SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, want heeft geen superlicentie, en dan mag je niet deelnemen aan officiële weekendenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is dat Suzie Wolf niet ? Voornamelijk sim-werk dan ?
Ik zie al druppeltjes op de onboardquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:33 schreef Nober het volgende:
Ik wil geen regen, mijn voorspelling voor de poletijd lijkt uit te kunnen komen zonder.
een stortvloed wordt het, kwali gaat vannacht verder...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:33 schreef Nober het volgende:
Ik wil geen regen, mijn voorspelling voor de poletijd lijkt uit te kunnen komen zonder.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een stortvloed wordt het, kwali gaat vannacht verder...
Zo kennen we hem weerquote:
Nee. Die zijn de kinderen van de rekeningen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:36 schreef kepler het volgende:
Iedereen die dus geen goede tijd heeft gezet is dus de lul nu...
nee 8:15 morgenochtendquote:
Daarom ook nooit te lang wachten, zeker niet als je regen op de radar ziet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:36 schreef kepler het volgende:
Iedereen die dus geen goede tijd heeft gezet is dus de lul nu...
fout van het teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daarom ook nooit te lang wachten, zeker niet als je regen op de radar ziet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Van Dam legt de werking van een paraplu uit... Die gozer moet een natuurfilm gaan maken, komen we nog mooie dingen te weten
liever niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Van Dam legt de werking van een paraplu uit... Die gozer moet een natuurfilm gaan maken, komen we nog mooie dingen te weten
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:44 schreef larry91 het volgende:
Gelukkig weet ik nu wat een regenboog is!
Hoe zou dat komen dat het zo plat is? Alle regenbogen hebben doorgaans een radius van 42 graden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:40 schreef Meike26 het volgende:
Die regenboog was gaaf zeg... helemaal plat
wat is het vandaag?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:43 schreef Schunckelstar het volgende:
ze maken die prijsvragen op rtl wel ernstig moeilijk
wie won er hier vorig jaar:quote:
nee dat ik dacht aan Hondaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:46 schreef DeeBee het volgende:
Wisten jullie dat Mercedes vroeger Brawn GP heette?!
b.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wie won er hier vorig jaar:
a: fernando alonso
b: ralf () schumacher
ik denk nog even
Tyrellquote:
in feite wel ja.quote:
Ik vind het echt zo laf dat ze tegenwoordig doen alsof die coureurs mongolen zijn en alles bij 5 druppels gaan uitstellen, afvlaggen of achter een SC gaan gooien...quote:
ja.., maar dat is nog steeds door Belgie 1998 gekomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo laf dat ze tegenwoordig doen alsof die coureurs mongolen zijn en alles bij 5 druppels gaan uitstellen, afvlaggen of achter een SC gaan gooien...
idd. dan rijden ze maar wat langzamer..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo laf dat ze tegenwoordig doen alsof die coureurs mongolen zijn en alles bij 5 druppels gaan uitstellen, afvlaggen of achter een SC gaan gooien...
Daardoor starten ze alleen veel sneller achter de SC meen ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ja.., maar dat is nog steeds door Belgie 1998 gekomen.
jep..., wij moeten toch maar eens dat commentaar gaan overnemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:50 schreef JohnB52 het volgende:
Caterham heeft in Barcelona toch pas n update? In de persco donderdag gehoord?
Wat werd er gezegd?quote:
Verzekeringsmaatschappijen willen geen dooien op hun naam hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:51 schreef WEST het volgende:
Als er hier een stortbui naar beneden komt dan verwacht mijn baas ook dat ik gewoon kom. Kan ik ook niet uitstellen.
Ja, dat was een bizarre race en ravage, maar die had zelfs gelukkig ook geen dodelijke ongelukken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ja.., maar dat is nog steeds door Belgie 1998 gekomen.
Tickertape onderin, dat je kan tweeten naar sport1. Zal wel n beetje gecensureerd moeten wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:52 schreef WEST het volgende:
[..]
jep..., wij moeten toch maar eens dat commentaar gaan overnemen.
West heeft het over Spa 1998 en nog geen 5 minuten later komt Van Damme met het verhaal over.... Spa 1998quote:
dan weet ik wel wat er komt te staanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Tickertape onderin, dat je kan tweeten naar sport1. Zal wel n beetje gecensureerd moeten worden
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
West heeft het over Spa 1998 en nog geen 5 minuten later komt Van Damme met het verhaal over.... Spa 1998
dat heb ik niet gehoord.., maar dan leest die echt meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
West heeft het over Spa 1998 en nog geen 5 minuten later komt Van Damme met het verhaal over.... Spa 1998
Als je Spyker als zodanig meerekent..quote:
haha, toevallig .quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat valt mij op. 1 van de beste races van Josquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:55 schreef Meike26 het volgende:
Nee, Ronald, heb het alsjeblieft nog eens over Verstappen in 2001. Volgens Verstappen ook één van zijn beste races. Heb je het nog niet eerder over gehad
En eerste jaar als testcoureur.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Spyker als zodanig meerekent..
ja verstoppertje spelen in Q1 en Q2quote:
Indd, had hem 15 seconden eerder naar buiten gestuurd, had ie nog een rondje kunnen doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:59 schreef Bayswater het volgende:
Matige timing bij Lotus met Raikonen.
Kan mij daar rot aan ergeren, gaat er zoveel geld in om en elke leek kan zien dat ze dit verkeerd doen. Grosjean ligt er al uit dus je hoeft je alleen op Kimi te concentreren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd, had hem 15 seconden eerder naar buiten gestuurd, had ie nog een rondje kunnen doen.
quote:
Elke keer als Vettel wint.quote:
was jij niet weg?quote:
afgelast. Ik laat de jongens toch niet voetballen met een gevoelstemp van - 14quote:
Dat hoorde je goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef WEST het volgende:
hoor ik dat goed? staan ze om 8:30 al op de grid?
tsja deden ze dat bij de senioren ook maar, moet met -14 grensrechter gaan spelenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef WEST het volgende:
[..]
afgelast. Ik laat de jongens toch niet voetballen met een gevoelstemp van - 14
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef DeeBee het volgende:
'Christian, je deskundig commentaar, want jij kent dit, is dít nu het beste punt om de leider te laten passeren voor Van der Garde, of beter hier?'
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:05 schreef DeeBee het volgende:
'Christiaan, je deskundig commentaar, want jij kent dit, is dít nu het beste punt om de leider te laten passeren voor Van der Garde, of beter hier?'
eindelijk kan ie het ook weer een beetje, zag je eind vorig jaar al.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:07 schreef kepler het volgende:
Massa geniet wel echt van het racen volgens mijNet een blije kleuter die een lolly heeft gekregen
Dat doe ik dus niet.., ik vlag vandaag niet. moet om 11:45 aanwezig zijn. Dus kan nog ff mooi schoonmaken en stofzuigen en wat boodschapjes doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:06 schreef franklop het volgende:
[..]
tsja deden ze dat bij de senioren ook maar, moet met -14 grensrechter gaan spelen
Dat krijg je met zo'n middelmatige coureur als Alonsoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:07 schreef Gramulanion het volgende:
Massa voor de vierde keer achter elkaar sneller dan Alonso in de kwalificatie.
Waar is je vrouw/vriendin/schoonmaakster dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:07 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet.., ik vlag vandaag niet. moet om 11:45 aanwezig zijn. Dus kan nog ff mooi schoonmaken en stofzuigen en wat boodschapjes doen.
Het gaat uiteindelijk om de race natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:07 schreef Gramulanion het volgende:
Massa voor de vierde keer achter elkaar sneller dan Alonso in de kwalificatie.
geen idee ergens in bed vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar is je vrouw/vriendin/schoonmaakster dan?
Es ist Schade zegt hij net op RTLquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:10 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een pech heeft die Rosberg zeg, vorige week was hij de snelste in de regen en werd het droog in Q3 nu was hij het snelste in droge omstandigheden en gaat het regenen in Q3
Domme keuze van ze om niet te wisselen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Es ist Schade zegt hij net op RTL
Tsja vlag bij ons 2e, reserve hoofdklasse.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:07 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet.., ik vlag vandaag niet. moet om 11:45 aanwezig zijn. Dus kan nog ff mooi schoonmaken en stofzuigen en wat boodschapjes doen.
ede mijne heeft gister opgeruimdquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:10 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een pech heeft die Rosberg zeg, vorige week was hij de snelste in de regen en werd het droog in Q3 nu was hij het snelste in droge omstandigheden en gaat het regenen in Q3
Ik in de reserve 5e klasse en 1 helft voetballen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja vlag bij ons 2e, reserve hoofdklasse.
[..]
ede mijne heeft gister opgeruimd
Hij is gewoon het type Trulli en Fisichellaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad
Heeft al jaren pech die man
Nee. Rosberg is zeker beter dan Trulli. Fisichella was wel goed maar gewoon een choker, en dat vind ik Rosberg niet (had ook pech in mindere auto's)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Hij is gewoon het type Trulli en Fisichella
Ja, een kutleven. Wat zal die balen als hij iedere avond uit zijn werk komt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad
Heeft al jaren pech die man
Heeft genoeg geld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, een kutleven. Wat zal die balen als hij iedere avond uit zijn werk komt.
Ach gewoon gelul. Vorig jaar was die auto heel zo slecht niet. Men doet net of het een wonder was dat Alonso hem wist te winnen vorig jaar, maar met een gare kutbak lukt dat de beste coureur niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor zo'n briljant coureur die een waardeloze auto naar het niveau van wk-kandidaat tilt laat die Alonso zich wel erg vaak aftroeven door zijn beperkte teamgenoot.
Dat wilt natuurlijk niets zeggen. Kalff heeft helemaal niets gemaakt in de F1 en weet toch waar de beste restaurantjes zijn bij de buren van een nichtje van de ma van een coureur. Das toch ook redelijk deskundigquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:21 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ben benieuwd naar morgen hoe de commentaar morgen is samen met Albers. Niks bereikt in de formule1 en dat noemen ze een deskundige![]()
Lauda is ook erg sterkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef Bayswater het volgende:
RTL is qua reportages en verslaggeving über, en nog gratis ook. Hou ik ook wel van
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat wilt natuurlijk niets zeggen. Sierd de Vos heeft helemaal niets gemaakt in de F1 en weet toch waar de beste restaurantjes zijn bij de buren van een nichtje van de ma van een coureur. Das toch ook redelijk deskundig
Yep, en het commentaar vind ik vrij objectief en niet erg nationalistisch waar ik bang voor was.quote:
Dat soort nutteloze weetjes vind ik persoonlijk juist erg leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat wilt natuurlijk niets zeggen. Kalff heeft helemaal niets gemaakt in de F1 en weet toch waar de beste restaurantjes zijn bij de buren van een nichtje van de ma van een coureur. Das toch ook redelijk deskundig
Wie?quote:
Da's een voetbalcommentator op Sport 1 die denkt dat ie heel grappig is. Tevens een cultheld in VBL geworden om die redenenquote:
Voor subjectief commentaar moet je bij de BBC zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep, en het commentaar vind ik vrij objectief en niet erg nationalistisch waar ik bang voor was.
Wat voor decoder/recorder heb je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:28 schreef spridgets het volgende:
grrrr . sport1 voor 5¤ genomen , gisteren vrije training gekeken en net wilde ik de kwalificatie kijken die ik had opgenomen ... het enige wat er op stond was meteen de uitslag in beeld !!@#
de 45min die er zijn opgenomen is voetbal en tennis oid ??? volgens de tijden zou tot 10:25 f1 er op zijn
In het begin was het natuurlijk een wat moeilijke auto, en dan geef ik Alonso graag alle credits dat die toch maximaliseert. Dat kan niet iedereen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach gewoon gelul. Vorig jaar was die auto heel zo slecht niet. Men doet net of het een wonder was dat Alonso hem wist te winnen vorig jaar, maar met een gare kutbak lukt dat de beste coureur niet.
Die Ferrari was vorig jaar heel wat beter dan alles en iedereen die bolide toedichtte
ik heb dezelfde ????????? da's raarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat voor decoder/recorder heb je?
Ik heb een Samsung SMT-C7140 en had hem ook ingesteld en hij heeft netjes alles opgenomen
Zoals ik zei, de kwalificatie is 1 ding, maar de race gaat het uiteindelijk omquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor zo'n briljant coureur die een waardeloze auto naar het niveau van wk-kandidaat tilt laat die Alonso zich wel erg vaak aftroeven door zijn beperkte teamgenoot.
Trulli in de Renaultquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:57 schreef Nober het volgende:
Schumacher beukt even Fisichella en daarna Montoya van de baan in Maleisië 2003.(Is nu op stream)
Ik heb Alonso ook veel hoger zitten, en niet alleen door zijn kwaliteit om met een onevenwichtige auto te kunnen werken. Maar als je WK wil worden dan moet je wel op je best zijn op de belangrijkste momenten, en als je dan achter je niet zo briljante teamgenootje aan moet rijden wanneer de prijzen verdeeld worden dan heb je niet genoeg uit de auto gehaald. Dat hij nu langzamer is maakt niet zoveel uit aangezien het nog maar inleidende beschietingen zijn, maar het is wel interessant omdat het het beeld van de laatste paar races van vorig seizoen bevestigt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Zoals ik zei, de kwalificatie is 1 ding, maar de race gaat het uiteindelijk om
We zullen morgen zien wie er sneller is. Voorlopig heeft Massa zijn snelheid weer gevonden en dan is het gewoon een snelle coureur. Maar als je terug kijkt naar de eerste helft van vorig seizoen...Een echt goede coureur overkomt dat niet
Als ie niet een paar keer van de baan gebeukt was vorig jaar dan was ie WC 2012 geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb Alonso ook veel hoger zitten, en niet alleen door zijn kwaliteit om met een onevenwichtige auto te kunnen werken. Maar als je WK wil worden dan moet je wel op je best zijn op de belangrijkste momenten, en als je dan achter je niet zo briljante teamgenootje aan moet rijden wanneer de prijzen verdeeld worden dan heb je niet genoeg uit de auto gehaald. Dat hij nu langzamer is maakt niet zoveel uit aangezien het nog maar inleidende beschietingen zijn, maar het is wel interessant omdat het het beeld van de laatste paar races van vorig seizoen bevestigt.
Daar zat ik vorige week ook aan te denken. Omdat het lijkt of je nu toch weer de oude Massa ziet. Dat soort dingen kunnen best een langere tijd, zelfs een paar jaar, grote invloed hebben op je reactievermogen etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is Massa trouwens eindelijk hersteld van die veer tegen zijn hoofd? Een tijdje terug was dat nog een argument waarom hij zoveel trager was geworden nadat hij Kimi het zo moeilijk maakte.
En als Vettel niet.... etc. Hij heeft gewoon niet optimaal gepresteerd met die auto in de beslissende fase van het seizoen, dat liet Massa zien. Als hij dat wel had gedaan zoals het sprookje luidt, dan had hij gewonnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ie niet een paar keer van de baan gebeukt was vorig jaar dan was ie WC 2012 geweest.
Dat mag, maar er is geen reden om de feiten aan te passen aan wie je wat gunt.quote:Dat waren ook belangrijke momenten. Jammer. Ik gun het die diknek meer dan die mof.
Kwam gewoon door de updates eind vorig jaar, toen was de auto veel makkelijker te rijden en dan is Massa niet veel minder dan Alonso in de kwalificaties. Zag je vorig jaar ook met Webber en Vettel, begin van het seizoen had de auto weinig grip aan de achterzijde en werd Vettel regelmatig outqualified door Webber. Pas toen ze met een andere uitlatenconfiguratie kwamen was Vettel ruim sneller dan Webber.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week ook aan te denken. Omdat het lijkt of je nu toch weer de oude Massa ziet. Dat soort dingen kunnen best een langere tijd, zelfs een paar jaar, grote invloed hebben op je reactievermogen etc.
Eigenlijk laat Massa nu zien dat het niks met de fase in het seizoen te maken had, maar dat Massa door de updates aan de Ferrari weer in de buurt van Alonso kon komen als het over 1lap gaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En als Vettel niet.... etc. Hij heeft gewoon niet optimaal gepresteerd met die auto in de beslissende fase van het seizoen, dat liet Massa zien. Als hij dat wel had gedaan zoals het sprookje luidt, dan had hij gewonnen.
[..]
Dat mag, maar er is geen reden om de feiten aan te passen aan wie je wat gunt.
Nou, er was toch duidelijk wel meer aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kwam gewoon door de updates eind vorig jaar, toen was de auto veel makkelijker te rijden en dan is Massa niet veel minder dan Alonso in de kwalificaties. Zag je vorig jaar ook met Webber en Vettel, begin van het seizoen had de auto weinig grip aan de achterzijde en werd Vettel regelmatig outqualified door Webber. Pas toen ze met een andere uitlatenconfiguratie kwamen was Vettel ruim sneller dan Webber.
Omdat hij soms op een ronde gezet werd door Alonso? Dat overkwam Button ook in Canada met Hamilton, zijn gewoon rijders die de perfecte balans moeten hebben anders gaat het gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, er was toch duidelijk wel meer aan de hand hoor.
Nee, niet daarom.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat hij soms op een ronde gezet werd door Alonso? Dat overkwam Button ook in Canada met Hamilton, zijn gewoon rijders die de perfecte balans moeten hebben anders gaat het gewoon niet.
Ik was ironisch. Nee, ik geloof wel dat vorm wisselt, maar niet dat Massa al die tijd dat hij teamgenoot was van Schumacher in slechte vorm was, om dan vervolgens een enorme vormpiek te hebben toen Kimi in de Ferrari stapte, om weer helemaal weg te zakken na die veer tegen zijn hoofd zodat Alonso heel goed leek, om dan nu zijn reflexen ineens weer terug te vinden na een even plotselinge als wonderbaarlijke genezing van tamelijk chronische reflexklachten waar hij jaren mee gelopen heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week ook aan te denken. Omdat het lijkt of je nu toch weer de oude Massa ziet. Dat soort dingen kunnen best een langere tijd, zelfs een paar jaar, grote invloed hebben op je reactievermogen etc.
Maar hij heeft meer dan optimaal gepresteerd in de eerste 2/3 van het seizoen. Massa had in de eerste 8 races (ongeveer) 2(!!) punten gescoord, terwijl volgens mij Alonso aan de leiding van het WK stond. Dan kan Massa wel leuk de twee laatste races het beter doen, maar dat zegt natuurlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En als Vettel niet.... etc. Hij heeft gewoon niet optimaal gepresteerd met die auto in de beslissende fase van het seizoen, dat liet Massa zien. Als hij dat wel had gedaan zoals het sprookje luidt, dan had hij gewonnen.
Ironisch of niet, hij had wel een hersenkneuzing. En dan lijkt het wel voor de buitenwereld of er verder niks aan de hand is, maar het duurt wel een jaar of vijf voor je helemaal de oude bent. Zoek maar eens op.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik was ironisch. Nee, ik geloof wel dat vorm wisselt, maar niet dat Massa al die tijd dat hij teamgenoot was van Schumacher in slechte vorm was, om dan vervolgens een enorme vormpiek te hebben toen Kimi in de Ferrari stapte, om weer helemaal weg te zakken na die veer tegen zijn hoofd zodat Alonso heel goed leek, om dan nu zijn reflexen ineens weer terug te vinden na een even plotselinge als wonderbaarlijke genezing van tamelijk chronische reflexklachten waar hij jaren mee gelopen heeft.
Dan lijkt mij een stuk waarschijnlijker dat Massa gewoon niet zo heel snel is, en dat Alonso een stuk beter is en zeker met matige auto's, maar die niet zo goed met de spanning en de druk kan omgaan.
Geloof ik niks van, eind 2011 was hij ook nog redelijk en dan begin 2012 speelt die hersenkneuzing ineens weer op?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ironisch of niet, hij had wel een hersenkneuzing. En dan lijkt het wel voor de buitenwereld of er verder niks aan de hand is, maar het duurt wel een jaar of vijf voor je helemaal de oude bent. Zoek maar eens op.
Volgens mij waren het meer dan 2 races waarin Alonso zich niet of nauwelijks positief wist te onderscheiden van Massa. Maar het is natuurlijk wel een belangrijke kwaliteit om als het er echt om gaat met risico's te kunnen omgaan. Dat werkte in 2010 niet echt voor hem en in 2012 ook niet. Dat is gewoon beslissend.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar hij heeft meer dan optimaal gepresteerd in de eerste 2/3 van het seizoen. Massa had in de eerste 8 races (ongeveer) 2(!!) punten gescoord, terwijl volgens mij Alonso aan de leiding van het WK stond. Dan kan Massa wel leuk de twee laatste races het beter doen, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks(Massa kon de laatste races ook meer risico nemen, want voor hem stond er niks meer op het spel)
Positie in de laatste races van 2012:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij waren het meer dan 2 races waarin Alonso zich niet of nauwelijks positief wist te onderscheiden van Massa. Maar het is natuurlijk wel een belangrijke kwaliteit om als het er echt om gaat met risico's te kunnen omgaan. Dat werkte in 2010 niet echt voor hem en in 2012 ook niet. Dat is gewoon beslissend.
twitter:SkySportsMike twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 12:08:49Kimi Raikkonen drops three place on the grid (to 10th) for impeding Nico Rosberg during qualifying. #Malaysian GP #skyf1 reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 12:11:22#F1 - Kimi Raikkonen gaat drie plaatsen naar achteren op de grid voor het hinderen van Nico Rosberg tijdens de kwalificatie. reageer retweet
GODVERDOMME IK BEN BOOSquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:SkySportsMike twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 12:08:49Kimi Raikkonen drops three place on the grid (to 10th) for impeding Nico Rosberg during qualifying. #Malaysian GP #skyf1 reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 12:11:22#F1 - Kimi Raikkonen gaat drie plaatsen naar achteren op de grid voor het hinderen van Nico Rosberg tijdens de kwalificatie. reageer retweet
Dat hangt ook een beetje van het weer af. Als het morgen droog is maar er hangt regen in de lucht, zullen de meeste auto's in de top 10 wellicht op medium beginnen, omdat ze snel regen verwachten. De coureurs buiten de top 10 starten wellicht wel op hard, zij hebben niet veel te verliezen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Als ik het goed begrijp mag top 10 dus kiezen op welke band ze gaan starten? Wat betekend dat 10-16 waarschijnlijk zelfde strategie zullen hebben als 1-10.
Blijkbaar zat er wel meer in de auto.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Positie in de laatste races van 2012:
Alonso: 3 2 2 3 2
Massa: 4 6 7 4 3
Wat ik me kan herinneren was Massa alleen de laatste twee races sneller en hielp hij Alonso tijdens die races.
En hij gaat prima om met risico's, want hij eindigt dus wel gewoon elke keer op het podium. Veel meer zat er ook niet in volgens mij.
Vettel rijdt op dat moment op zijn sterkst, en Alonso is niet de Alonso zoals we hem kennen. Dat maakt dan het verschil. Twee jaar later zien we dan iets vergelijkbaars, misschien heeft hij een faalangst opgedaan en die meegenomen, misschien was het altijd al een beetje een choker alleen kwam hij niet in die situatie. Feit is dat hij 2 keer meer had kunnen doen dan hij deed toen het er echt om ging en dat als hij toen op zijn best was geweest hij meer titels had gehad.quote:In 2010 was het wat anders, dan liep hij zich vast achter Petrov en had hij gewoon het risico moeten nemen
goffetomme.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Gramulanion het volgende:
"Feit is...", ach, het is meer 'als dit, als dat'. Hamilton had ook vaker kampioen kunnen zijn, in 2007 liet hij het liggen, in 2010 had hij die klapband in Barcelona, het verhaal van 2011 kennen we allemaal en vorig jaar had hij veel pech. Je koopt er echter niks voor. Als je zegt dat de ene coureur kampioen was geworden als hij een beter seizoen had gekend, dan moet je dat ook van de concurrentie zeggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er wel meer in de auto.
Het kwam overigens ook niet helemaal uit de lucht vallen, Massa kwam er vaker in de kwalificatie of qua racepace dichtbij naarmate de WK-spanning toenam. Ik verwacht van een Alonso die tough is in de zin van 'when the going gets tough...' dat die dan consistent geen kind heeft aan Massa.
[..]
Vettel rijdt op dat moment op zijn sterkst, en Alonso is niet de Alonso zoals we hem kennen. Dat maakt dan het verschil. Twee jaar later zien we dan iets vergelijkbaars, misschien heeft hij een faalangst opgedaan en die meegenomen, misschien was het altijd al een beetje een choker alleen kwam hij niet in die situatie. Feit is dat hij 2 keer meer had kunnen doen dan hij deed toen het er echt om ging en dat als hij toen op zijn best was geweest hij meer titels had gehad.
Wat ik ervoor koop is dat ik weet dat Hamilton een choker is, ook gebaseerd op het jaar dat hij toch nog kampioen werd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Feit is...", ach, het is meer 'als dit, als dat'. Hamilton had ook vaker kampioen kunnen zijn, in 2007 liet hij het liggen, in 2010 had hij die klapband in Barcelona, het verhaal van 2011 kennen we allemaal en vorig jaar had hij veel pech. Je koopt er echter niks voor.
In mijn optiek is het heel belangrijk, vaak beslissend zelfs, wie er op zijn best is op de cruciale momenten. Alonso is me daar nu 2 keer flink in tegengevallen. In 2010 kreeg hij daar nog wel wat kritiek voor, in 2012 is dat genegeerd ten bate van het idee dat hij zo fantastisch presteerde maar er door die auto niet meer inzat. Hij schreeuwde dat zelf zelfs van de daken, terwijl hij zich ook afgevraagd moet hebben waarom hij de snelheid in de auto niet kon vinden die Massa wel wist te vinden.quote:Als je zegt dat de ene coureur kampioen was geworden als hij een beter seizoen had gekend, dan moet je dat ook van de concurrentie zeggen.
Er zat iets meer in de auto, maar niet genoeg om hoger te eindigen als wat hij toen gehaald heeft. Ik kan me niet herinneren dat Massa om de eerste plaats heeft gereden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er wel meer in de auto.
Het kwam overigens ook niet helemaal uit de lucht vallen, Massa kwam er vaker in de kwalificatie of qua racepace dichtbij naarmate de WK-spanning toenam. Ik verwacht van een Alonso die tough is in de zin van 'when the going gets tough...' dat die dan consistent geen kind heeft aan Massa.
[..]
Vettel rijdt op dat moment op zijn sterkst, en Alonso is niet de Alonso zoals we hem kennen. Dat maakt dan het verschil. Twee jaar later zien we dan iets vergelijkbaars, misschien heeft hij een faalangst opgedaan en die meegenomen, misschien was het altijd al een beetje een choker alleen kwam hij niet in die situatie. Feit is dat hij 2 keer meer had kunnen doen dan hij deed toen het er echt om ging en dat als hij toen op zijn best was geweest hij meer titels had gehad.
Mwa, een choker vind ik wat overdreven. Als Hamilton echt zulke problemen zou hebben, denk ik dat zijn debuut ook heel anders was geweest. Hij liet zich juist meteen van zijn beste kant zien, ondanks de druk van een topteam en een coureur met de status van Alonso naast zich. Hij liet het toen inderdaad wel liggen op het eind. Onhandig, dat zeker, maar het was wel pas zijn eerste seizoen. Ik denk dat die druk met ervaring wel minder wordt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat ik ervoor koop is dat ik weet dat Hamilton een choker is, ook gebaseerd op het jaar dat hij toch nog kampioen werd.
[..]
In mijn optiek is het heel belangrijk, vaak beslissend zelfs, wie er op zijn best is op de cruciale momenten. Alonso is me daar nu 2 keer flink in tegengevallen. In 2010 kreeg hij daar nog wel wat kritiek voor, in 2012 is dat genegeerd ten bate van het idee dat hij zo fantastisch presteerde maar er door die auto niet meer inzat. Hij schreeuwde dat zelf zelfs van de daken, terwijl hij zich ook afgevraagd moet hebben waarom hij de snelheid in de auto niet kon vinden die Massa wel wist te vinden.
Wat doet Anthony Davidson dan nog bij Sky ? , Die heeft NOG minder dan albers gepresteerd.....quote:Ik ben benieuwd naar morgen hoe de commentaar morgen is samen met Albers. Niks bereikt in de formule1 en dat noemen ze een deskundige![]()
Ik ben bang dat het wordt kijken met oorkleppen op.
Maar morgen wel een voorbeschouwing van een half uur ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
De punten vertellen maar een heel klein beetje. Even los van de vraag of het Vettels fout was waardoor hij achterstevoren kwam te staan, daarna reed hij bijzonder overtuigend. Als Alonso nou een keer zo reed op zo'n moment, dan had zijn prijzenkast er best eens wat fraaier uit kunnen zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:41 schreef kepler het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat Alonso eind vorig jaar iets beter had kunnen presteren, maar ik ben het er niet eens dat het een choker is. In de laatste race is hij namelijk 10 punten ingelopen op Vettel, dus eigenlijk is dan Vettel een choker?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De punten vertellen maar een heel klein beetje. Even los van de vraag of het Vettels fout was waardoor hij achterstevoren kwam te staan, daarna reed hij bijzonder overtuigend. Als Alonso nou een keer zo reed op zo'n moment, dan had zijn prijzenkast er best eens wat fraaier uit kunnen zien.
Maar ook in de safety-car daarna knalt hij bijna achterop iemand en rijdt hij zijn voorvleugel eraf (of iig bijna). Als Vettel wat rustiger/met minder risico had gereden had hij met 2 vingers in zijn neus kunnen winnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De punten vertellen maar een heel klein beetje. Even los van de vraag of het Vettels fout was waardoor hij achterstevoren kwam te staan, daarna reed hij bijzonder overtuigend. Als Alonso nou een keer zo reed op zo'n moment, dan had zijn prijzenkast er best eens wat fraaier uit kunnen zien.
Sorryquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Als, als, als........ Als mijn tante kloten had was het Albert geweest in plaats van Ankie
Davidson heeft net als Albers toch mooie prestaties neergezet buiten de F1quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:46 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Wat doet Anthony Davidson dan nog bij Sky ? , Die heeft NOG minder dan albers gepresteerd.....
Ik mag die Albers wel, Lekker fanatiek
Ja en als die hoerige kut McLaren destijds niet telkens stuk ging dan had Kimi ook reeds 3 titels op zak.quote:en dat als hij toen op zijn best was geweest hij meer titels had gehad.
Maar als je er een hebt die er wat harder mee kan dan kun je wat meer investeren in betrouwbaarheid ipv in snelheid.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef vosss het volgende:
IB4 jamaar als coureur moet je ook het materiaal heel kunnen houden
Neuk dat, als team moet je een auto bouwen die niet uit elkaar valt.
Een coureur rijdt er gewoon zo hard mogelijk mee. Daar moet dat tegen kunnen.
Als coureur moet je om kunnen gaan met het materiaal dat je hebt. Coureurs als Prost, Senna en Schumacher waren daar een meester in. Kimi toen nog niet. Dat lijkt nu beter te gaan (gezien de manier waarop hij met zijn banden omgaat).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef vosss het volgende:
IB4 jamaar als coureur moet je ook het materiaal heel kunnen houden
Neuk dat, als team moet je een auto bouwen die niet uit elkaar valt.
Een coureur rijdt er gewoon zo hard mogelijk mee. Daar moet dat tegen kunnen.
Bianchi is dan ook een toptalent. Niet te vergelijken met 3 paydrivers. Geef hem een paar races en Q3 is haalbaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef Funzel het volgende:
Die Bianchi is ook enorm rap zeg, bijna een seconde sneller dan Pic en dik een seconde sneller dan Chilton en VdG. Lijkt me eigenlijk ook geen toeval als je Melbourne erbij pakt.
Q2 bedoel je neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:04 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Bianchi is dan ook een toptalent. Niet te vergelijken met 3 paydrivers. Geef hem een paar races en Q3 is haalbaar.
Zoals hij rondrijdt in die Marussia doet me erg denken aan Alonso die in de rammelbak van een Minardi leuke dingen liet zien.
twitter:Lotus_F1Team twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 13:42:33Rumours that the MP4-28 is a step backwards appear totally unjustified... #F1 #SepangSundae http://t.co/lHUbZmtNlh reageer retweet
Moet hij niet tegen anderen aanrijden zoals in de GP2 in 2011 (meerdere keren ten koste van Giedo, wat hem de tweede plaats in het klassement kostte) en in de WSR 3.5 vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:04 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Bianchi is dan ook een toptalent. Niet te vergelijken met 3 paydrivers. Geef hem een paar races en Q3 is haalbaar.
Zoals hij rondrijdt in die Marussia doet me erg denken aan Alonso die in de rammelbak van een Minardi leuke dingen liet zien.
Inderdaad, top gozer. Wel moet er even bij gezegd worden dat Bianchi in de wagen met de updates rijdt, zo heeft hij bijvoorbeeld een compleet andere voorvleugel dan Chilton. Maar Chilton is gewoon een dikke paydriver, anders zou het gat niet zo groot zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef Funzel het volgende:
Die Bianchi is ook enorm rap zeg, bijna een seconde sneller dan Pic en dik een seconde sneller dan Chilton en VdG. Lijkt me eigenlijk ook geen toeval als je Melbourne erbij pakt.
Want wie was er vandaag aanwezig bij Caterham?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
BBC heeft het er al over dat Pic binnenkort wordt vervangen door Kovalainen.
Ongeveer net zo vaak als Vettel door Webber. In de training iig. Alonso 2011 en 2012 beide 15-4. Vettel 16-3 en 10-9.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel was in Brazilië ook niet echt op zijn best. Wat hij in de eerste ronde deed, kun je prima choken noemen. Eerst matig starten, zodat hij na de eerste bocht al achter Alonso lag. Vervolgens de auto achterstevoren op de baan zetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb Alonso ook veel hoger zitten, en niet alleen door zijn kwaliteit om met een onevenwichtige auto te kunnen werken. Maar als je WK wil worden dan moet je wel op je best zijn op de belangrijkste momenten, en als je dan achter je niet zo briljante teamgenootje aan moet rijden wanneer de prijzen verdeeld worden dan heb je niet genoeg uit de auto gehaald. Dat hij nu langzamer is maakt niet zoveel uit aangezien het nog maar inleidende beschietingen zijn, maar het is wel interessant omdat het het beeld van de laatste paar races van vorig seizoen bevestigt.
Da's nou net het verschil. Alonso staat niet achterstevoren op zo'n moment.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ook in de safety-car daarna knalt hij bijna achterop iemand en rijdt hij zijn voorvleugel eraf (of iig bijna). Als Vettel wat rustiger/met minder risico had gereden had hij met 2 vingers in zijn neus kunnen winnen.
Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer Alonso voor het laatst in een soortgelijke situatie zat, want dat gebeurt hem naar mijn idee ook bijna nooit. Het is zeker knap wat Vettel deed, maar het is ook een kunst om te zorgen dat je niet in die positie komt
die gast heeft een auto gekopt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Want wie was er vandaag aanwezig bij Caterham?
[ afbeelding ]
Klopt niet. Er is nu iig geen kwalificatie te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
BBC1 | zaterdag 23 maart | 15:00 - 16:15 (nl'se tijd) | samenvatting kwalificatie
BBC1 | zondag 23 maart | 15:30 - 17:30 (nl'se tijd) | samenvatting race
het was van 1400-15.15 uurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Klopt niet. Er is nu iig geen kwalificatie te zien.
Die is al voorbij. Begon om 14 uur.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat moest haast wel de meest onoverzichtelijke kutsite ooit zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:31 schreef THEFXR het volgende:
beter hier even kijken de volgende keer
http://www.tvgids.nl/lijsten/nustraks/#uur=14&minuut=29
dan kijk je toch niet en mis je de volgende keer ook, ik heb iig geen enkel probleem op die site.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat moest haast wel de meest onoverzichtelijke kutsite ooit zijn.
Snap er geen kut van, begin deze week toen ik de OP ineen heb geknutseld stond daar nog 14.00 op de BBC website. Nu staat er 13.00quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Betalingsproblemen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wrijf het er nog even in.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Het was wel weer een gaaf programma bij de BBC! Leuke voorbeschouwing en interviews.
Het seizoen is nog net begonnen en de eerste geruchten gaan er al over dat er een rijder wordt vervangen. Ik zie op dit moment geen reden om Pic of van der Garde uit te gooien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:44 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Betalingsproblemen?
In de basis lijkt mij Pic sneller dan Giedo, vreemd om dan je snellere coureur eruit te gooien. Of wordt Giedo eruit gezet?
quote:
Werd gezegd dat Kovalainen meer ervaring heeft en dat dat bij Caterham goed van pas zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:44 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Betalingsproblemen?
In de basis lijkt mij Pic sneller dan Giedo, vreemd om dan je snellere coureur eruit te gooien. Of wordt Giedo eruit gezet?
quote:Kovalainen focused on return to F1, rules out another series
http://www.autosport.com/news/report.php/id/106283
Maar als underdog is het natuurlijk lekker ontspannen presteren, de druk lag op Alonso, toen hij er eenmaal goed voorstond en hij een wereldkampioenschap te verliezen had, ging hij de raarste fouten maken en minder hard rijden. .quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, een choker vind ik wat overdreven. Als Hamilton echt zulke problemen zou hebben, denk ik dat zijn debuut ook heel anders was geweest. Hij liet zich juist meteen van zijn beste kant zien, ondanks de druk van een topteam en een coureur met de status van Alonso naast zich. Hij liet het toen inderdaad wel liggen op het eind. Onhandig, dat zeker, maar het was wel pas zijn eerste seizoen. Ik denk dat die druk met ervaring wel minder wordt.
Zowel in 2010 als in 2012 zie je dat Vettel naar het einde toe hele strakke reeksen neerzet van zo goed als foutloze raceweekenden, regen of niet, tegenslag of niet, hij neemt afstand van zijn teamgenoot. Niet alleen de laatste race, maar de pak m beet laatste 6 races.quote:Verder begrijp ik je punt wel. Maar ik vind het ook niet vreemd dat je als coureur zijnde een foutje maakt op het scherpst van de snede. Alles staat dan op het spel, alles waar je al je hele leven naartoe werkt. Zowel Hamilton, Alonso en Vettel (en Webber in 2010 trouwens ook) hebben foutjes gemaakt in de laatste races van het seizoen, wanneer het kampioenschap op het spel stond.
Het is een goeie starter maar zoiets kan hem ook gebeuren. Uiteindelijk gaat het erom dat hij een matige vorm liet zien op de momenten dat hij in goede vorm WK had kunnen worden. Je zult maar fan van hem zijn, dan raak je behoorlijk gefrustreerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's nou net het verschil. Alonso staat niet achterstevoren op zo'n moment.
Op de app zie je dat wel, maar ik ga er geen ¤30 voor betalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:54 schreef franklop het volgende:
eigenlijk jammer dat je op de livetiming niet ziet op welke band ze rijden
Die werd er vorig jaar afgereden door Petrovquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
sowieso belachelijk dat ze (in ieder geval vorige week) alleen een betaalde app hebben. ze kunnen toch wel een erg uitgeklede versie daarvan voor niks aanbiedenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de app zie je dat wel, maar ik ga er geen ¤30 voor betalen.
Daar heb je de sport1 site voor. Die werkt ook op de ipad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
sowieso belachelijk dat ze (in ieder geval vorige week) alleen een betaalde app hebben. ze kunnen toch wel een erg uitgeklede versie daarvan voor niks aanbieden
Gratis apps? 2 jaar terug was er een, welke niet meer bestaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Beach het volgende:
Livetiming heb je ook gratis apps van, of zoals gezegd die sport1 site.
http://pitlane.sport1.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |