De meeste zijn beta'squote:Op zondag 24 maart 2013 04:07 schreef Seam het volgende:
haha troll of niet, beta zul je altijd blijven. Tabee rakker
Heb er wel bij vermeldt dat ik het niet ben. Aangezien ik niks manipuleer ga ik nergens tegenin.quote:
De meeste ?wat? zijn beta's?quote:Op zondag 24 maart 2013 04:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De meeste zijn beta'sOok jij zeer waarschijnlijk.
Meteen al?quote:Op zondag 24 maart 2013 04:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb er wel bij vermeldt dat ik het niet ben. Aangezien ik niks manipuleer ga ik nergens tegenin.
quote:Op zondag 24 maart 2013 04:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb die hele post nooit gezien en het boeit me ook niet.. Maar als je er niet meteen bij hebt vermeld dat jij het niet was...
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nou mensen, het is genoeg geweest
Drie jaar al onzin lopen posten hier... Zou er bijna een topic voor moeten openen
Met vriendelijke groet,
Dankquote:
Zie post jcdragonquote:Op zondag 24 maart 2013 04:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar TS is het dus waarschijnlijk/wellicht/*anders* niet
TS zegt eerst van wel en daarna niet en zegt dat ie een trol isquote:Op zondag 24 maart 2013 04:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar TS is het dus waarschijnlijk/wellicht/*anders* niet
quote:
DUH.. Ik kan lezen hoor.. En als jij het NIET bent blijf ik er bij dat je "zijn" foto misbruikt hebt..quote:Op zondag 24 maart 2013 04:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zie post jcdragonik heb er niet bij vermeldt of ik het wel/niet ben. Ben het dus niet.
Qua uiterlijk???quote:
Dank! Jij ook truste voor later!quote:Op zondag 24 maart 2013 04:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
TS zegt eerst van wel en daarna niet en zegt dat ie een trol is
[..]
Trustenquote:Op zondag 24 maart 2013 04:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Jij ook truste voor later!
Wat ik op Fok doe is mss meer een topic voor in R&Pquote:Op zondag 24 maart 2013 04:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
TS zegt eerst van wel en daarna niet en zegt dat ie een trol is
[..]
ONZ dan..quote:Op zondag 24 maart 2013 04:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat ik Fok doe is mss meer een topic voor in R&P
Het was gewoon allemaal bedoeld om wat te kunnen lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |