Een debiel kan ook een talent hebben en daarmee beroemd worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit
Je hebt een persoonlijkheid nodig en talent en strategie om beroemd te blijven
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
van welk nummer worden jullie helemaal vrolijk?
Je vindt Alex leuk?quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Ro-ald als je er niets voor nodig hebt, waarom ga jij dan niet doorbreken man
Voor wat gaan we wedden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Ro-ald als je er niets voor nodig hebt, waarom ga jij dan niet doorbreken man
uhm spit fountain van algernon caldwallader xdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Gevoel voor muziek is een deel van intelligentie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een debiel kan ook een talent hebben en daarmee beroemd worden.
Die ook ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en dan vind ik deze nog 100 keer leuker
hehehe, die komt in mijn foboquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou jou kronen als mijn hofnar
Herman van Idols is toch ook beroemd in Nederland?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gevoel voor muziek is een deel van intelligentie.
Als jij doorbreekt schenk je de helft van je fortuin aan een goed doel, word je niet beroemd dan doe je dat niet.quote:
vooral als ik uitga en ik hoor deze remix ervan, word ik helemaal blijquote:
Wie is Herman?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Herman van Idols is toch ook beroemd in Nederland?
Lol wie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar die heeft toch geen gevoel voor muziek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vermaak mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hehehe, die komt in mijn fobo
herman niet kennenquote:
Maar toch is hij beroemdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die heeft toch geen gevoel voor muziek?
Is dat die vent die toen optrad met going to ibiza ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wat anders, muzikaliteit is inderdaad een deel van je intelligentie.quote:
Ik stond daarop bij de minidisco mijn moves te showenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
herinneringenhier heb ik vroeger een karaoke wedstrijd mee gewonnen
heb je een filmpje gequote, als je even wil lachen zeker even kijkenquote:
alleen die kop alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet Herman![]()
Herman
Nee een manager.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij was. En om beroemd te blijven heb je een IQ nodig.
Herman de schermman?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Herman
Dans aapje, dansquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stond daarop bij de minidisco mijn moves te showen
wat een mongoolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Herman
Die grap met een gezin uit de Veluwe. Wat is hij een held.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Herman de schermman?
[ afbeelding ]
gelukkig weet ik niet wie het isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat een mongool
van alle talentenjachten is deze de leukste
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat een mongool
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Herman de schermman?
[ afbeelding ]
quote:
nee deze is veel leukerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat een mongool
[ afbeelding ]
Die was te goed inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die grap met een gezin uit de Veluwe. Wat is hij een held.
Vanuit het niets even een uithaal naar de Bible beltquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zag hem ook niet aan komen
sue mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij lurkt zonder een reactie achter te laten
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gelukkig weet ik niet wie het is
eyelarquote:
Toch wel je genotstok he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor straf 10 stokslagen op een plek naar keuze
ik kies voor jouw gezichtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor straf 10 stokslagen op een plek naar keuze
Ik nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wie is er handig met het bewerken van Gif bestanden?
quote:
Zit je in je zwembroek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb net mijn huis verwarmd naar 26 graden, zonde om dan weg te gaan
ja dit ben ikquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
HH, lijkt wel beetje op jou bbboii
jezus wat ben jij een lekker wijf mag ik je nummerquote:
Ik speel geen fpsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
HH, lijkt wel beetje op jou bbboii
ok okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een lekker wijf mag ik je nummer
Ja, en ik dan?quote:
Nee, nog net te koud voor zo'n opblaasbadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kom er ook aan, zonnebril mee jwt, zwembad al gereed?
mond voorbij gesproken?quote:
Met jou? Playaahhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
sof gaat al met iemand anders daten, ze is al bezet jullie sukk0lszzz
Ja met jerquote:
32 maart?quote:
Kom danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Supersof wie aan haar komt geef ik een pof
Geef mij eerst werk danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, en ik dan?Als jouw baas mag ik je nummer toch wel?
voor noodgevallen enzulks?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Supersof wie aan haar komt geef ik een pof
mensen zonder mijn nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Nou, ok dan nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zolang geen groene achtergrond
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mensen zonder mijn nummer![]()
![]()
jouw nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0909-1234Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
![]()
Mag ik je nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
[..]
![]()
Geef je nummer maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zei je moeder over jou ook
Wat een hell zou dat zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
straks word ik hele avonden gespammed door fokkers
klopt, maar wel een hele goed grap dat dan weer welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zei je moeder over jou ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef hem toch, gewoon omdat ik zo zielig benehm watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef hem toch, gewoon omdat ik zo zielig benDie van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06666222305Je maintiendrai
Niet zo slimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef hem toch, gewoon omdat ik zo zielig ben
Kan je goed je best doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
brb ff beetje netjes maken voor het uitgaan zo, moet er beetje representatief uitzien
quote:
dit lijkt me nog meer legitquote:
SARCASM, DO YOU KNOW IT?quote:
jerquote:
Ik vind L.O.V.E. nog best een aanstekelijk nummer, als jong jongetje zou ik het echt non-stop luisteren denk ik.quote:
ik dacht al wat een naief jongquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
en ja ik weet dat het nep nummers zijn
het is pas naïef om te denken dat ik mensen hier serieus ga nemenquote:
waar ga je heen schatjequote:
sorryquote:
dit is hypo. niet hamerhaaiquote:
roald kerel, jou ook lang niet gesproken, hoe is het nou?quote:
Meer dan goed man met jou?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
roald kerel, jou ook lang niet gesproken, hoe is het nou?
pizzaman?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen leuke naam
Hoe gaat het?
Gewoon pizzaquote:
saaiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon pizza
Beetje kut.
Ik heb vandaag mijn platenspeler gehaaldmaar ik heb geen versterker en boxjes bedacht ik me toen
Wat? waar? Hoezo? Kom terug, Gek!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben weer ergens anders te zoeken op dit forum.
Gr gr
NBquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat? waar? Hoezo? Kom terug, Gek!
vrouwenproblemen ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
godver dat heb ik weer, tijdje geleden dure van gils douchegel gehaald is dat kutding leeg gelopen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef badschaap het volgende:
wil mijn school echt alleen maar de meest onduidelijke methodes bestellen?
jepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef badschaap het volgende:
zoals??quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef badschaap het volgende:
getal en ruimte. Helemaal nergens uitwerkingen van te vinden, en de uitleg in het boek is ook gewoon niet duidelijk, want ojee je zou t maar eens snappenquote:
ik wed van nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil wedden dat pizza vandaag weer nr 1 is in de dagcijfers
Denk het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik wil wedden dat pizza vandaag weer nr 1 is in de dagcijfers
dat zijn inderdaad domme boekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:08 schreef badschaap het volgende:
[..]
getal en ruimte. Helemaal nergens uitwerkingen van te vinden, en de uitleg in het boek is ook gewoon niet duidelijk, want ojee je zou t maar eens snappen
Krabsquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij moet dit adres in je signature: 16URfMWmiBPd15sqpUNGXxgrVF6o1KUJLN
Pizzatje?quote:
quote kopieeren en plakken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoe doen jullie trouwens iemand quoten in je signature ?
ik moet mezelf echt doodschietenquote:
Doe mij in jouw sigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoe doen jullie trouwens iemand quoten in je signature ?
nee hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet mezelf echt doodschieten
Nu word jij rijk enzo hequote:
Mag ik het anders doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet mezelf echt doodschieten
hoe wil je dat doenquote:
gun mij ookquote:
ik doe jou in mijn sig als je even uitlegt hoequote:
Kopieer post nummer 262, en plak het in jouw sigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik doe jou in mijn sig als je even uitlegt hoe
ik weet dat ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik vind mezelf nu zo triest dat ik niet eens weet hoe dit moet
Zullen wij klef doen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit is erger dan hypo en heppie (want daar is het lief) dus ik ben tv kijken grgr
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit is erger dan hypo en heppie (want daar is het lief) dus ik ben tv kijken grgr
WOWOWOW ik sta in je sig omgquote:
dus je meent het niet eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Postte ik express zodat die in jouw sig kan sufferd
omdat, mijn signaturequote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dus je meent het niet eens
grote mond klein hartje jwzquote:
HA GAAYYYquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
grote mond klein hartje jwz
pffft come at me ectoquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik stuur je wel 2 bioscoopkaartjes
Ik ben ook zo hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
grote mond klein hartje jwz
ligt eraan welke film natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus wie wilt met mij ooit een filmpje kijken?
Ikke. Maar geen date hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
kom het bewijzen danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zou vechten zou ik winnen geloof meik speel vals.
ZUllen wij klef gaan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
nee?quote:
ik ook, met mijn voorwaardelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want dan word ik opgepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |