Je snapt m'n vraag niet. Ik heb het meer over stellen die een vaste relatie hebben en die van elkaar houden.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:08 schreef KingRoland het volgende:
FOK!kers vinden 2 vrouwen 1 man beter dan 1 stel of 2 mannen , 1 vrouw
Serieus reageren valt moeilijk te zijn, merk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Zorg dat je altijd de buitenstaander bent.
Hahahhahahahahahm.... » -.-'quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef SillyWalks het volgende:
Fokkers hebben altijd seks met een stel:
"Stel da t ik ooit eens seks zal hebben..."
Het was een serieuze opmerking.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Serieus reageren valt moeilijk te zijn, merk ik.
Wat verwacht je op dat tijdstip.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Serieus reageren valt moeilijk te zijn, merk ik.
Stel je aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Het word tijd dat je een afspraak gaat maken bij de opticien, en het liefst Morgen.
Ja, ok! Dat begrijp ik wel, dat je het leuk vind om erover te gaan fantaseren, maar dan als je vrijgezel ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:17 schreef jaha het volgende:
Maar wat is je punt eigenlijk? Dat een triotje niets voor je is - nou gefeliciteerd. Voor anderen is het wel wat.
Ik vind het leuk om over te fantaseren maar om het echt te doen, dat weet ik zo net nog niet.
Omdat ik vaak opgewonden raak van wat haar opgewonden zien, snap je? Tja, moeilijk uit te leggen aan iemand die nog nooit sex heeft gehad.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:27 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hoe kun je uberhaupt je vriend/vriendin delen met een andere tijdens de seks?
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:31 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Omdat ik vaak opgewonden raak van wat haar opgewonden zien, snap je? Tja, moeilijk uit te leggen aan iemand die nog nooit sex heeft gehad.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.
Ja, nu je het zo zegt schaam ik me er ook wel heel diep voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.
Jouw toekomstige man zou ook zo een ander lekker wijf neuken als je het toelaat, ga je nu huilen?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
En jij kijktquote:
Da's ook best een aanrader inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij kijktals je man een lekker wijf neukt voor je ogen terwijl jij vastgebonden bent aan een stoel. Dat zal je leren.
.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef jaha het volgende:
Beetje bekrompen, sneeuwtjeem - dat vind je zelf toch ook wel?
Haha, jij hoeft ook maar 1 keer met iemand een soort van kinky avontuurlijke klik te krijgen, en je gaat het zelf doen. Je gaat dan in ieder geval dingen doen waarbij je ervoor dacht dat het onmogelijk wasquote:
ja?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft ook maar 1 keer met iemand een soort van kinky avontuurlijke klik te krijgen, en je gaat het zelf doen. Je gaat dan in ieder geval dingen doen waarbij je ervoor dacht dat het onmogelijk was
Ik heb het gevoel dat dat bij iedereen wel kan loskomen, mits je de juiste persoon vind en je jezelf er comfortabel bij voelt.quote:
Hahah, ik weet zeker dat mijn toekomstige liefje genoeg heeft aan mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij kijktals je man een lekker wijf neukt voor je ogen terwijl jij vastgebonden bent aan een stoel. Dat zal je leren.
je bedoelt dat ze er anders mee omgaan neem ik aan? En niet dat ze anders van elkaar houden?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:45 schreef jaha het volgende:
Dat doen die mensen echt wel, alleen dan op een andere manier.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hahah, ik weet zeker dat mijn toekomstige liefje genoeg heeft aan mij.er is geen sprake over t 2'de
![]()
![]()
waar moet hij zulke rondingen vinden als die ik heb >:@
Daarnaast, geef ik hem de beste/geilste plezier ooit
Als je vrijgezel ben, kun jij dat doen. Maar niet wanneer jij in een relatie zit. Absurd gewoon.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft ook maar 1 keer met iemand een soort van kinky avontuurlijke klik te krijgen, en je gaat het zelf doen. Je gaat dan in ieder geval dingen doen waarbij je ervoor dacht dat het onmogelijk was
Ik kan alles, godverdomme!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:49 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Als je vrijgezel ben, kun jij dat doen. Maar niet wanneer jij in een relatie zit. Absurd gewoon.
Zeker. Ik kan het je laten zien, maar dan moet ik je waarschijnlijk door 4 man laten neuken.quote:
Jep, ik was een beetje kort door de bochtquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze er anders mee omgaan neem ik aan? En niet dat ze anders van elkaar houden?
hoezo dan? Kun je uitleggen waarom dat zo absurd is?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:49 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Als je vrijgezel ben, kun jij dat doen. Maar niet wanneer jij in een relatie zit. Absurd gewoon.
of ik jou door 4 mannen laten n*quote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het je laten zien, maar dan moet ik je waarschijnlijk door 4 man laten neuken.
Lieve schat je komt vreselijk arrogant en bezitterig over. Weet je dat?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hahah, ik weet zeker dat mijn toekomstige liefje genoeg heeft aan mij.er is geen sprake over t 2'de
![]()
![]()
waar moet hij zulke rondingen vinden als die ik heb >:@
Daarnaast, geef ik hem de beste/geilste plezier ooit
o, ik vond naļef en helderziendquote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Lieve schat je komt vreselijk arrogant en bezitterig over. Weet je dat?
Nee maar ik snap jou wel. Je hebt het idee dat je dadelijk een prins op het witte paard vind die nog nooit een andere vrouw bekeken heeft, je over de drempel tilt en ze leven nog lang en gelukkig. Zo is het niet. De 60's waren de seksuele revolutie en deze tijd is nog vele malen vrijer.quote:
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
hoezo dan? Kun je uitleggen waarom dat zo absurd is?
Wat een klets, ze heeft toch 2 gaten over?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is.
Nee, ik ben 19.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee maar ik snap jou wel. Je hebt het idee dat je dadelijk een prins op het witte paard vind die nog nooit een andere vrouw bekeken heeft, je over de drempel tilt en ze leven nog lang en gelukkig. Zo is het niet. De 60's waren de seksuele revolutie en deze tijd is nog vele malen vrijer.
Jouw toekomstige kerel heeft misschien ook wel een trio gehad? Of seks met een 10 jaar oudere vrouw? Of andere rare dingen gedaan.
Maar zoals ik al zei: Ik snap je wel, Je bent waarschijnlijk 16 en helemaal nog optimistisch over het leven, ik wil dat niet verneuken, dat gebeurd vanzelf nog wel.
En vergeet de oren nietquote:Op zondag 24 maart 2013 11:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat een klets, ze heeft toch 2 gaten over?
o, het hóórt zo, nee, dan...quote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.
Alhoewel ik half nl ben, schaam ik me verot dat "sommige" Nl zo ridicuul denken. Zelf uit de Britse test is uitgebleken dat Nederlanders mongolen zijn. In zo'n sitauatie).
Wanneer je vrijgezel ben kun je het best doen. Maar absoluut niet wanneer jullie een vaste relatie hebben.
Dan horen jullie elkaar trouw te blijven.
BEGREPEN? Of heb je een knal tegen je harsens aan nodig?
Met een leuke trio doet hij gewoon mee, zit hij niet op een krukje, maar wordt je als dame door 2 mannen genomenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.
Alhoewel ik half nl ben, schaam ik me verot dat "sommige" Nl zo ridicuul denken. Zelf uit de Britse test is uitgebleken dat Nederlanders mongolen zijn. In zo'n sitauatie).
Wanneer je vrijgezel ben kun je het best doen. Maar absoluut niet wanneer jullie een vaste relatie hebben.
Dan horen jullie elkaar trouw te blijven.
BEGREPEN? Of heb je een knal tegen je harsens aan nodig?
Ach, dan zat ik er een paar jaar naast. Ik bedoelde ook meer zoals je overkomt, je lijkt wel een zestien jarig bakvisje. Maar ik moet zeggen dat ik de rest van je argumenten zeer sterk vind en ook die laten zien dat je negentien bent een geen zestien.------>quote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nee, ik ben 19.
Haha, hier ga ik dus niet meer op in.
Ik denk dat je TS zojuist gebroken hebt. Die trekt dit nooitquote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Heerlijk tegelijk pijpen en geneukt worden, dp, handen overal op je lichaam, ja bruut geil! Des te geiler omdat je partner erbij is, die precies weet wat je lekker vindt en de boel wat kan sturen, maar ook je veiligheidsnet is waardoor je helemaal los kan gaan.
Dat komt door zaterdagnachtquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef jaha het volgende:
@erodome: wat een geile post op de zondagochtend
Jij zou je niet graag door twee (of meer) personen laten verwennen?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Helemaal met TS eens. Het zou verschrikkelijk zijn om je parter met Frank los zien te gaan
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad (druk met studie), maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om te zien hoe je partner door een ander wordt gepakt.
Het is ook geen verplichtingquote:Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Helemaal met TS eens. Het zou verschrikkelijk zijn om je parter met Frank los zien te gaan
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad (druk met studie), maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om te zien hoe je partner door een ander wordt gepakt.
Trio of niet: TS is zonder dat alles al maf genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef jaha het volgende:
Daarnaast steekt ze haar tong uit tegen iedereen die een andere mening heeft. Dit is een discussieforum. Als je wilt dat iedereen het met je eens is, dan moet je een weblog beginnen, TS.
Inderdaad..quote:Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Dit is natuurlijk waar, maar denk je niet dat de gevolgen daarvan groter zijn dan je zou verwachten?quote:
Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zou je niet graag door twee (of meer) personen laten verwennen?
Hahaha, lieve hemel.quote:
Een trio doe je dan ook niet dagelijks.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef HRF_Makkum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.
Maar ik zou me inderdaad niet door twee of meer vrouwen willen laten verwennen.
Het zou misschien leuk kunnen zijn, maar toch liever seks met een vaste partner
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Echte liefde is durven delen en vertrouwen in de band die jullie samen hebben. Durf je geen trio te doen, dan is het geen echte liefde.
Toch iemand die net als ik denkquote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef HRF_Makkum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.
Maar ik zou me inderdaad niet door twee of meer vrouwen willen laten verwennen.
Het zou misschien leuk kunnen zijn, maar toch liever seks met een vaste partner
Het heeft niets te maken met niet genoeg hebben aan, ik kan je met zekerheid vertellen dat als je relatie niet goed zit, je seksleven niet goed zit, het een zeer onverstandig plan is om aan dat soort avontuurtjes te doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?
Heb je dan wel genoeg aan de ander als je daar behoefte naar hebt?
Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er geil aan is om je vriend/in door een ander te laten verwennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met niet genoeg hebben aan, ik kan je met zekerheid vertellen dat als je relatie niet goed zit, je seksleven niet goed zit, het een zeer onverstandig plan is om aan dat soort avontuurtjes te doen.
Bij ons is het niet zo dat de een rustig gaat zitten en toekijken, we doen gewoon mee en hebben dus samen seks met anderen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er geil aan is om je vriend/in door een ander te laten verwennen.
Mja ieder z'n ding natuurlijk
Nou, veel plezier ermee.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij ons is het niet zo dat de een rustig gaat zitten en toekijken, we doen gewoon mee en hebben dus samen seks met anderen.
Het is gewoon leuk, gezellig, geil, omdat er geen gevoelens van jaloesie zijn, geen pijn is er alleen plezier.
Het is ook niet iets wat "moet", het is gewoon leuk.
Heb je wel die gevoelens van jaloesie en pijn dan is er geen lol aan, dan maakt het alleen maar vanalles kapot.
Slecht idee, te druk met studiequote:
Dank je, dat hebben we dan ook wel!quote:
Don't forget to live a littlequote:
Tsja, t zou maar wederzijds zijn he.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Dank je, dat hebben we dan ook wel!
Het enige wat de lol soms een beetje verstoort zijn mensen zoals jij met je vooroordelen. Maar ik vergeef het je, je weet niet beter.
Je hebt wel een beetje gelijk.quote:
Ik gun jou van harte je enige grote liefde en ik begrijp heel prima dat mensen dit niet zien zitten voor zichzelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Tsja, t zou maar wederzijds zijn he.
Gelukkig dat iedereen uniek is, en andere denkwijzen hebben.
Dank je wel schat!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik gun jou van harte je enige grote liefde en ik begrijp heel prima dat mensen dit niet zien zitten voor zichzelf.
Ik ben het niet die een waardeoordeel neerplemt over mensen die anders denken, je hoort mij niet zeggen dat jij niet snapt wat liefde is omdat je niet los kan laten, omdat je jaloers bent(dat zou ook onzin zijn).
Op het gebied van lichamelijke trouw niet nee, geestelijke trouw, dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Dank je wel schat!
Ja, iedereen zit eenmaal anders in elkaar.
Als jij er plezier ermee hebt, dan moet je dat zeker doen.
Maar ik zou dat absoluut niet kunnen.
Tsja, jaloers zou ik zeker zijn..
-
Maar ik wil dat je eerlijk antw. Geeft op mijn vraag..
Ben je ook maar dan ook echt niet 1% jaloers op jouw vriend-vriendin? :p
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik best nieuwsgierig geworden naar jullie.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Op het gebied van lichamelijke trouw niet nee, geestelijke trouw, dat is een heel ander verhaal.
Ik mag wel zeggen dat ik heel zeker ben van onze liefde, van zijn liefde voor mij, wordt er aan die zekerheid geknabbelt, dan zou ik onzeker worden, maar dat is niet het geval.
maar waarom ga je uit van behoefte aan hebben, of nódig hebben? Je kan het toch ook gewoon leuk vinden, of een extraatje?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?
Heb je dan wel genoeg aan de ander als je daar behoefte naar hebt?
Nee, vraag maar wat je wil, als ik niet wil antwoorden hoor je het wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik best nieuwsgierig geworden naar jullie.
Hoe weet je het zo zeker dan?
Vind je het erg dat ik je zoveel vragen stel?
Of een hobby.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
maar waarom ga je uit van behoefte aan hebben, of nódig hebben? Je kan het toch ook gewoon leuk vinden, of een extraatje?
Liefde en seks zijn twee HELE verschillende dingen. Je seksleven en je relatie kan een geweldige boost krijgen als je er soms andere mensen bij betrekt.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:05 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Kun je dit dan nog liefde noemen, of??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |