quote:Op zondag 24 maart 2013 03:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
nee mattie ik deel alleen uit.
Nu ga ik het bed delen met de schone ******
volgens mij ben jij het andere account van tsquote:Op zondag 24 maart 2013 03:42 schreef AbsurdHero het volgende:
Na Smack zijn paal zijn ze voor de rest v.d. nacht af.
Maar het viel mij al op dat jij na mijn analyse vrijwel verdween uit je eigen topic. Je zegt dat je vaak scenario's om dingen heen verzon, dat je loog over het een en ander maar dat er vaak wel ergens een kern van waarheid in zat.
Je bent nog wel maagd, hè ? Op de leeftijd van 26/27 gok ik zo ? En je bent inderdaad geen operatie ondergaan, maar je bent wel een klein ventje, hè ?
ik moest gniffelenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij ben jij het andere account van ts
Volgens mij ben jij mijn kankermoeder.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij ben jij het andere account van ts
quote:Op zondag 24 maart 2013 03:47 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij mijn kankermoeder.
dank je voor de bevestiging.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:47 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2013 03:47 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ik ben 22quote:Op zondag 24 maart 2013 03:42 schreef AbsurdHero het volgende:
Na Smack zijn paal zijn ze voor de rest v.d. nacht af.
Maar het viel mij al op dat jij na mijn analyse vrijwel verdween uit je eigen topic. Je zegt dat je vaak scenario's om dingen heen verzon, dat je loog over het een en ander maar dat er vaak wel ergens een kern van waarheid in zat.
Je bent nog wel maagd, hè ? Op de leeftijd van 26/27 gok ik zo ? En je bent inderdaad geen operatie ondergaan, maar je bent wel een klein ventje, hè ?
alsof lengte uitmaakt niggaquote:Op zondag 24 maart 2013 03:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben 22Ben ook geen maagd meer (nee, was geen betaalde sex
). Daarnaast ben ik wel klein ja (rond 178).
Het is lastig uit te leggen, het had meestal betrekking op wat eigen onzekerheid.
Ja lul je er maar lekker onderuit. Anus hoofd.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben 22Ben ook geen maagd meer (nee, was geen betaalde sex
). Daarnaast ben ik wel klein ja (rond 178).
Het is lastig uit te leggen, het had meestal betrekking op wat eigen onzekerheid.
Zo klein is 1.78 nou ook weer nietquote:Op zondag 24 maart 2013 03:47 schreef D.D.W. het volgende:
k ben 22 Ben ook geen maagd meer (nee, was geen betaalde sex ). Daarnaast ben ik wel klein ja (rond 178).
Onder wat? Mijn kop ziet er waarschijnlijk beter uit als de jouwe, dus houd daar je bek maar overquote:Op zondag 24 maart 2013 03:51 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ja lul je er maar lekker onderuit. Anus hoofd.
Gast, maak jezelf niet nog meer belachelijk dan je de afgelopen jaren al hebt gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Onder wat? Mijn kop ziet er waarschijnlijk beter uit als de jouwe, dus houd daar je bek maar over
Even nietig als jij bent schatjequote:Op zondag 24 maart 2013 03:53 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Gast, maak jezelf niet nog meer belachelijk dan je de afgelopen jaren al hebt gedaan.
Nietig hoopje mens dat je bent.
nee hoezoquote:Op zondag 24 maart 2013 03:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is hier het s(t)opwoordje he? "Borderliner"...
Het wordt opvallend vaak gebezigd anders..quote:
Dat was het woordje 'autist' toch.quote:Op zondag 24 maart 2013 04:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het wordt opvallend vaak gebezigd anders..
Recentelijk is dat "je hebt borderline"quote:Op zondag 24 maart 2013 04:01 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Dat was het woordje 'autist' toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |