Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zou je niet graag door twee (of meer) personen laten verwennen?
Hahaha, lieve hemel.quote:
Een trio doe je dan ook niet dagelijks.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef HRF_Makkum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.
Maar ik zou me inderdaad niet door twee of meer vrouwen willen laten verwennen.
Het zou misschien leuk kunnen zijn, maar toch liever seks met een vaste partner
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Echte liefde is durven delen en vertrouwen in de band die jullie samen hebben. Durf je geen trio te doen, dan is het geen echte liefde.
Toch iemand die net als ik denkquote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef HRF_Makkum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik nooit eerder seks gehad, zoals eerser gezegd heb ik te druk voor een vriendin.
Maar ik zou me inderdaad niet door twee of meer vrouwen willen laten verwennen.
Het zou misschien leuk kunnen zijn, maar toch liever seks met een vaste partner
Het heeft niets te maken met niet genoeg hebben aan, ik kan je met zekerheid vertellen dat als je relatie niet goed zit, je seksleven niet goed zit, het een zeer onverstandig plan is om aan dat soort avontuurtjes te doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?
Heb je dan wel genoeg aan de ander als je daar behoefte naar hebt?
Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er geil aan is om je vriend/in door een ander te laten verwennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met niet genoeg hebben aan, ik kan je met zekerheid vertellen dat als je relatie niet goed zit, je seksleven niet goed zit, het een zeer onverstandig plan is om aan dat soort avontuurtjes te doen.
Bij ons is het niet zo dat de een rustig gaat zitten en toekijken, we doen gewoon mee en hebben dus samen seks met anderen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar ik snap eerlijk gezegd niet wat er geil aan is om je vriend/in door een ander te laten verwennen.
Mja ieder z'n ding natuurlijk
Nou, veel plezier ermee.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij ons is het niet zo dat de een rustig gaat zitten en toekijken, we doen gewoon mee en hebben dus samen seks met anderen.
Het is gewoon leuk, gezellig, geil, omdat er geen gevoelens van jaloesie zijn, geen pijn is er alleen plezier.
Het is ook niet iets wat "moet", het is gewoon leuk.
Heb je wel die gevoelens van jaloesie en pijn dan is er geen lol aan, dan maakt het alleen maar vanalles kapot.
Slecht idee, te druk met studiequote:
Dank je, dat hebben we dan ook wel!quote:
Don't forget to live a littlequote:
Tsja, t zou maar wederzijds zijn he.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Dank je, dat hebben we dan ook wel!
Het enige wat de lol soms een beetje verstoort zijn mensen zoals jij met je vooroordelen. Maar ik vergeef het je, je weet niet beter.
Je hebt wel een beetje gelijk.quote:
Ik gun jou van harte je enige grote liefde en ik begrijp heel prima dat mensen dit niet zien zitten voor zichzelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Tsja, t zou maar wederzijds zijn he.
Gelukkig dat iedereen uniek is, en andere denkwijzen hebben.
Dank je wel schat!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik gun jou van harte je enige grote liefde en ik begrijp heel prima dat mensen dit niet zien zitten voor zichzelf.
Ik ben het niet die een waardeoordeel neerplemt over mensen die anders denken, je hoort mij niet zeggen dat jij niet snapt wat liefde is omdat je niet los kan laten, omdat je jaloers bent(dat zou ook onzin zijn).
Op het gebied van lichamelijke trouw niet nee, geestelijke trouw, dat is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Dank je wel schat!
Ja, iedereen zit eenmaal anders in elkaar.
Als jij er plezier ermee hebt, dan moet je dat zeker doen.
Maar ik zou dat absoluut niet kunnen.
Tsja, jaloers zou ik zeker zijn..
-
Maar ik wil dat je eerlijk antw. Geeft op mijn vraag..
Ben je ook maar dan ook echt niet 1% jaloers op jouw vriend-vriendin? :p
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik best nieuwsgierig geworden naar jullie.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Op het gebied van lichamelijke trouw niet nee, geestelijke trouw, dat is een heel ander verhaal.
Ik mag wel zeggen dat ik heel zeker ben van onze liefde, van zijn liefde voor mij, wordt er aan die zekerheid geknabbelt, dan zou ik onzeker worden, maar dat is niet het geval.
maar waarom ga je uit van behoefte aan hebben, of nódig hebben? Je kan het toch ook gewoon leuk vinden, of een extraatje?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar waarom zou je behoefte hebben naar seks met iemand erbij?
Heb je dan wel genoeg aan de ander als je daar behoefte naar hebt?
Nee, vraag maar wat je wil, als ik niet wil antwoorden hoor je het wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik best nieuwsgierig geworden naar jullie.
Hoe weet je het zo zeker dan?
Vind je het erg dat ik je zoveel vragen stel?
Of een hobby.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:02 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
maar waarom ga je uit van behoefte aan hebben, of nódig hebben? Je kan het toch ook gewoon leuk vinden, of een extraatje?
Liefde en seks zijn twee HELE verschillende dingen. Je seksleven en je relatie kan een geweldige boost krijgen als je er soms andere mensen bij betrekt.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:05 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Kun je dit dan nog liefde noemen, of??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |