Je snapt m'n vraag niet. Ik heb het meer over stellen die een vaste relatie hebben en die van elkaar houden.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:08 schreef KingRoland het volgende:
FOK!kers vinden 2 vrouwen 1 man beter dan 1 stel of 2 mannen , 1 vrouw
Serieus reageren valt moeilijk te zijn, merk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Zorg dat je altijd de buitenstaander bent.
Hahahhahahahahahm.... » -.-'quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef SillyWalks het volgende:
Fokkers hebben altijd seks met een stel:
"Stel da t ik ooit eens seks zal hebben..."
Het was een serieuze opmerking.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Serieus reageren valt moeilijk te zijn, merk ik.
Wat verwacht je op dat tijdstip.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Serieus reageren valt moeilijk te zijn, merk ik.
Stel je aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Het word tijd dat je een afspraak gaat maken bij de opticien, en het liefst Morgen.
Ja, ok! Dat begrijp ik wel, dat je het leuk vind om erover te gaan fantaseren, maar dan als je vrijgezel ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:17 schreef jaha het volgende:
Maar wat is je punt eigenlijk? Dat een triotje niets voor je is - nou gefeliciteerd. Voor anderen is het wel wat.
Ik vind het leuk om over te fantaseren maar om het echt te doen, dat weet ik zo net nog niet.
Omdat ik vaak opgewonden raak van wat haar opgewonden zien, snap je? Tja, moeilijk uit te leggen aan iemand die nog nooit sex heeft gehad.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:27 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hoe kun je uberhaupt je vriend/vriendin delen met een andere tijdens de seks?
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:31 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Omdat ik vaak opgewonden raak van wat haar opgewonden zien, snap je? Tja, moeilijk uit te leggen aan iemand die nog nooit sex heeft gehad.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.
Ja, nu je het zo zegt schaam ik me er ook wel heel diep voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wtf. Echt schandalig man.. Voor die paar min lust maar wil jij zien hoe men jouw huidige vriendin van voren en achteren neem.. Nou fantaseren kun je ook doen wanneer jullie samen vrijen ipv really.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |