Nee maar ik snap jou wel. Je hebt het idee dat je dadelijk een prins op het witte paard vind die nog nooit een andere vrouw bekeken heeft, je over de drempel tilt en ze leven nog lang en gelukkig. Zo is het niet. De 60's waren de seksuele revolutie en deze tijd is nog vele malen vrijer.quote:
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
hoezo dan? Kun je uitleggen waarom dat zo absurd is?
Wat een klets, ze heeft toch 2 gaten over?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is.
Nee, ik ben 19.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:58 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee maar ik snap jou wel. Je hebt het idee dat je dadelijk een prins op het witte paard vind die nog nooit een andere vrouw bekeken heeft, je over de drempel tilt en ze leven nog lang en gelukkig. Zo is het niet. De 60's waren de seksuele revolutie en deze tijd is nog vele malen vrijer.
Jouw toekomstige kerel heeft misschien ook wel een trio gehad? Of seks met een 10 jaar oudere vrouw? Of andere rare dingen gedaan.
Maar zoals ik al zei: Ik snap je wel, Je bent waarschijnlijk 16 en helemaal nog optimistisch over het leven, ik wil dat niet verneuken, dat gebeurd vanzelf nog wel.
En vergeet de oren nietquote:Op zondag 24 maart 2013 11:10 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wat een klets, ze heeft toch 2 gaten over?
o, het hóórt zo, nee, dan...quote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.
Alhoewel ik half nl ben, schaam ik me verot dat "sommige" Nl zo ridicuul denken. Zelf uit de Britse test is uitgebleken dat Nederlanders mongolen zijn. In zo'n sitauatie).
Wanneer je vrijgezel ben kun je het best doen. Maar absoluut niet wanneer jullie een vaste relatie hebben.
Dan horen jullie elkaar trouw te blijven.
BEGREPEN? Of heb je een knal tegen je harsens aan nodig?
Met een leuke trio doet hij gewoon mee, zit hij niet op een krukje, maar wordt je als dame door 2 mannen genomenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij zeer flagrant. hoe kun je in vredesnaam je eigen vriendin met een andere vent zien los gaan? Jij gaat natuurlijk als een laffe gozer op een kruk zitten en ff je onderste slurf een plezier geven met je hand, wanneer Frank je vriendin aan het nemen is. God alle machhen he.
Alhoewel ik half nl ben, schaam ik me verot dat "sommige" Nl zo ridicuul denken. Zelf uit de Britse test is uitgebleken dat Nederlanders mongolen zijn. In zo'n sitauatie).
Wanneer je vrijgezel ben kun je het best doen. Maar absoluut niet wanneer jullie een vaste relatie hebben.
Dan horen jullie elkaar trouw te blijven.
BEGREPEN? Of heb je een knal tegen je harsens aan nodig?
Ach, dan zat ik er een paar jaar naast. Ik bedoelde ook meer zoals je overkomt, je lijkt wel een zestien jarig bakvisje. Maar ik moet zeggen dat ik de rest van je argumenten zeer sterk vind en ook die laten zien dat je negentien bent een geen zestien.------>quote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nee, ik ben 19.
Haha, hier ga ik dus niet meer op in.
Ik denk dat je TS zojuist gebroken hebt. Die trekt dit nooitquote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Heerlijk tegelijk pijpen en geneukt worden, dp, handen overal op je lichaam, ja bruut geil! Des te geiler omdat je partner erbij is, die precies weet wat je lekker vindt en de boel wat kan sturen, maar ook je veiligheidsnet is waardoor je helemaal los kan gaan.
Dat komt door zaterdagnachtquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef jaha het volgende:
@erodome: wat een geile post op de zondagochtend
Jij zou je niet graag door twee (of meer) personen laten verwennen?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Helemaal met TS eens. Het zou verschrikkelijk zijn om je parter met Frank los zien te gaan
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad (druk met studie), maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om te zien hoe je partner door een ander wordt gepakt.
Het is ook geen verplichtingquote:Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Helemaal met TS eens. Het zou verschrikkelijk zijn om je parter met Frank los zien te gaan
Ik heb zelf nog nooit een vriendin gehad (druk met studie), maar persoonlijk zou ik het niet fijn vinden om te zien hoe je partner door een ander wordt gepakt.
Trio of niet: TS is zonder dat alles al maf genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef jaha het volgende:
Daarnaast steekt ze haar tong uit tegen iedereen die een andere mening heeft. Dit is een discussieforum. Als je wilt dat iedereen het met je eens is, dan moet je een weblog beginnen, TS.
Inderdaad..quote:Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef HRF_Makkum het volgende:
Dit is natuurlijk waar, maar denk je niet dat de gevolgen daarvan groter zijn dan je zou verwachten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |