Waar gaat Cinerama dan naartoe?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
In het postkantoor wel, maar ze zijn nog wel finalist voor het stadsinitiatief. Ze willen zich nu gaan vestigen in het pand waar Cinerama zit.
Nergens. Zoals ik het overal lees gaan ze drie zalen op de eerste verdieping verbouwen om daar een poppodium te maken.quote:
Het wordt een outletcentrum. Het gebouw blijft wel behouden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand wat de huidige functie van het oude postkantoor aan de Coolsingel is? Ik vind het zo zonde dat zo'n mooi gebouw dat duidelijk een renovatie a la Stadhuis nodig heeft, waarschijnlijk, leeg staat.
Iedereen op internet roept ook dat er in de postkantoor een Apple Store moet komen, wat niet eens zo'n gek idee is aangezien Apple zijn Nederlandse stores alleen wil vestigingen in historische, monumentale panden. Aan de andere kant hoor ik geruchten dat ze het gaan slopen voor een wolkenkrabber.
Vind het zonde dat zo'n mooi gebouw naar de Filistijnen gaat.
Google zegt: Rabobank-automaatquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gezocht: een automaat waar je vijfjes kan pinnen in deze mooie stad.
Daar ben ik mij terdege bewust van. Maar nu de hamvraag: welke? Want niet elke automaat vd Rabo kan dat.quote:
Welke automaat weet ik ook niet, maar loop er een paar langs zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar ben ik mij terdege bewust van. Maar nu de hamvraag: welke? Want niet elke automaat vd Rabo kan dat.
Tot nu toe weinig succes, in centrum Krimpen ad IJssel wel tegengekomen maar nogal uit de route.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Welke automaat weet ik ook niet, maar loop er een paar langs zou ik zeggen
Ohjee, eurobilltracker zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gezocht: een automaat waar je vijfjes kan pinnen in deze mooie stad.
quote:
Dit zou zomaar eens kunnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat kan alleen bij de Rabo-automaten in een filiaal toch?
Misschien dat dit helpt:quote:Op woensdag 24 april 2013 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Nee
[..]
Dit zou zomaar eens kunnen
Café van Zanten, hoek Meent/Binnenrotte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:33 schreef Bombshell het volgende:
Zondag met een vriendinnetje wat terrasjes aflopen. Zit te denken aan Westerpaviljoen (goede plek in de zon) en op de nieuwe binnenweg zit ook wel wat. Oude haven ben ik bekend. Hebben mensen nog tips voor goede terrassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |