Een debiel kan ook een talent hebben en daarmee beroemd worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit
Je hebt een persoonlijkheid nodig en talent en strategie om beroemd te blijven
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
van welk nummer worden jullie helemaal vrolijk?
Je vindt Alex leuk?quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Ro-ald als je er niets voor nodig hebt, waarom ga jij dan niet doorbreken man
Voor wat gaan we wedden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Maar Ro-ald als je er niets voor nodig hebt, waarom ga jij dan niet doorbreken man
uhm spit fountain van algernon caldwallader xdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Gevoel voor muziek is een deel van intelligentie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een debiel kan ook een talent hebben en daarmee beroemd worden.
Die ook ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
en dan vind ik deze nog 100 keer leuker
hehehe, die komt in mijn foboquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou jou kronen als mijn hofnar
Herman van Idols is toch ook beroemd in Nederland?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gevoel voor muziek is een deel van intelligentie.
Als jij doorbreekt schenk je de helft van je fortuin aan een goed doel, word je niet beroemd dan doe je dat niet.quote:
vooral als ik uitga en ik hoor deze remix ervan, word ik helemaal blijquote:
Wie is Herman?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Herman van Idols is toch ook beroemd in Nederland?
Lol wie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar die heeft toch geen gevoel voor muziek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vermaak mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hehehe, die komt in mijn fobo
herman niet kennenquote:
Maar toch is hij beroemdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die heeft toch geen gevoel voor muziek?
Is dat die vent die toen optrad met going to ibiza ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wat anders, muzikaliteit is inderdaad een deel van je intelligentie.quote:
Ik stond daarop bij de minidisco mijn moves te showenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
herinneringenhier heb ik vroeger een karaoke wedstrijd mee gewonnen
heb je een filmpje gequote, als je even wil lachen zeker even kijkenquote:
alleen die kop alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die niet Herman![]()
Herman
Nee een manager.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij was. En om beroemd te blijven heb je een IQ nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |