Ja dat zag ik al aan de map, lol.quote:
quote:
Zomercarnaval he..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef Toekito het volgende:
Mannen in auto schieten bijrijder neer
Het is weer zo ver
het zal daar idd niks mee te maken hebben maar tof is anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Yeah, sure. Als iets binnen 52 weken voor of na het Zomercarnaval gebeurt, is er altijd wel een PVVer die het aan het Zomercarnaval verbindt.
ja zoiets. Maar Peter R de Vries zal het wel oplossen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Nee, dat niet. Vreemd verhaal ook, neergeschoten door één van zijn passagiers?
Ga lekker mensen aanrijden op de Meent met je camera ofzo voordat je mensen beschuldigd dat ze een PVVer zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Yeah, sure. Als iets binnen 52 weken voor of na het Zomercarnaval gebeurt, is er altijd wel een PVVer die het aan het Zomercarnaval verbindt.
twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 21:21:50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Preventief fouilleren #RdamUnlimited #Zomercarnaval: 32 arrestanten tot nu. Denk aan bezit steekwapen, openbaar dronkenschap en belediging. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 15:52:20om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Op diverse plekken in de stad fouilleert politie preventief. Zoals nu op grote OV-knooppunten in centrum #Zomercarnaval #RdamUnlimited reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 14:52:44om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu 7 arrestanten op politiebureau na preventief fouilleren #Zomercarnaval #RdamUnlimited. Hadden steekwapen en/of verdovend middel op zak. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 00:28:57om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Preventief fouilleren #RdamUnlimited leverde in totaal 28 arrestanten op. Er zijn oa 12 steekwapens in beslag genomen en een nepwapen (2/3) reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga lekker preventief fouilleren op een willekeurige zaterdagavond en het beeld zal niet veel anders zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef artm het volgende:
[..]
Ga lekker mensen aanrijden op de Meent met je camera ofzo voordat je mensen beschuldigd dat ze een PVVer zijn.
Tijdens andere evenementen zoals North Sea Jazz of de marathon wat tig keer groter is vallen de messen en pistolen niet uit de lucht, tijdens zomercarnaval wel.
Een greep uit de tweets van Politie Rijnmond...er zijn nog meer messen aanwezig dan bij een slagersbijeenkomst..twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 21:21:50om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Preventief fouilleren #RdamUnlimited #Zomercarnaval: 32 arrestanten tot nu. Denk aan bezit steekwapen, openbaar dronkenschap en belediging. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 15:52:20om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Op diverse plekken in de stad fouilleert politie preventief. Zoals nu op grote OV-knooppunten in centrum #Zomercarnaval #RdamUnlimited reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 14:52:44om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu 7 arrestanten op politiebureau na preventief fouilleren #Zomercarnaval #RdamUnlimited. Hadden steekwapen en/of verdovend middel op zak. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 00:28:57om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Preventief fouilleren #RdamUnlimited leverde in totaal 28 arrestanten op. Er zijn oa 12 steekwapens in beslag genomen en een nepwapen (2/3) reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lees in de krant dat een slaapfeestje ruw is verstoord door het losraken van het gipsplaten plafond.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:46 schreef Toekito het volgende:
Wat is er op de Kuijperlaan? 2 politiebusjes en ambu
Noord is nogal groot he, Blijdorp, Bergpolder, Liskwartier, Oude Noorden?quote:Op zondag 16 juni 2013 03:07 schreef arachide. het volgende:
Hoi! Kunnen jullie me iets meer vertellen over Rotterdam Noord? Wikipedia is nogal droog.
Dat. Zeker als je corrigeert voor het aantal mensen dat rondloopt. Zomercarnaval heeft nogal wat bezoekers doorgaans.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga lekker preventief fouilleren op een willekeurige zaterdagavond en het beeld zal niet veel anders zijn.
Ik werk in het ziekenhuis, en de mensen die weekenddienst hadden stonden al helemaal klaar voor het zomercarnaval. Er komen dan toch echt net wat vaker mensen met steekwonden binnen. En ja, dat gebeurt ook wel eens op een zaterdagavond. Maar nee, niet zo vaak als met zomercarnaval. Maar ik zal na het weekend eens proberen te polsen hoe het dit keer is geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat. Zeker als je corrigeert voor het aantal mensen dat rondloopt. Zomercarnaval heeft nogal wat bezoekers doorgaans.
En vergelijken met North Sea Jazz waar de helft van de bezoekers 50+ is...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop