Mijn God ondersteund allesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten? Die gaan toch alleen maar hangen later.
Beetje slechte vraag deze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten?
Op NED. 3 maar ik vraag me af of iemand nog kijkt. Ik zie het zelf maar half. En die dikke tetten slaan gewoon nergens opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een criminele wegwerptelefoon. Neem ook gewoon geen dure want ik kan het verliezen op het land.
Welke film kijken jullie in vredesnaam? Kom ook maar even binnenvallen hier. Ik dacht eigenlijk dat dit topic over onze vileine rondborstige Copycat zou gaan.
ja dan gaan we op zoek naar groenere weidenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Wat hebben mannen toch met dikke tetten? Die gaan toch alleen maar hangen later.
billenmannen zijn mannen met vriendinnetjes zonder tettenquote:
Net alsof kleine tetjes niet gaan hangen, kom op zeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Als kleine tetjes gaan hangen valt het minder opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Net alsof kleine tetjes niet gaan hangen, kom op zeg.
Trainen en sjouwen moet je. LOL.
Overigens vind ik het wel wat gemeen dat mannentetten nooit gaan hangen. Dit vreten gewoon nog meer om dat vol te houden denk ik.
Nou.....sommige hebben love-beugels.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Vrouwen hebben ook meestal geen bierbuik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |