quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zei je moeder over jou ook
Wat een hell zou dat zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
straks word ik hele avonden gespammed door fokkers
klopt, maar wel een hele goed grap dat dan weer welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zei je moeder over jou ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef hem toch, gewoon omdat ik zo zielig benehm watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef hem toch, gewoon omdat ik zo zielig benDie van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06666222305Je maintiendrai
Niet zo slimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef hem toch, gewoon omdat ik zo zielig ben
Kan je goed je best doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
brb ff beetje netjes maken voor het uitgaan zo, moet er beetje representatief uitzien
quote:
dit lijkt me nog meer legitquote:
SARCASM, DO YOU KNOW IT?quote:
jerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |