongen aan de vrouw moeten komen via een autistenforum ja.quote:
als het zo makkelijk is, waarom doe jij het dan niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Haten op mensen die stoer doen met krachttraining en uiteindelijk noodgedwongen aan de vrouw moeten komen via een autistenforum ja.
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als het zo makkelijk is, waarom doe jij het dan niet?
Ben misschien wat kleiner, maar sla je hoogstwaarschijnlijk moeiteloos in elkaarquote:
En vervolgens kun jij je niet inleven in die mensen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Haten op mensen die stoer doen met krachttraining en uiteindelijk noodgedwongen aan de vrouw moeten komen via een autistenforum ja.
maar in de post eronder heb je het wel vermeldquote:Op zondag 24 maart 2013 04:14 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb niet expliciet bij de foto vermeldt dat ik het ben/wasZoek de post maar weer op
Maar goed! Ik begin eigenlijk te geloven dat(naast dat ik al geloofde dat de topics echt waren) jij het ook echt bent op de foto , vooral deze opmerking is verdacht:quote:Op zondag 24 maart 2013 00:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, laat ik even zien dat er gewoon een hele normale en goed uitziende kerel achter deze account zitAls iemand mij herkent heb ik maar pech gehad
Omdat je niet geprezen werd om je looks ontken je het nu maar. Ik zie die foto overigens ook nergens op het internet opduiken als ik het in de imagesearch stop....quote:Op zondag 24 maart 2013 04:02 schreef D.D.W. het volgende:
Wel treurig voor die gast trouwens (die ik zogenaamd was), waarvan ik een foto gepost heb. Hopelijk vindt hij nooit dat topic lol.
Zag er redelijk "standaard" uit, toch werd hij helemaal platgebrand om zijn uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |