Nee, GelreDome lijkt niet erg waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:39 schreef John.Guidetti het volgende:
Dus ESF in het stadion waar eerder dat jaar een kampioenschap wordt gevierd
Ik denk toch dat het ahoy wordt. Ziggo Dome heeft naast de grote zaal, maar 1 kleine zaal voor 800 personen en 2 lounges en ik betwijfel of dat voldoende is om alle kleedkamers, perscentrum etc. etc. in kwijt te kunnen. Terwijl Ahoy alleen al 6 grote hallen heeft naast het sportpaleis. Voetbal stadions lijken ook geen optie vanwege het voetbalseizoen plus dat het stadion meer dan 2 weken bezet is en dat komt niet ten goede van het gras. In de Gelredome heb je daar geen last van.quote:
Eens. Tenzij ze bij Ziggodome wel omliggende complexen als HMH en stukken ArenA kunnen gebruiken. Maar dat loopt aardig op qua kosten. Ahoy heeft alles.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het ahoy wordt. Ziggo Dome heeft naast de grote zaal, maar 1 kleine zaal voor 800 personen en 2 lounges en ik betwijfel of dat voldoende is om alle kleedkamers, perscentrum etc. etc. in kwijt te kunnen. Terwijl Ahoy alleen al 6 grote hallen heeft naast het sportpaleis. Voetbal stadions lijken ook geen optie vanwege het voetbalseizoen plus dat het stadion meer dan 2 weken bezet is en dat komt niet ten goede van het gras. In de Gelredome heb je daar geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |