Toch niet nodig als we boven zittenquote:
Deelderquote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leuk idee voor een meet.In mijn hometown
was zo'n oudere man die alles wist van de stad en die op verzoek ook rondleidingen deed. Moeten we zo iemand in Rotterdam zoeken.
Gyz La Rivière.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leuk idee voor een meet.In mijn hometown
was zo'n oudere man die alles wist van de stad en die op verzoek ook rondleidingen deed. Moeten we zo iemand in Rotterdam zoeken.
en behalve kop van zuidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
Zuid is kut, behalve het Noordereiland.
en behalve feijenoordquote:
ik blijf binnen de 18dequote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef sararaats het volgende:
Binnenkort ben ik in Rotterdam.
Koopgoot![]()
![]()
18 april 2013
S'avonds post jij : ik was in de koopgootquote:Op woensdag 10 april 2013 10:47 schreef sararaats het volgende:
Binnenkort ben ik in Rotterdam.
Koopgoot![]()
![]()
18 april 2013
Doe eens posten.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef teknomist het volgende:
Ik ben vroeger een keer met een digicam op stap gegaan op een zonnige zomermiddag om foto's te maken zodat ik kon laten zien dat Rotterdam meer is dan moderne architectuur maar ook nog veel historie herbergt van voor het bombardement; mooie foto's geschoten van Delfshaven, oude Westen, Proveniersbuurt, Scheepvaartkwartier, oude Noorden, Noordereiland... Alleen Rotterdam-Zuid is nog een soort van black box voor mij.
Zal eens een selectie maken en ergens uploaden.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zal eens een selectie maken en ergens uploaden.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Is dat lelijke dak van aluminiumfolie op het centraal station trouwens permanent of wordt dat straks verwijderd om het echte dak zichtbaar te maken als alle verbouwingen klaar zijn?
Is helaas permanent...quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Is dat lelijke dak van aluminiumfolie op het centraal station trouwens permanent of wordt dat straks verwijderd om het echte dak zichtbaar te maken als alle verbouwingen klaar zijn?
wat vind je van die nieuwbouw op katendrecht ze kende het beter laten als hoe et wasquote:Op donderdag 18 april 2013 20:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook een meesterlijke barbecuespot: naast de SS Rotterdam op de punt van Katendrecht.
Sowieso chillen op Katendrecht in de zomer
ahahaha ja ziek lelijk ik irriteer me er ook aan maar voor de rest word wel mooi man alleen lijkt net zon bakje van een kapsalon die aliminium foliequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Voor de wijk is het wel goed, het was best wel een pauperwijk en nu staan er best een hoop koopwoningen en komen er fatsoenlijke mensen te wonen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat vind je van die nieuwbouw op katendrecht ze kende het beter laten als hoe et was
En een nieuwe bijnaam is geboren!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaha ja ziek lelijk ik irriteer me er ook aan maar voor de rest word wel mooi man alleen lijkt net zon bakje van een kapsalon die aliminium folie
Die naam had het station al een tijdje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En een nieuwe bijnaam is geboren!
Ja das waar, maar waar nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Haha, er wonen ook best nog wat onfatsoenlijke mensen.![]()
Meteen ook mijn gedachte.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En een nieuwe bijnaam is geboren!
In het postkantoor wel, maar ze zijn nog wel finalist voor het stadsinitiatief. Ze willen zich nu gaan vestigen in het pand waar Cinerama zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Initiatief popkantoor is jammer genoeg afgekaatst.
I know! Mijn stem hebben ze!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In het postkantoor wel, maar ze zijn nog wel finalist voor het stadsinitiatief. Ze willen zich nu gaan vestigen in het pand waar Cinerama zit.
Waar gaat Cinerama dan naartoe?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
In het postkantoor wel, maar ze zijn nog wel finalist voor het stadsinitiatief. Ze willen zich nu gaan vestigen in het pand waar Cinerama zit.
Nergens. Zoals ik het overal lees gaan ze drie zalen op de eerste verdieping verbouwen om daar een poppodium te maken.quote:
Het wordt een outletcentrum. Het gebouw blijft wel behouden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand wat de huidige functie van het oude postkantoor aan de Coolsingel is? Ik vind het zo zonde dat zo'n mooi gebouw dat duidelijk een renovatie a la Stadhuis nodig heeft, waarschijnlijk, leeg staat.
Iedereen op internet roept ook dat er in de postkantoor een Apple Store moet komen, wat niet eens zo'n gek idee is aangezien Apple zijn Nederlandse stores alleen wil vestigingen in historische, monumentale panden. Aan de andere kant hoor ik geruchten dat ze het gaan slopen voor een wolkenkrabber.
Vind het zonde dat zo'n mooi gebouw naar de Filistijnen gaat.
Google zegt: Rabobank-automaatquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gezocht: een automaat waar je vijfjes kan pinnen in deze mooie stad.
Daar ben ik mij terdege bewust van. Maar nu de hamvraag: welke? Want niet elke automaat vd Rabo kan dat.quote:
Welke automaat weet ik ook niet, maar loop er een paar langs zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar ben ik mij terdege bewust van. Maar nu de hamvraag: welke? Want niet elke automaat vd Rabo kan dat.
Tot nu toe weinig succes, in centrum Krimpen ad IJssel wel tegengekomen maar nogal uit de route.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Welke automaat weet ik ook niet, maar loop er een paar langs zou ik zeggen
Ohjee, eurobilltracker zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gezocht: een automaat waar je vijfjes kan pinnen in deze mooie stad.
quote:
Dit zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat kan alleen bij de Rabo-automaten in een filiaal toch?
Misschien dat dit helpt:quote:Op woensdag 24 april 2013 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Nee
[..]
Dit zou zomaar eens kunnen
Café van Zanten, hoek Meent/Binnenrotte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Bombshell het volgende:
Zondag met een vriendinnetje wat terrasjes aflopen. Zit te denken aan Westerpaviljoen (goede plek in de zon) en op de nieuwe binnenweg zit ook wel wat. Oude haven ben ik bekend. Hebben mensen nog tips voor goede terrassen?
Ik woon daar voorbij, maar vind dat wel prima hoor. :-)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, tot aan Maashaven gaat het nog wel. Katendrecht is inmiddels ook wel mooier maar das ook wel anders geweest.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef Bombshell het volgende:
Mensen die hier ook van dance festivals houden als Dancevalley, Mysteryland enz? Ik snap niet dat je daar in Amsterdam en Utrecht mee wordt dood gegooid in de zomer en dat hier gewoon echt niks is op dat gebied. Je hebt dan Boothstock en containerfest maar dat vind ik niet echt te vergelijken daarmee. Moet toch een enorme potentie voor zoiets zijn..
De enige afwijking op de route was toch dat ze niet meer langs Eendrachtsplein/Binnenenweg mochten, ivm combinaties drukte/drugs/alcohol/agressie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:59 schreef LadyOracle het volgende:
Er was altijd de Dance Parade. Die is sinds2010 weg ivm doorgeschoten veiligheidsbeleid n.a.v. de strandrellen in Hoek van Holland. Met dank aan de VVD. Volgende keer geen VVD/CDA/SGP stemmen, die waren tegen pogingen de dance parade te behouden. De andere partijen wilden dat wel.
Maar dat was al na het besluit dat de dance parade niet meer in zijn oude vorm mocht - ze kregen in 2010 alleen een vergunning voor het Zuiderpark. Daar was niet genoeg animo voor en de organisatie heeft het toen afgezegd.
Hoe iedere partij precies over de vorm - aangepaste route of niet - dacht, weet ik niet.
De politiek zit dus gewoon niet op grote feesten te wachten. Zelfs bij bevrijdingsfestival werden mensen destijds gefouilleerd en spullen afhepakt. Dan ga je als organisator wel ergens anders heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |