Doe eens posten.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef teknomist het volgende:
Ik ben vroeger een keer met een digicam op stap gegaan op een zonnige zomermiddag om foto's te maken zodat ik kon laten zien dat Rotterdam meer is dan moderne architectuur maar ook nog veel historie herbergt van voor het bombardement; mooie foto's geschoten van Delfshaven, oude Westen, Proveniersbuurt, Scheepvaartkwartier, oude Noorden, Noordereiland... Alleen Rotterdam-Zuid is nog een soort van black box voor mij.
Zal eens een selectie maken en ergens uploaden.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zal eens een selectie maken en ergens uploaden.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Is dat lelijke dak van aluminiumfolie op het centraal station trouwens permanent of wordt dat straks verwijderd om het echte dak zichtbaar te maken als alle verbouwingen klaar zijn?
Is helaas permanent...quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Is dat lelijke dak van aluminiumfolie op het centraal station trouwens permanent of wordt dat straks verwijderd om het echte dak zichtbaar te maken als alle verbouwingen klaar zijn?
wat vind je van die nieuwbouw op katendrecht ze kende het beter laten als hoe et wasquote:Op donderdag 18 april 2013 20:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook een meesterlijke barbecuespot: naast de SS Rotterdam op de punt van Katendrecht.
Sowieso chillen op Katendrecht in de zomer
ahahaha ja ziek lelijk ik irriteer me er ook aan maar voor de rest word wel mooi man alleen lijkt net zon bakje van een kapsalon die aliminium foliequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Voor de wijk is het wel goed, het was best wel een pauperwijk en nu staan er best een hoop koopwoningen en komen er fatsoenlijke mensen te wonen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat vind je van die nieuwbouw op katendrecht ze kende het beter laten als hoe et was
En een nieuwe bijnaam is geboren!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaha ja ziek lelijk ik irriteer me er ook aan maar voor de rest word wel mooi man alleen lijkt net zon bakje van een kapsalon die aliminium folie
Die naam had het station al een tijdje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En een nieuwe bijnaam is geboren!
Ja das waar, maar waar nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Haha, er wonen ook best nog wat onfatsoenlijke mensen.![]()
Meteen ook mijn gedachte.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En een nieuwe bijnaam is geboren!
In het postkantoor wel, maar ze zijn nog wel finalist voor het stadsinitiatief. Ze willen zich nu gaan vestigen in het pand waar Cinerama zit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Initiatief popkantoor is jammer genoeg afgekaatst.
I know! Mijn stem hebben ze!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In het postkantoor wel, maar ze zijn nog wel finalist voor het stadsinitiatief. Ze willen zich nu gaan vestigen in het pand waar Cinerama zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |