ok okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een lekker wijf mag ik je nummer
Ja, en ik dan?quote:
Nee, nog net te koud voor zo'n opblaasbadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kom er ook aan, zonnebril mee jwt, zwembad al gereed?
mond voorbij gesproken?quote:
Met jou? Playaahhquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
sof gaat al met iemand anders daten, ze is al bezet jullie sukk0lszzz
Ja met jerquote:
32 maart?quote:
Kom danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Supersof wie aan haar komt geef ik een pof
Geef mij eerst werk danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, en ik dan?Als jouw baas mag ik je nummer toch wel?
voor noodgevallen enzulks?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
Supersof wie aan haar komt geef ik een pof
mensen zonder mijn nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
Nou, ok dan nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zolang geen groene achtergrond
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mensen zonder mijn nummer![]()
![]()
jouw nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0909-1234Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
![]()
Mag ik je nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
[..]
![]()
Geef je nummer maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |