abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124434953
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

of ik jou door 4 mannen laten n*
Nee maar ik snap jou wel. Je hebt het idee dat je dadelijk een prins op het witte paard vind die nog nooit een andere vrouw bekeken heeft, je over de drempel tilt en ze leven nog lang en gelukkig. Zo is het niet. De 60's waren de seksuele revolutie en deze tijd is nog vele malen vrijer.

Jouw toekomstige kerel heeft misschien ook wel een trio gehad? Of seks met een 10 jaar oudere vrouw? Of andere rare dingen gedaan.

Maar zoals ik al zei: Ik snap je wel, Je bent waarschijnlijk 16 en helemaal nog optimistisch over het leven, ik wil dat niet verneuken, dat gebeurd vanzelf nog wel. ;(
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_124435197
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

hoezo dan? Kun je uitleggen waarom dat zo absurd is?
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.
Alhoewel ik half nl ben, schaam ik me verot dat "sommige" Nl zo ridicuul denken. Zelf uit de Britse test is uitgebleken dat Nederlanders mongolen zijn. In zo'n sitauatie).

Wanneer je vrijgezel ben kun je het best doen. Maar absoluut niet wanneer jullie een vaste relatie hebben.

Dan horen jullie elkaar trouw te blijven.

BEGREPEN? Of heb je een knal tegen je harsens aan nodig?
pi_124435246
:O
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124435285
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is.
Wat een klets, ze heeft toch 2 gaten over?

:{
pi_124435294
Kortom TS heeft een MISSIE. Ze wil ons er van overtuigen dat haar levenswijze de ENIGE JUISTE is. En dat daar niet vanaf geweken mag worden. Ook al kent ze ons niet, en is ze ook niet de (sex)partner van één van ons
pi_124435311
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:58 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Nee maar ik snap jou wel. Je hebt het idee dat je dadelijk een prins op het witte paard vind die nog nooit een andere vrouw bekeken heeft, je over de drempel tilt en ze leven nog lang en gelukkig. Zo is het niet. De 60's waren de seksuele revolutie en deze tijd is nog vele malen vrijer.

Jouw toekomstige kerel heeft misschien ook wel een trio gehad? Of seks met een 10 jaar oudere vrouw? Of andere rare dingen gedaan.

Maar zoals ik al zei: Ik snap je wel, Je bent waarschijnlijk 16 en helemaal nog optimistisch over het leven, ik wil dat niet verneuken, dat gebeurd vanzelf nog wel. ;(
Nee, ik ben 19.

Haha, hier ga ik dus niet meer op in.
pi_124435313
quote:
10s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:10 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Wat een klets, ze heeft toch 2 gaten over?

:{
En vergeet de oren niet :P
pi_124435322
quote:

[..]

Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.
Alhoewel ik half nl ben, schaam ik me verot dat "sommige" Nl zo ridicuul denken. Zelf uit de Britse test is uitgebleken dat Nederlanders mongolen zijn. In zo'n sitauatie).

Wanneer je vrijgezel ben kun je het best doen. Maar absoluut niet wanneer jullie een vaste relatie hebben.

o, het hóórt zo, nee, dan...
Lekker
pi_124435331
quote:

[..]

Met een leuke trio doet hij gewoon mee, zit hij niet op een krukje, maar wordt je als dame door 2 mannen genomen ;)

Heerlijk tegelijk pijpen en geneukt worden, dp, handen overal op je lichaam, ja bruut geil! Des te geiler omdat je partner erbij is, die precies weet wat je lekker vindt en de boel wat kan sturen, maar ook je veiligheidsnet is waardoor je helemaal los kan gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_124435361
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Nee, ik ben 19.

Haha, hier ga ik dus niet meer op in.
Ach, dan zat ik er een paar jaar naast. Ik bedoelde ook meer zoals je overkomt, je lijkt wel een zestien jarig bakvisje. Maar ik moet zeggen dat ik de rest van je argumenten zeer sterk vind en ook die laten zien dat je negentien bent een geen zestien.------> :')
pi_124435385
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Heerlijk tegelijk pijpen en geneukt worden, dp, handen overal op je lichaam, ja bruut geil! Des te geiler omdat je partner erbij is, die precies weet wat je lekker vindt en de boel wat kan sturen, maar ook je veiligheidsnet is waardoor je helemaal los kan gaan.
Ik denk dat je TS zojuist gebroken hebt. Die trekt dit nooit :')
pi_124435401
@erodome: wat een geile post op de zondagochtend :P
pi_124435426
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef jaha het volgende:
@erodome: wat een geile post op de zondagochtend :P
Dat komt door zaterdagnacht :D :D ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_124435451
haha lekker tekeer gegaan? ;)

Ik denk dat TS wit aan het wegtrekken is bij de gedachte ...
pi_124435477
Ik vind het ook niet zo geweldig hoor, maar ieder zijn ding en als het voor je werkt, waarom dan niet?
Lekker
  zondag 24 maart 2013 @ 11:20:41 #66
397906 HRF_Makkum
Look deep into nature and then
pi_124435566
Helemaal met TS eens. Het zou verschrikkelijk zijn om je parter met Frank los zien te gaan :)
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad (druk met studie), maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om te zien hoe je partner door een ander wordt gepakt.
look deep into nature and then you will understand everything better (A. Einstein)
  zondag 24 maart 2013 @ 11:22:13 #67
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124435611
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Helemaal met TS eens. Het zou verschrikkelijk zijn om je parter met Frank los zien te gaan :)
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad (druk met studie), maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om te zien hoe je partner door een ander wordt gepakt.
Jij zou je niet graag door twee (of meer) personen laten verwennen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_124435624
Echte liefde is durven delen en vertrouwen in de band die jullie samen hebben. Durf je geen trio te doen, dan is het geen echte liefde.
Je maintiendrai
pi_124435680
.
pi_124435685
quote:
Het is ook geen verplichting ;) Denkfout die TS ook maakt. Het hoeft niet. Er zijn genoeg mannen te vinden die buiten dit soort escapades kunnen. Gaat er om dat er een moreel oordeel wordt geveld over mensen die wel graag dit soort dingen doen en daar heeft TS niets over te zeggen m.i.
pi_124435703
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:25 schreef sneeuwtjeem het volgende:
.
Jouw argument _O_
pi_124435716
Daarnaast steekt ze haar tong uit tegen iedereen die een andere mening heeft. Dit is een discussieforum. Als je wilt dat iedereen het met je eens is, dan moet je een weblog beginnen, TS.
pi_124435736
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef jaha het volgende:
Daarnaast steekt ze haar tong uit tegen iedereen die een andere mening heeft. Dit is een discussieforum. Als je wilt dat iedereen het met je eens is, dan moet je een weblog beginnen, TS.
Trio of niet: TS is zonder dat alles al maf genoeg.
pi_124435765
quote:
Inderdaad..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124435790
quote:
16s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:25 schreef sneeuwtjeem het volgende:
.
Dit is natuurlijk waar, maar denk je niet dat de gevolgen daarvan groter zijn dan je zou verwachten?
Je maintiendrai
  zondag 24 maart 2013 @ 11:32:13 #76
397906 HRF_Makkum
pi_124435832
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij zou je niet graag door twee (of meer) personen laten verwennen?
Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.
Maar ik zou me inderdaad niet door twee of meer vrouwen willen laten verwennen.
Het zou misschien leuk kunnen zijn, maar toch liever seks met een vaste partner ;)
look deep into nature and then you will understand everything better (A. Einstein)
  zondag 24 maart 2013 @ 11:34:51 #77
397906 HRF_Makkum
pi_124435885
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Inderdaad..
[ afbeelding ]
Hahaha, lieve hemel.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen in m'n leven.
pi_124435904
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef HRF_Makkum het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.
Het zou misschien leuk kunnen zijn, maar toch liever seks met een vaste partner ;)
Een trio doe je dan ook niet dagelijks.

Behalve als je Charlie Sheen heet.
pi_124436013
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Echte liefde is durven delen en vertrouwen in de band die jullie samen hebben. Durf je geen trio te doen, dan is het geen echte liefde.
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?
Heb je dan wel genoeg aan de ander als je daar behoefte naar hebt?
Tax wil tetten :)!
pi_124436057
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef HRF_Makkum het volgende:

[..]

Toch iemand die net als ik denk :@

*O* *O*
pi_124436129
Nou opbellen en afspreken :D
pi_124436159
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het heeft niets te maken met niet genoeg hebben aan, ik kan je met zekerheid vertellen dat als je relatie niet goed zit, je seksleven niet goed zit, het een zeer onverstandig plan is om aan dat soort avontuurtjes te doen.
pi_124436344
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Het heeft niets te maken met niet genoeg hebben aan, ik kan je met zekerheid vertellen dat als je relatie niet goed zit, je seksleven niet goed zit, het een zeer onverstandig plan is om aan dat soort avontuurtjes te doen.
Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er geil aan is om je vriend/in door een ander te laten verwennen.
Mja ieder z'n ding natuurlijk :)
Tax wil tetten :)!
pi_124436436
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er geil aan is om je vriend/in door een ander te laten verwennen.
Mja ieder z'n ding natuurlijk :)
Bij ons is het niet zo dat de een rustig gaat zitten en toekijken, we doen gewoon mee en hebben dus samen seks met anderen.
Het is gewoon leuk, gezellig, geil, omdat er geen gevoelens van jaloesie zijn, geen pijn is er alleen plezier.
Het is ook niet iets wat "moet", het is gewoon leuk.

Heb je wel die gevoelens van jaloesie en pijn dan is er geen lol aan, dan maakt het alleen maar vanalles kapot.
pi_124436731
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Bij ons is het niet zo dat de een rustig gaat zitten en toekijken, we doen gewoon mee en hebben dus samen seks met anderen.
Het is gewoon leuk, gezellig, geil, omdat er geen gevoelens van jaloesie zijn, geen pijn is er alleen plezier.
Het is ook niet iets wat "moet", het is gewoon leuk.

Heb je wel die gevoelens van jaloesie en pijn dan is er geen lol aan, dan maakt het alleen maar vanalles kapot.
Nou, veel plezier ermee.
pi_124436766
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:44 schreef jaha het volgende:
Lijkt mij een heel goed, slim idee.
  zondag 24 maart 2013 @ 12:13:07 #87
397906 HRF_Makkum
pi_124436949
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:44 schreef jaha het volgende:
Slecht idee, te druk met studie ;)
pi_124437166
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Nou, veel plezier ermee.
Dank je, dat hebben we dan ook wel!

Het enige wat de lol soms een beetje verstoort zijn mensen zoals jij met je vooroordelen. Maar ik vergeef het je, je weet niet beter.
pi_124437582
quote:
13s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef HRF_Makkum het volgende:

[..]

Slecht idee, te druk met studie ;)
Don't forget to live a little
pi_124437642
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Dank je, dat hebben we dan ook wel!

Het enige wat de lol soms een beetje verstoort zijn mensen zoals jij met je vooroordelen. Maar ik vergeef het je, je weet niet beter.
Tsja, t zou maar wederzijds zijn he.

Gelukkig dat iedereen uniek is, en andere denkwijzen hebben.
  zondag 24 maart 2013 @ 12:36:15 #91
397906 HRF_Makkum
pi_124437699
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:32 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Don't forget to live a little
Je hebt wel een beetje gelijk.
Maar ik ben pas 19 en eerstejaars student, dus het komt ooit wel ;)
pi_124437734
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Tsja, t zou maar wederzijds zijn he.

Gelukkig dat iedereen uniek is, en andere denkwijzen hebben.
Ik gun jou van harte je enige grote liefde en ik begrijp heel prima dat mensen dit niet zien zitten voor zichzelf.
Ik ben het niet die een waardeoordeel neerplemt over mensen die anders denken, je hoort mij niet zeggen dat jij niet snapt wat liefde is omdat je niet los kan laten, omdat je jaloers bent(dat zou ook onzin zijn).
pi_124438039
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik gun jou van harte je enige grote liefde en ik begrijp heel prima dat mensen dit niet zien zitten voor zichzelf.
Ik ben het niet die een waardeoordeel neerplemt over mensen die anders denken, je hoort mij niet zeggen dat jij niet snapt wat liefde is omdat je niet los kan laten, omdat je jaloers bent(dat zou ook onzin zijn).
Dank je wel schat!

Ja, iedereen zit eenmaal anders in elkaar.
Als jij er plezier ermee hebt, dan moet je dat zeker doen.
Maar ik zou dat absoluut niet kunnen.
Tsja, jaloers zou ik zeker zijn..

-

Maar ik wil dat je eerlijk antw. Geeft op mijn vraag..
Ben je ook maar dan ook echt niet 1% jaloers op jouw vriend-vriendin? :p
pi_124438230
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Dank je wel schat!

Ja, iedereen zit eenmaal anders in elkaar.
Als jij er plezier ermee hebt, dan moet je dat zeker doen.
Maar ik zou dat absoluut niet kunnen.
Tsja, jaloers zou ik zeker zijn..

-

Maar ik wil dat je eerlijk antw. Geeft op mijn vraag..
Ben je ook maar dan ook echt niet 1% jaloers op jouw vriend-vriendin? :p
Op het gebied van lichamelijke trouw niet nee, geestelijke trouw, dat is een heel ander verhaal.
Ik mag wel zeggen dat ik heel zeker ben van onze liefde, van zijn liefde voor mij, wordt er aan die zekerheid geknabbelt, dan zou ik onzeker worden, maar dat is niet het geval.
pi_124438519
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Op het gebied van lichamelijke trouw niet nee, geestelijke trouw, dat is een heel ander verhaal.
Ik mag wel zeggen dat ik heel zeker ben van onze liefde, van zijn liefde voor mij, wordt er aan die zekerheid geknabbelt, dan zou ik onzeker worden, maar dat is niet het geval.
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik best nieuwsgierig geworden naar jullie.

Hoe weet je het zo zeker dan?

Vind je het erg dat ik je zoveel vragen stel?
pi_124438534
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

maar waarom ga je uit van behoefte aan hebben, of nódig hebben? Je kan het toch ook gewoon leuk vinden, of een extraatje?
Lekker
pi_124439363
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Als ik eerlijk moet zijn, ben ik best nieuwsgierig geworden naar jullie.

Hoe weet je het zo zeker dan?

Vind je het erg dat ik je zoveel vragen stel?
Nee, vraag maar wat je wil, als ik niet wil antwoorden hoor je het wel.

Hoe ik dat zo zeker weet, tja, voor een groot deel openheid en eerlijkheid, daarnaast gevoel en de factor van tijd die dingen wat zekerder maakt.
Wij zijn al bijna 21 jaar bij elkaar, mag hopen dat je tegen die tijd wel zeker bent van elkaar ;)
En daarin heeft het open zijn van onze relatie natuurlijk ook wel geholpen, het is getest, gewogen en gedaan en de liefde is altijd blijven staan.
pi_124439369
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef Kittenbraadworst het volgende:

[..]

maar waarom ga je uit van behoefte aan hebben, of nódig hebben? Je kan het toch ook gewoon leuk vinden, of een extraatje?
Of een hobby.
pi_124441544
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:05 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Kun je dit dan nog liefde noemen, of??
Liefde en seks zijn twee HELE verschillende dingen. Je seksleven en je relatie kan een geweldige boost krijgen als je er soms andere mensen bij betrekt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_124442008
OMG ts :{
Na het lezen van de eerste pagina dacht ik nog serieus te gaan reageren, maar ik geloof niet dat ik mijn mening ga geven aan een bekrompen maagd. Sodeju.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')