Ik heb de mazzel dat ik zo een beetje kan eten wat ik wil en niet aankom. Ik weeg nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vond mijn lijf even een paar jaar fiks minders. Wat hangwerk en ik heb natuurlijk maar een bcupje. Dat is klein. Nu moet ik door de crisis en het banentekort in west Brabant zo hard werken dat ik nu serieus het mooiste lijf heb dan ik ooit in mijn hele leven heb gehad. LOL. Alleen als ik net uit mijn werk kom dan heb ik van die mannenarmen. Te gespierd maar slank gebleven. Maar de dag erna is het mooi. Gratis sportschool, denk ik dan maar.
Mannen met tetten die dreigen te gaan hangen eten gewoon vrolijk nog wat bij. Die doen niet zo moeilijk. Gelijk hebben ze ook..
Mannenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
de eerste oninteressante tet moet nog gemaakt worden
KAN eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
Corrie en haar metabolisme: hoe ze alles kon eten.
Groetjes van weblog.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
kunnen we het weer over Karina dr toeters hebben?
thanks
Jij zit die heren hier nu gek te maken ook he? Beetje er op los leven en gewoon het ranke figuurtje houden van toen je 20 was.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat ik zo een beetje kan eten wat ik wil en niet aankom. Ik weeg nog steeds hetzelfde als toen ik 20 was denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo.
Geen spieren dat niet.
Oh nee hoor. Ik ben veel te oud voor die heren hierquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zit die heren hier nu gek te maken ook he? Beetje er op los leven en gewoon het ranke figuurtje houden van toen je 20 was.
En dat allemaal in een tettentopic. Oy.
Dude, use spoilers.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Groetjes van weblog.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |