quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Nou dan weet je waar je vrijdag moet zoeken, Corrie.
In je anus?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Doe ik altijd eerste paasdag. En komende zondag een broodhaantje vanwege Palmpasen.
Halve bak chocola over d'r gezicht uitgesmeerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Tem het volgende:
Cor ligt nog op de bank te meuren waarschijnlijk. Lege fles sherry op de grond.
Doe effe normaal man!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit waarschijnlijk van het balkon af naar beneden te schijten.
Ik lust geen sherry.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Tem het volgende:
Cor ligt nog op de bank te meuren waarschijnlijk. Lege fles sherry op de grond.
Trek dan ook gewoon een jas aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe effe normaal man!
Ik was boodschappen doen in de kou. Waaide zowat uit mijn hempie.
Ik had een jas aan en daaronder nog een vest en een truitje. En een das EN handschoenen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trek dan ook gewoon een jas aan.
Huh wat? Dikke jas aantrekken? Geen ervaring met telefoonseks, maar het lijkt me een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch altijd het begin van telefoonsex?
ja ik ken het. Als mijn sigaretten op zijn dan moet ik wel naar buiten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef Specularium het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt. Totaal geen zin in.
Gelukkig trekken verslavingen je altijd over de streep.
Misschien wel als je het opvreet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Tem het volgende:
Van wc-papier krijg je geen longkanker!!111EINSZ11!!
Nee ik zorg dat ik voorraad heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens in nood gezeten toen het op was?
CC zendt het soms uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
Komt me vaag bekend voor, is volgens mij ook hier op tv geweest dacht ik. Blauwe maandag.
Vervuiling van de beroepsgroepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
Jij moet tekstschrijver worden man. Of beter, koppenschrijver bij de krant of zo.
Ik zie het al voor me...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach voor de Telegraaf kan het geen kwaad.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
[ afbeelding ]
De hobbitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Ik zoek ook nog een goede film voor morgen, ik heb alleen de Hobbit nog, maar die duurt zo lang.
Dit klopt allemaal wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me...
[ afbeelding ]
Nee die alsjeblieft niet, die kijk ik echt nooit. Aktie/horror/thriller iets in die trant.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Tem het volgende:
[..]
De hobbitWelk genre zoek je? van die wijvenfilms?
Ik ga morgen misschien The Prestige kijken, die heb ik nog niet gezien en schijnt wel goed te zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die alsjeblieft niet, die kijk ik echt nooit. Aktie/horror/thriller iets in die trant.
Die heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga morgen misschien The Prestige kijken, die heb ik nog niet gezien en schijnt wel goed te zijn.
Heb jij dit zelf gephotosopt of kun je dit op een site doen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ging meer om het plaatje erbij. [ afbeelding ]
Bin Jip maar dat is misschien te verschillig voor je. of Zatôichi die is wel tof en heeft aktie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien.
Iets Japans mag ook.
Oh god... nu zullen we het hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dit zelf gephotosopt of kun je dit op een site doen?
Want dan kunnen we lachen natuurlijk!
Zelf gefotoshopt...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij dit zelf gephotosopt of kun je dit op een site doen?
Want dan kunnen we lachen natuurlijk!
Zatoichi heb ik al gezien. Die andere is mij ietsjes te soft.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Bin Jip maar dat is misschien te verschillig voor je. of Zatôichi die is wel tof en heeft aktie.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Was tegen Tem. Maar jij ook bedankt he!
Ik ben eigenlijk best vaak weg en op pad om eerlijk te zijn.quote:
Was wel een beetje koud vandaag, beetje, beetje boel. Mijn hoofd gloeit nog van de ijskoude wind van vanmorgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best vaak weg en op pad om eerlijk te zijn.
Ik had wel een jas aan man, dat is een uitdrukking, uit je hemd waaien, tssss ik moet ook alles uitleggen he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Corrie ging vanmorgen ook met een fles sherry op pad, ze waaide zo uit haar hemd.
Want ze had geen jas aan.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Die heb ik nog liggen van vroeger, poesiealbum
Valt alleen maar toe te juichen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Echt he, wat een stelletje vunzigerds zijn jullie.
Hoezo dat? Wat valt daarover te juichen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt alleen maar toe te juichen.
Was toen heel erg hip. Wil je iets voor mij schrijven in mijn boekje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Dat is toch leuk om terug te zien? In die van mij staat volgens mij maar 1 versje van een jongen. Die is al jaren dood
Doen ze volgens mij nu nog steeds, alleen heet het dan geen poeziealbum maar een vriendenboekje of zoiets.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was toen heel erg hip. Wil je iets voor mij schrijven in mijn boekje.
Daar kan ik rijk mee worden! Eens langsgaan bij Kunst en Kitsch met dat poeziealbum.quote:
Nee is het ook niet. Best jong overleden ook, aan aids.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Dat is helemaal geen leuk verhaal, Corrie.
Verdwaalboek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Doen ze volgens mij nu nog steeds, alleen heet het dan geen poeziealbum maar een vriendenboekje of
Bij ons plakten de schrijvers zelf de plaatjes erbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Drugshond het volgende:
En plakkertjes erop plakken als het versje leuk was.
Als je als jongen met plakkertjes rond ging lopen was je al verdacht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons plakten de schrijvers zelf de plaatjes erbij.
Ja ok dat is wel zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je als jongen met plakkertjes rond ging lopen was je al verdacht.
Dan moet je romantisch doen met kaarsjes zeker he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Geloof dat ze nu niet door heeft dat het vandaag die dag is, dus ik hou mooi m'n waffel.
Gewoon hele huis in de fik steken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je romantisch doen met kaarsjes zeker he?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef Tem het volgende:
Geloof dat ze nu niet door heeft dat het vandaag die dag is, dus ik hou mooi m'n waffel.
En dan lekker alles nieuw kopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon hele huis in de fik steken.
Precies, houtkachel aan en ondefinieerbare toastjes eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je romantisch doen met kaarsjes zeker he?
Denk je dat je lekker op wat camembert zit te knabbelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Die toastjes zijn dan wel een voordeel, verrassingtoast.
En dan zit er pate op?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk je dat je lekker op wat camembert zit te knabbelen.
Ik zap naar Paultje tijdens de reclames op SBS.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
Bijna Het Unieke Talent.
Ga even kijken hoe die pijp werkt.
Oh jij moet die troep weer verplicht kijken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zap naar Paultje tijdens de reclames op SBS.
En we horen wel of je die pijp overleeft.
Niet verplicht man. Ik vind het wel leuk soms.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh jij moet die troep weer verplicht kijken?
Gelukkig krijg je een goed salaris als moderator.
Kooltje moet wit zijn he? Anders ga je dood of zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
Werkt goed, nu kooltje branden en die kop vullen.
Menthol is goor, dit niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Lijkt me toch wel apart, iets roken wat naar appel smaakt. Ik vind zelfs mentholsigaretten niet lekker.
Pall Mall rood, VInden de meesten te zwaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
nee jij gaat liever voor het zware werk natuurlijk
Als iemand ergens kretek rookt ruik je dat een kilometer verder.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was meer als voorbeeld bedoeld qua smaakjes. Ook weleens kretek gerooktdat is goor.
Ook weleens van die Egyptische sigaretten geprobeerd, ook zo ranzig manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als iemand ergens kretek rookt ruik je dat een kilometer verder.
DAT is wel een voordeel. Want sigarettenrook ruikt niet echt lekker. Al ruik ik het zelf amper meer.quote:
Zit een kooltjestang bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
En ik ben ook nog eens superonhandig, ik laat vast alles uit mijn handen vallen of wil dat kooltje vastpakken terwijl het heet is
OK ik dacht je laat dat ding gewoon liggen tot het op is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit een kooltjestang bij.
Die moet je ook verplaatsen over de tabakskop.
Ook. Handeling plus gewoonte EN natuurlijk ook de nicotine. Maar ik dacht dat als je stopt de nicotine als vrij snel uit je lichaam is en de lichamelijke verslaving vrij vlot weg is. De gewoonte is lastiger af te leren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Maar ik denk toch dat de verslaving meer in de handeling zit dan het middel.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De gewoonte is lastiger af te leren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
karina zuigt graag aan sigaretten
hard ook
Nee, is hetzelfde. Het is het ritueel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik geef je gelijk man. Al is handeling net iets anders dan gewoonte.
Met gewoonte bedoel ik ook bijvoorbeeld op vast tijden roken. Na het eten of 's morgens bij de koffie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, is hetzelfde. Het is het ritueel.
Wandelt jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
* sp3c wandeld ff naar de slaapkamer
zo terug
http://www.tvgids.nl/lijsten/primetime#channel=17quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/lijsten/primetime#channel=17
Boksen Ard, Rechtstreeks verslag van het WK in supermiddengewicht: Arthur Abraham - Robert Stieglitz.
UFC is geen sport. Een soort softe versie van pankration. Doe mij maar sport uit de antieke tijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had gisteren nog een wedstrijd UFC158 gekeken, kreeg een linkje van Geo.
Voor een keertje vond ik het wel spectaculair om te zien. Maar ik heb vanmiddag Spartacus gekeken, soort sport uit de antieke tijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
UFC is geen sport. Een soort softe versie van pankration. Doe mij maar sport uit de antieke tijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pankrationquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een keertje vond ik het wel spectaculair om te zien. Maar ik heb vanmiddag Spartacus gekeken, soort sport uit de antieke tijd
Tja waar doen ze dat nogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pankration
Dat was pas echt knokken.
nooit begonnen aan die seriequote:
Vind ik wel ja. Veel bloed en vechten en bloot. Zowel mannen als vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nooit begonnen aan die serie
is het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |