quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
@OP: die auto heeft een monobrauw.
Je bent een week te vroeg met je paasei.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:22 schreef Alfisti het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
[ afbeelding ]
hallo gaston met een plukje haarquote:Op zondag 24 maart 2013 09:22 schreef Alfisti het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:34 schreef Alfisti het volgende:
Kijk nou! Waldorf en statler zijn ook wakker!
de etters slapen weer.. ik ben wakker en Duvel ookquote:Op zondag 24 maart 2013 09:34 schreef Alfisti het volgende:
Kijk nou! Waldorf en statler zijn ook wakker!
ja ze snurken lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 09:47 schreef Alfisti het volgende:
Gaat alles goed met de poepfabrieken sLipje?
homo.quote:
Juistquote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Alfisti het volgende:
Jij hebt als anticonceptie een Z4 met twee stoelen gekocht?
Ik geloof dat er op dit moment 5 gasten zijn die pappa worden volgend jaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:12 schreef Alfisti het volgende:
Hier een flauw zonnetje en geen sneeuw te bekennen![]()
ik kies op dit moment ook voor de Z4 i.p.v. de poepfabrieken![]()
Gebruik van bewegingssensoren en eventueel microfoon... hangt dus nogal af van de kwaliteit van je telefoon en hardheid matras/kussen of het lekker werktquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:18 schreef Alfisti het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)itfaalt-met-mercedes
![]()
![]()
Onze productiedatum is al een tijdje geleden, het is nu het proces van rijping.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
Bij mij op het werk is ook iedereen van die poepfabrieken aan het produceren.
Komt door de slechte winter ofzo, geen idee.
It takes one to know one, blijkbaar.quote:
Onder de duimquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op dit moment 5 gasten zijn die pappa worden volgend jaar.
1 heeft vorige week al een jong gekregen.
Paar maanden geleden waren ze nog allemaal tof aan het doen dat ze er niet aan zouden beginnen
Breinaald abortus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij kunnen geen BBC ontvangen. Daarom wil ik em downloaden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:33 schreef Paladijn het volgende:
Straks (15:30-17:30) een prima samenvatting op BBC1. Enige nadeel is dat je een aantal nieuwssites/rss feeds niet moet bekijken tot die tijd
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik nou degene die zo sterk is, of ben jij zo slap?
Je bedoelt hier -> PTA / Touristen Fahrten deel 2 ?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef daNpy het volgende:
Waarom staat er eigenlijk niks over de Ring meet in het TF forum?
Of is het alleen voor SC-gänger?
Ik ben geen organisasiequote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef Anne het volgende:
Van mij mag je het daar ook neer gooien hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (als het goed is).
Of wil je dat ik dat doe?
quote:
Neen want de (TF) Stresi was niet aanwezigquote:Op zondag 24 maart 2013 13:44 schreef Paladijn het volgende:
o_O geen gezeik van de stresi over die camera?
[ afbeelding ]
Flinke paal!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik nou degene die zo sterk is, of ben jij zo slap?
die twingoquote:Op zondag 24 maart 2013 13:44 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het maar een gekke weg, met zo'n slinger er in. Had toch ook prima rechtdoor gekund?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:44 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft de Audi toch mooi even voor!quote:
Wel langs gereden, telt dat ookquote:Op zondag 24 maart 2013 14:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die blijft de Audi toch mooi even voor!
Nog nooit bij de ring geweest zeker?
Ja en dan het circuit gewoon een kwart mijl lang en helemaal recht.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gekke weg, met zo'n slinger er in. Had toch ook prima rechtdoor gekund?
Alleen in steden inderdaad. Zo'n sticker kun je ook het beste in Duitsland bij een garage ophalen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
Hmmm, stel, ik ga misschien wel naar de Ring, heb ik dan ook nog zo'n Umwelt sticker nodig om door Duitsland te mogen rijden? Of is die sticker alleen nog voor de steden?
Al gevonden:
Aangezien er geen autosnelwegen zijn in Duitsland die onderdeel zijn van een Umweltzone heeft u voor doorreis naar Oostenrijk of Zwitserland geen milieusticker nodig.
Jij rijdt zeker een USA dweilquote:Op zondag 24 maart 2013 14:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het maar een gekke weg, met zo'n slinger er in. Had toch ook prima rechtdoor gekund?
Overal waar een milieuzone geld! Ook zou je auto een groene sticker krijgen, als je er geen hebt krijg je alsnog een boete.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:04 schreef Dingest het volgende:
Alleen voor de (binnenstad) van de grote steden.
Te laat. Geen ninja-edit voor jouquote:
Als je er voor in aanmerking komtquote:Op zondag 24 maart 2013 14:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen in steden inderdaad. Zo'n sticker kun je ook het beste in Duitsland bij een garage ophalen.
In Nederland betaal je er meer voor (12 euro, 18 euro, u name it) en je moet ook nog een of ander formulier invullen
Je komt sowieso in aanmerking voor een stickerquote:Op zondag 24 maart 2013 14:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als je er voor in aanmerking komt
Ik werd gebeld tussen lezen en postenquote:
Rood denk ik.quote:
Bestaan er oranje stickers? Ik dacht gele.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Je komt sowieso in aanmerking voor een sticker. De vraag is alleen: Welke kleur?
Mijn vorige Ibiza had een oranje. Mijn huidige een groene.
Hier, nog een optie: http://aanbieding.marktpl(...)-europe-refurbished/quote:Op zondag 24 maart 2013 14:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik werd gebeld tussen lezen en posten![]()
Nou moet ik gaan uitzoeken of de aanbieding op 1dayfly eentje is die ik wil als navigatiesysteem, uitzoekstress
Wat vrijwel overal stad is natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Overal waar een milieuzone geld! Ook zou je auto een groene sticker krijgen, als je er geen hebt krijg je alsnog een boete.
Nu vallen de boete's in DL flink mee, maar toch.
Ow, geel danquote:Op zondag 24 maart 2013 14:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bestaan er oranje stickers? Ik dacht gele.
De mijne heeft dus ook een groene. Benzinewaggel uit 2003
http://www.kwik-fit.nl/milieusticker-duitsland
Zelfs een barrel uit '93 krijgt een groenequote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
die corrado van mij, krijgt ook een groene sticker![]()
Auto's vanaf 1978 tot en met 1995 krijgen helemaal niks.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Je komt sowieso in aanmerking voor een sticker. De vraag is alleen: Welke kleur?
Mijn Saab uit 1986 was dus sowieso kansloos?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Auto's vanaf 1978 tot en met 1995 krijgen helemaal niks.
Haters.
Ja klopt.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn Saab uit 1986 was dus sowieso kansloos?
Dan hebben die een PF laten monterenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:15 schreef Dingest het volgende:
De Picasso kreeg een gele sticker. Diesel Picasso's die er rondreden van een recent bouwjaar - exact dezelfde auto/motor - een groene. Hummer van 2 jaar oud ook. Logisch systeem wel
Dat lijkt dezelfde, maar dan refurbished en zonder kaart-update. Ik weet eigenlijk niet of ik wel of niet TMC erbij zou willen; het is handig, maar zoveel gebruikte ik het op mijn oude eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier, nog een optie: http://aanbieding.marktpl(...)-europe-refurbished/
Volgens mij mogen oldtimers ook niet zomaar overal meer rijden...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja klopt.
Het is enorm krom. Een Mercedes W123 diesel uit 1977 kan overal probleemloos rijden, een W124 uit 1980 met een benzinemotor mag nergens inkomen.
Suf. Van die Saab snap ik het nog wel: niks geen katalysator en meuren als de neten. Maar wel met een fijne turbo.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja klopt.
Het is enorm krom. Een Mercedes W123 diesel uit 1977 kan overal probleemloos rijden, een W124 uit 1980 met een benzinemotor mag nergens inkomen.
Citroën raadde dat bij ons af toen we de auto kochten, omdat de auto zelf al iets soortgelijks had of zoquote:
Voor 1979 wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij mogen oldtimers ook niet zomaar overal meer rijden...
Bron?quote:
De XL is een beetje groterquote:Op zondag 24 maart 2013 14:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat lijkt dezelfde, maar dan refurbished en zonder kaart-update. Ik weet eigenlijk niet of ik wel of niet TMC erbij zou willen; het is handig, maar zoveel gebruikte ik het op mijn oude eigenlijk niet.
En mijn oude was een Navigon, die ik heel prettig vond![]()
We zijn verder ook best aardig en niet eng ofzo hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit nog wel te twijfelen of ik ga of niet. Het rijden op de ring boeit me niet eens zo heel veel, maar lijkt me wel leuk om daar bij aanwezig te zijn natuurlijk.
Zit nu trouwens even filmpjes op youtube te kijken van de ring, zitten wel leuke dingen tussen
Zoals deze. Stukje van die groene Punto vond ik wel geinig
Dan moet je een keer langskomen bij de 24u racequote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit nog wel te twijfelen of ik ga of niet. Het rijden op de ring boeit me niet eens zo heel veel, maar lijkt me wel leuk om daar bij aanwezig te zijn natuurlijk.
Slaat XL dan op de resolutie? Want beide schermen zijn 4,3"/11cm.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
De XL is een beetje groter.
Ik vond mijn vorige Navigon ook heel fijngekregen vanuit FOK! en nu mijn ouders blij mee gemaakt, want ik heb nu een navigatie voor op de motor die ik uiteraard ook in de auto kan gebruiken.
Weet ik, weet ik. Maar aangezien we hier nu thuis even in een minder periode zitten de komende tijd (ziekenhuis, operaties), weet ik niet of ik dan ga.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
We zijn verder ook best aardig en niet eng ofzo hoor.
En volgens mij zijn mensen altijd wel bereid om je een rondje mee de ring over te laten blazen, mocht je zelf niet willen rijden.
Vage shit, ik dacht dat de start kleiner was, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Slaat XL dan op de resolutie? Want beide schermen zijn 4,3"/11cm.
Het is een (heel verlaat) verjaardagscadeautje, en volgens mij zijn Navigons wel een slagje duurder. Maar dat ga ik nu even uitzoeken
Internet.quote:
Houdt er wel rekening mee dat karfreitag de drukste dag van het jaar is, de meeste mensen staan dan naast de baan omdat het filerijden bij start/finish isquote:Op zondag 24 maart 2013 14:25 schreef .Neovo. het volgende:
Zit nu trouwens even filmpjes op youtube te kijken van de ring, zitten wel leuke dingen tussen
Zoals deze. Stukje van die groene Punto vond ik wel geinig
Laat ik nou net een ICT'er zijn die wel nog conditie heeftquote:Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat karfreitag de drukste dag van het jaar is, de meeste mensen staan dan naast de baan omdat het filerijden bij start/finish isRondje rijden moet je als autoliefhebber sowieso een keer meegemaakt hebben, hoeft niet eens snel te zijn.
Stukje omhoog lopen hierheen is wel zwaar voor de gemiddelde ICTer met zijn bureau-conditie trouwens
Dan is de Start iig het aantrekkelijkste van die twee. Navigon lijkt vrijwel te zijn verdwenen uit het Nederlandse assortimentquote:Op zondag 24 maart 2013 14:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Vage shit, ik dacht dat de start kleiner was, maar je hebt gelijk.
Resolutie XL -> 320 x 240 pixels
Resolutie Start -> 480 x 272 pixels
Ik twijfel om te gaan. Ben wel vrij, maar heb ook geen winterbandenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:39 schreef daNpy het volgende:
Het zal niet zo'n drukke Carfreitag worden als normaal gok ik...
Donderdagavond lichte sneeuwval
Vrijdag overdag en avond lichte sneeuwval
Zaterdag ochtend & avond lichte sneeuwval, in de middag bewolkt.
Kan inderdaad ook, heeft mij nog zelden verkeerd laten rijden, maar om nou mijn foon op m'n stuur te knopenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik blijf erbij dat Google Maps navigatie de beste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
De interface en weergave van de Navigon vond ik juist veel (ver)fijn(d)er, maar uiteindelijk gebruik ik het alleen als laatste hulpmiddel om A->B te doen. Dus dan zal een TT vast ook wel volstaanquote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
TT is viond ik 10 keer beter en fijner als een Navigon, dat gezegd hebbende, moet ik er wel bij vertellen dat ik redelijk TT-hooked ben, want ik vind Anne d'r Garmin ook niet echt heel geweldig![]()
Ik reed altijd gewoon met een XL op de motor; moet je hem er alleen vanaf halen als het echt kutweer is, want; niet waterdicht natuurlijk
Garmin is geniaal in alles behalve navigatiesystemen voor de personenauto. Daarvoor moet je gewoon een TomTom (of een mercedes) kopen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
TT is viond ik 10 keer beter en fijner als een Navigon, dat gezegd hebbende, moet ik er wel bij vertellen dat ik redelijk TT-hooked ben, want ik vind Anne d'r Garmin ook niet echt heel geweldig![]()
Ik reed altijd gewoon met een XL op de motor; moet je hem er alleen vanaf halen als het echt kutweer is, want; niet waterdicht natuurlijk
Geen idee, gebeurt soms. Dit keer ging het vanzelf over, soms moet ik in een idiote houding wat spierne aanspannen en dan schiet het ding hoorbaar weer op z'n plek.quote:
hoe hoog zijn die boetes? ik heb namelijk geen recht op een sticker maar zit wel veel in D binnenkort...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Overal waar een milieuzone geld! Ook zou je auto een groene sticker krijgen, als je er geen hebt krijg je alsnog een boete.
Nu vallen de boete's in DL flink mee, maar toch.
nee hoor.. mijn ZX is nog te slecht voor een rode sticker....quote:Op zondag 24 maart 2013 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
40 euroquote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe hoog zijn die boetes? ik heb namelijk geen recht op een sticker maar zit wel veel in D binnenkort...
jep, ik weet niet wat je van plan bent, en of ze tegenwoordig al meer controleren maar toen dat begon kon je rustig de steden in rijdenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar valt nog wel een gokje voor te wagen dus.
Tijdje bij mn vriendin logerenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef densmee het volgende:
[..]
jep, ik weet niet wat je van plan bent, en of ze tegenwoordig al meer controleren maar toen dat begon kon je rustig de steden in rijden
ow dan valt het wel meequote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tijdje bij mn vriendin logerengelukkig verhuist ze van de binnenstad naar een dorp woensdag. (en woont ze niet meer op 7 uur rijden maar op 3
)
ach stad in en uit rijden is niet heel lastig volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef Barcaconia het volgende:
Als je dat doet met een gele kentekenplaat zijn ze er als de kippen bij, ze kunnen dat geel ruiken volgens mij.
is het dan zon teringzooi dat je dat al niet meer terug kunt vindenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef 2cv het volgende:
Alle hints en indirecte aanwijzingen wijzen er op dat de verdwenen Saab-onderdelen hier thuis liggen. The plot thickens ...
ik ging m aanvragen bij Tüv, en na de stap dat ik mn kenteken ingevoerd had kreegik de melding dat ik niet in aanmerkingkwam voor een umweltplakette.quote:
Quoten is leuk.quote:
Ik geloof nooit dat een border op zo'n manier gemeend zou uitvallen naar een andere hondquote:Op maandag 25 maart 2013 00:24 schreef blup het volgende:
[..]
Ik weet het, maar potverdomme, t was niet nodig geweest.
Allemaal om 1 kut kluifje.
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |