Jouw toekomstige man zou ook zo een ander lekker wijf neuken als je het toelaat, ga je nu huilen?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.
En jij kijktquote:
Da's ook best een aanrader inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij kijktals je man een lekker wijf neukt voor je ogen terwijl jij vastgebonden bent aan een stoel. Dat zal je leren.
.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef jaha het volgende:
Beetje bekrompen, sneeuwtjeem - dat vind je zelf toch ook wel?
Haha, jij hoeft ook maar 1 keer met iemand een soort van kinky avontuurlijke klik te krijgen, en je gaat het zelf doen. Je gaat dan in ieder geval dingen doen waarbij je ervoor dacht dat het onmogelijk wasquote:
ja?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft ook maar 1 keer met iemand een soort van kinky avontuurlijke klik te krijgen, en je gaat het zelf doen. Je gaat dan in ieder geval dingen doen waarbij je ervoor dacht dat het onmogelijk was
Ik heb het gevoel dat dat bij iedereen wel kan loskomen, mits je de juiste persoon vind en je jezelf er comfortabel bij voelt.quote:
Hahah, ik weet zeker dat mijn toekomstige liefje genoeg heeft aan mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jij kijktals je man een lekker wijf neukt voor je ogen terwijl jij vastgebonden bent aan een stoel. Dat zal je leren.
je bedoelt dat ze er anders mee omgaan neem ik aan? En niet dat ze anders van elkaar houden?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:45 schreef jaha het volgende:
Dat doen die mensen echt wel, alleen dan op een andere manier.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hahah, ik weet zeker dat mijn toekomstige liefje genoeg heeft aan mij.er is geen sprake over t 2'de
![]()
![]()
waar moet hij zulke rondingen vinden als die ik heb >:@
Daarnaast, geef ik hem de beste/geilste plezier ooit
Als je vrijgezel ben, kun jij dat doen. Maar niet wanneer jij in een relatie zit. Absurd gewoon.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha, jij hoeft ook maar 1 keer met iemand een soort van kinky avontuurlijke klik te krijgen, en je gaat het zelf doen. Je gaat dan in ieder geval dingen doen waarbij je ervoor dacht dat het onmogelijk was
Ik kan alles, godverdomme!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:49 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Als je vrijgezel ben, kun jij dat doen. Maar niet wanneer jij in een relatie zit. Absurd gewoon.
Zeker. Ik kan het je laten zien, maar dan moet ik je waarschijnlijk door 4 man laten neuken.quote:
Jep, ik was een beetje kort door de bochtquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze er anders mee omgaan neem ik aan? En niet dat ze anders van elkaar houden?
hoezo dan? Kun je uitleggen waarom dat zo absurd is?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:49 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Als je vrijgezel ben, kun jij dat doen. Maar niet wanneer jij in een relatie zit. Absurd gewoon.
of ik jou door 4 mannen laten n*quote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zeker. Ik kan het je laten zien, maar dan moet ik je waarschijnlijk door 4 man laten neuken.
Lieve schat je komt vreselijk arrogant en bezitterig over. Weet je dat?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hahah, ik weet zeker dat mijn toekomstige liefje genoeg heeft aan mij.er is geen sprake over t 2'de
![]()
![]()
waar moet hij zulke rondingen vinden als die ik heb >:@
Daarnaast, geef ik hem de beste/geilste plezier ooit
o, ik vond naïef en helderziendquote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Lieve schat je komt vreselijk arrogant en bezitterig over. Weet je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |