Als die dinsdag van Frankrijk verliezen wordt het in elk geval op zijn best play-off wedstrijdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef Groby het volgende:
spanje-finland 1-1 geworden! spanje hopelijk niet naar WK
Zat in deze autoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
belachelijke vragen trouwens.Had dan gevraagd met welke auto Van Marwijk door de Worp reed.
Als je het portier te hard dicht slaat gaat het alarm af.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is dat een auto of een lekker wijf? Ah joh, dat merk ik wel als ik erin ga.
zal wel.veel.op zijn moeder lijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen de zie Dreetje Hazes niet in een gesticht plaatsen? Wat een overdreven nep mannetje is dat zeg.
Je gaat nu 450 euro winnen, echt een jackpot.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Wie was voor Louis Van Gaal bondscoach van het Nederlands elftal?
A. Dick Advocaat.
B. Bert van Marwijk.
Ik heb snel gesmst, ik wist het antwoord toevallig!!
Lieg niet je hebt gewoon goed gegokt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
A. Dick Advocaat.
B. Bert van Marwijk.
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
A. Dick Advocaat.
B. Bert van Marwijk.
Het was misschien een tikkeltje voorbarig, maar ik heb alvast een ontslag-mail gestuurd naar m'n werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat nu 450 euro winnen, echt een jackpot.
Ook al vast 3 weekjes Aruba geboekt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was misschien een tikkeltje voorbarig, maar ik heb alvast een ontslag-mail gestuurd naar m'n werk.
Als hij naar jouw advies lusitert luistert hij dus niet naar jouw advies.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hans doe eens niet zo nederig. Wat eng.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hans doe eens niet zo nederig. Wat eng.
Hij moet eens Dolle Duikavond met Truus gaan belevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Hansie ballen heeft dan laat hij Louis tussen Maartje en Saartje kiezen.
Ik ben niet bang voor Louis. Ha.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor Louis.
Behalve BMI.
Makkelijk he? Dit soort stoere dingen roepen van achter je toetsenbordje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Louis. Ha.
Je kent me he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk he? Dit soort stoere dingen roepen van achter je toetsenbordje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |