Graag gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het herstellen van de nummering.
Ik dacht ook al, ik kon me helemaal niet herinneren dat we 68 topics hadden volgepraat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het herstellen van de nummering.
Ik maakte mij al zorgen om je Johannes!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, ik kon me helemaal niet herinneren dat we 68 topics hadden volgepraat.
Maar ik was ook even offline gegaan in de rust.
Arjen heeft geen tor gemacht, wat vind je daar van?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maakte mij al zorgen om je Johannes!
Was dus niet de enige.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Doping. Kijk ze allemaal eens ongemakkelijk om de hete brij heen draaien. Gullit weet precies hoe 't zit.
Alleen geen spiermassaquote:
ken gebeuren maar passde ( de tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen heeft geen tor gemacht, wat vind je daar van?
Is het niet zo dat in de groep van Frankrijk en Spanje er maar eentje kan doorgaan doordat er minder teams in die groep zitten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die dinsdag van Frankrijk verliezen wordt het in elk geval op zijn best play-off wedstrijden
KOFSCHIPquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ken gebeuren maar passde ( de toch, ach yolo ) de hele wedstrijd en schakelde de tegenstanders uit. Ik ben blij dat hij heel is gebleven , samen met janmaat toch de beste op het veld vandaag.
http://vocaroo.com/i/s0HXQzA28WA6quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOOWWWWWWWW BRRRAA BRRRRAA POWPOWPOW
dacht ik ook aan maar kom altijd door de war met het gebruik van engelse woordenquote:
Robin van Persie.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0HXQzA28WA6
En waarom zou dat doping zijn? Heeft de afgelopen maand anders niet echt geholpenquote:
Dat zijn allemaal leugens, dat weet je best Johannes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ja zometeen ga je me nog vertellen dat Michael Boogerd ook doping heeft gebruikt
Heb je daar nog een hashtag bij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal leugens, dat weet je best Johannes.
#optimalediscoindetuinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je daar nog een hashtag bij?
Het is 11 tegen 11, de bal is rond.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
San Marino tegen Engeland, het kan alle kanten op
Die Boliviaantjes werden helemaal weggetikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Xavi Iniesta en Villa afgestopt door Moisanderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, Mäenpää staat op het doel bij Finland
doe nou eens normaalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Xavi Iniesta en Villa afgestopt door Moisander
Tainio zijn bij Ajax opgedane expertise heeft ook meegeholpen om Messi onschadelijk en onzichtbaar te maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Xavi Iniesta en Villa afgestopt door Moisander
http://www.mirror.co.uk/s(...)-reveals-how-1646892quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
En waarom zou dat doping zijn? Heeft de afgelopen maand anders niet echt geholpen
euhm die gaat nog spelen tegen Venezuelaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tainio zijn bij Ajax opgedane expertise heeft ook meegeholpen om Messi onschadelijk en onzichtbaar te maken.
Helemaal. 2 loepzuivere penalty's niet gegeven, 2 obvious buitenspel"goals" en 5-0. Het had zomaar een Egyptische avond kunnen zijn..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Boliviaantjes werden helemaal weggetikt.
Dat tweede gifjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 05:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
USA tegen Costa Rica was ook een lekkere wedstrijd.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het bekijkt over de wedstrijd van gister heb je gelijk, maar tegen Hongarije en Roemenië speelde ze best goed ( naar hun kunnen dan ).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dit Nederlands elftal zo ongelofelijk zouteloos, zit totaal geen diepgang in, combinaties lopen niet vlot genoeg, etc... Ze zullen ongetwijfeld probleemloos het WK halen, maar eenmaal daar denk ik dat het snel gebeurd zal zijn, een beetje in de stijl zoals op het laatste EK.
We worden echt geslacht daar in Braziliëquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dit Nederlands elftal zo ongelofelijk zouteloos, zit totaal geen diepgang in, combinaties lopen niet vlot genoeg, etc... Ze zullen ongetwijfeld probleemloos het WK halen, maar eenmaal daar denk ik dat het snel gebeurd zal zijn, een beetje in de stijl zoals op het laatste EK.
En dat zal dan komen door de financiele malaise waarin veel Nederlandse clubs zich bevinden, waardoor ze gedwongen worden mte eigen talenten te spelen, en als ik de verhalen mag geloven, lopen er bij Ajax, Feyenoord en PSV genoeg rond voor de toekomst.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We worden echt geslacht daar in BraziliëMaar over paar jaar kan er wel een redelijk team staan.
En dan zitten de talenten van nu als het goed is bij grotere clubs in betere competities. Dat ze meer ervaring krijgen. Met die talenten uit de B enzo moet je maar afwachten hoe ze zich ontwikkelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat zal dan komen door de financiele malaise waarin veel Nederlandse clubs zich bevinden, waardoor ze gedwongen worden mte eigen talenten te spelen, en als ik de verhalen mag geloven, lopen er bij Ajax, Feyenoord en PSV genoeg rond voor de toekomst.
Die waren fysiek nooit zo sterk. En als je dan ouder wordt, word het snel minder.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:30 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat iemand had verwacht dat ze het goed zouden gaan doen. Na de vijftien vette jaren hebben we nu gewoon even geen supertalenten meer die eraan komen. Vanuit die optiek vind ik dat Van Gaals team het verrassend goed doet; het was hem met veel betere spelers indertijd niet gelukt en nu staan ze er uitstekend voor. Beter nog, op Van Persie na doen de jonkies niet onder voor die vedettes. Maar dat kan er ook aan liggen dat op VP na onze oude supertalenten schrikbarend snel ingestort zijn rond/na 2010.
Je zou toch eigenlijk mogen verwachten dat spelers die het puur op techniek doen en het iets minder van hun fysiek moeten hebben het juist langer volhouden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die waren fysiek nooit zo sterk. En als je dan ouder wordt, word het snel minder.
Robben moet het hebben van zijn explosiviteit. En Van Der Vaart doet de technische dingen ook wel goed, maar het afstanden afleggen enzo gaat gewoon steeds minder. Sneijder kan ook wel goede passes geven en dat doet hij ook wel als hij fit is en in vorm raakt. Maar qua fysiek kan hij het ook minder belopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zou toch eigenlijk mogen verwachten dat spelers die het puur op techniek doen en het iets minder van hun fysiek moeten hebben het juist langer volhouden.
Ik keek deze wedstrijd half, mijn neef in USA zat helemaal blij te doen met zijn America.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 05:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
USA tegen Costa Rica was ook een lekkere wedstrijd.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We worden echt geslacht daar in BraziliëMaar over paar jaar kan er wel een redelijk team staan.
Wiel, Buttner, de Jong en Babelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gewoon halve finale halen met wat geluk.
Robben/Babel/Van Persie/Maher/Guzman zijn spelers die snel kunnen combineren en allemaal inzicht hebben.
En dan heb je een balvaste spits die de aanvallende spelers kan laten renderen.
Babelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Robben/Babel/Van Persie/Maher/Guzman zijn spelers die snel kunnen combineren en allemaal inzicht hebben.
Noem voor mij 1 andere aanspeelpunt op uit Nederland die mee kan tikken en andere spelers kan laten renderen?quote:
Van Persie kan ook prima als aanspeelpunt. En kan zelf ook nog goed voetballen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Noem voor mij 1 andere aanspeelpunt op uit Nederland die mee kan tikken en andere spelers kan laten renderen?
Geen.
Mensen schreeuwen met:"ORANJE MOET OM VAN PERSIE OMG, DIT DEED MARREWIJK NIET OMG"
Maar Van Persie moet tikken en aansluiten.
Dit is 1 van de weinige opstelling waar dit lukt.
Laat je snel opnemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babel faalt al hard bij Ajax.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Noem voor mij 1 andere aanspeelpunt op uit Nederland die mee kan tikken en andere spelers kan laten renderen?
Geen.
Mensen schreeuwen met:"ORANJE MOET OM VAN PERSIE OMG, DIT DEED MARREWIJK NIET OMG"
Maar Van Persie moet tikken en aansluiten.
Dit is 1 van de weinige opstelling waar dit lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |