SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, want heeft geen superlicentie, en dan mag je niet deelnemen aan officiële weekendenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is dat Suzie Wolf niet ? Voornamelijk sim-werk dan ?
Ik zie al druppeltjes op de onboardquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:33 schreef Nober het volgende:
Ik wil geen regen, mijn voorspelling voor de poletijd lijkt uit te kunnen komen zonder.
een stortvloed wordt het, kwali gaat vannacht verder...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:33 schreef Nober het volgende:
Ik wil geen regen, mijn voorspelling voor de poletijd lijkt uit te kunnen komen zonder.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een stortvloed wordt het, kwali gaat vannacht verder...
Zo kennen we hem weerquote:
Nee. Die zijn de kinderen van de rekeningen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:36 schreef kepler het volgende:
Iedereen die dus geen goede tijd heeft gezet is dus de lul nu...
nee 8:15 morgenochtendquote:
Daarom ook nooit te lang wachten, zeker niet als je regen op de radar ziet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:36 schreef kepler het volgende:
Iedereen die dus geen goede tijd heeft gezet is dus de lul nu...
fout van het teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daarom ook nooit te lang wachten, zeker niet als je regen op de radar ziet.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Van Dam legt de werking van een paraplu uit... Die gozer moet een natuurfilm gaan maken, komen we nog mooie dingen te weten
liever niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Van Dam legt de werking van een paraplu uit... Die gozer moet een natuurfilm gaan maken, komen we nog mooie dingen te weten
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:44 schreef larry91 het volgende:
Gelukkig weet ik nu wat een regenboog is!
Hoe zou dat komen dat het zo plat is? Alle regenbogen hebben doorgaans een radius van 42 graden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:40 schreef Meike26 het volgende:
Die regenboog was gaaf zeg... helemaal plat
wat is het vandaag?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:43 schreef Schunckelstar het volgende:
ze maken die prijsvragen op rtl wel ernstig moeilijk
wie won er hier vorig jaar:quote:
nee dat ik dacht aan Hondaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:46 schreef DeeBee het volgende:
Wisten jullie dat Mercedes vroeger Brawn GP heette?!
b.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wie won er hier vorig jaar:
a: fernando alonso
b: ralf () schumacher
ik denk nog even
Tyrellquote:
in feite wel ja.quote:
Ik vind het echt zo laf dat ze tegenwoordig doen alsof die coureurs mongolen zijn en alles bij 5 druppels gaan uitstellen, afvlaggen of achter een SC gaan gooien...quote:
ja.., maar dat is nog steeds door Belgie 1998 gekomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo laf dat ze tegenwoordig doen alsof die coureurs mongolen zijn en alles bij 5 druppels gaan uitstellen, afvlaggen of achter een SC gaan gooien...
idd. dan rijden ze maar wat langzamer..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo laf dat ze tegenwoordig doen alsof die coureurs mongolen zijn en alles bij 5 druppels gaan uitstellen, afvlaggen of achter een SC gaan gooien...
Daardoor starten ze alleen veel sneller achter de SC meen ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ja.., maar dat is nog steeds door Belgie 1998 gekomen.
jep..., wij moeten toch maar eens dat commentaar gaan overnemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:50 schreef JohnB52 het volgende:
Caterham heeft in Barcelona toch pas n update? In de persco donderdag gehoord?
Wat werd er gezegd?quote:
Verzekeringsmaatschappijen willen geen dooien op hun naam hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:51 schreef WEST het volgende:
Als er hier een stortbui naar beneden komt dan verwacht mijn baas ook dat ik gewoon kom. Kan ik ook niet uitstellen.
Ja, dat was een bizarre race en ravage, maar die had zelfs gelukkig ook geen dodelijke ongelukken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ja.., maar dat is nog steeds door Belgie 1998 gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |