Witte rijst kan je altijd prima eten hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben vooral met clean food bezighad vorige keer een cheat/refeed day en ik had sushi genomen (witte rijst)...OOOOOH wat een overtreding, wat een cheat ja ik weet het. Maar ik heb eigenlijk geen trek meer in fastfood, chocola enz.
Jij wast je eten altijd voordat je het eet?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben vooral met clean food bezighad vorige keer een cheat/refeed day en ik had sushi genomen (witte rijst)...OOOOOH wat een overtreding, wat een cheat ja ik weet het. Maar ik heb eigenlijk geen trek meer in fastfood, chocola enz.
Daarom scheren jeweet, wel jammer dat die stoppels zo dik terug komen. Dan kijk ook altijd zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vrouwen met borsthaar, kapoere lelijk![]()
Transvetten zijn verboden in Nederland. Ja, er zitten wel hele kleine hoeveelheden in bepaald eten, maar dat hou je altijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een onzin het mag voor het vet wel zo zijn,maar het gaat ook om de afvalstoffen die je niet kan omzetten en waar je organen een lekker stootje van kunnen krijgen. Sowieso die transvetten, bad..
Met dreft, heb je maar 1 druppel nodig. Mijn zwager wast altijd fruit en groente met zeep ivm pesticiden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij wast je eten altijd voordat je het eet?
Ik heb ergens meegekregen dat je beter zilvervlierijst, bulgur of quinoa kan eten als witte rijst vervanger.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Witte rijst kan je altijd prima eten hoor.
Wat een rare zin, het is verboden maar het zit toch in etenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Transvetten zijn verboden in Nederland. Ja, er zitten wel hele kleine hoeveelheden in bepaald eten, maar dat hou je altijd.
Als jij zilvervliesrijst lekkerder vindt dan witte rijst, dan eet je zilvervliesrijst. Als jij witte rijst lekkerder vindt dan zilvervliesrijst, dan eet je witte rijst. KISS: Keep It Simple Stupid.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb ergens meegekregen dat je beter zilvervlierijst, bulgur of quinoa kan eten als witte rijst vervanger.
Raar hé.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een rare zin, het is verboden maar het zit toch in eten.
Iets met volkorenproducten zijn beter, maar ach.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als jij zilvervliesrijst lekkerder vindt dan witte rijst, dan eet je zilvervliesrijst. Als jij witte rijst lekkerder vindt dan zilvervliesrijst, dan eet je witte rijst. KISS: Keep It Simple Stupid.
Best raar omdat het als complete onzin klinkt.quote:Raar hé.
goedzo jongenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cheatmeal of peace. Mijn buik zit serieus nokkievol. Het ontploft bijna en er kan geen gram bij. Ga zo maar slapen want dit is niks.Heb nog een Big Mac over. De appelpunt zijn ze vergeten, gelukkig.
[ afbeelding ]
onzin manquote:Op zondag 24 maart 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
but who was shred
Waarom in godsnaam zou je dit doen brahski.Al die zooi, wat voegt het toe. You mad dat ik elk moment naar de badkamerspiegel kan lopen voor shredded abs, obliques en een fapje?
* Panzermaus kauwt pinda's en melk met brinta
Ja, volkoren is ook beter. Maar de voordelen van zilvervliesrijst tegenover witte (parboiled) rijst zijn vrijwel nihil.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iets met volkorenproducten zijn beter, maar ach.
[..]
Best raar omdat het als complete onzin klinkt.
Ik ga trainen later+kusje.
Amen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Al dat gezeur over clean food enzo. Tijdens een cut kun je best fastfood eten, op een refeed of als het in je macro's past. Ik ken genoeg gasten die sub 10% zitten en regelmatig fastfood, chocola of snoep eten.
Het is bodybuilding, geen weightwachters/healthfreaks gedoe.
Ja die 99% chocolade van Lindtquote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarnaast is pure chocola (80%+) ook nog eens gezond en ik at het af en toe in plaats van noten omdat de macro's nagenoeg hetzelfde zijn.
Holy shit, dat is wel erg puur.quote:
Zo vaak eens met de smaak van deze man, eerst heupen en konten en nu chocolade.quote:
kun je zo'n gast beter even laten gaan inderdaad; is zo'n rek beter besteed dan jij even 3x12 alleen stang eruit gaat pompen; nofl mattiequote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker getraind net, gisteren ook. Fietstraining dit weekend geschrapt ivm het waardeloze weer. Ik zit toch al ruim aan mijn kilometrage vanaf januari dus dat maakt niks uit.
Ik ging vandaag squats doen maar moest nog even wachten op een gast die aan het deadliften was met 210kg, hij deed maar een paar reps toch doe ik 'm dat niet na.
egt niet jonguh ik doe der 100kg 5x 12 met 8 vingers in mijn neus en 2 in mijn holquote:Op zondag 24 maart 2013 13:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
kun je zo'n gast beter even laten gaan inderdaad; is zo'n rek beter besteed dan jij even 3x12 alleen stang eruit gaat pompen; nofl mattie
geil..... ..quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
egt niet jonguh ik doe der 100kg 5x 12 met 8 vingers in mijn neus en 2 in mijn hol
Toen die klaar was hep ik m opzij gedauwd en gezegt ga je maar effe buite spele ameteur
Waarom zie ik deze nu pasquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die postte ik net idd![]()
would berry
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:59 schreef Poppiholla het volgende:
Weissman; de roamer van sneue topiques in LIF en R&P.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo vaak eens met de smaak van deze man, eerst heupen en konten en nu chocolade.
Misschien moet je haar vertellen dat insuline gecorreleerd is aan glucose, niet zozeer aan fructose. Zal een hele wereld voor haar open gaanquote:Op zondag 24 maart 2013 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kennis van me heeft diabetes en kan alleen deze chocolade eten.
Hemquote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet je haar vertellen dat insuline gecorreleerd is aan glucose, niet zozeer aan fructose. Zal een hele wereld voor haar open gaan![]()
Valt me altijd wel op hoeveel diabetici nog steeds denken niet tegen tafelsuiker te kunnen, maar wel zetmeel naar binnen schuiven alsof hun leven ervan afhangt. Gaat iets mis met de informatievoorziening naar patiënten toe geloof ik![]()
Weer wat geleerdquote:Op zondag 24 maart 2013 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien moet je haar vertellen dat insuline gecorreleerd is aan glucose, niet zozeer aan fructose. Zal een hele wereld voor haar open gaan![]()
Valt me altijd wel op hoeveel diabetici nog steeds denken niet tegen tafelsuiker te kunnen, maar wel zetmeel naar binnen schuiven alsof hun leven ervan afhangt. Gaat iets mis met de informatievoorziening naar patiënten toe geloof ik![]()
soms neem k gewoon een handje van die crusli banaan chocola zo uit het handje lekker hoowrquote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef Jahr00n het volgende:
zkeer goed nieuws dus zelf ben ik egt een zoetekauw en eet rustig 100 gram suikerklontjes op per dga
het moet wel leuk blijven tenslotte
Bron?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, volkoren is ook beter. Maar de voordelen van zilvervliesrijst tegenover witte (parboiled) rijst zijn vrijwel nihil.
Kunnen die sjako's een apart dikke-reten topic openen in B&H?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
waren hier toch van die mutant ass lovers?
alsjullieblieft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
really now?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarnaast is pure chocola (80%+) ook nog eens gezond en ik at het af en toe in plaats van noten omdat de macro's nagenoeg hetzelfde zijn.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9302338quote:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2822877quote:Results show that despite higher nutrients contents of brown rice compared to white rice, experimental datas does not provide evidence that the brown rice diet is better than the diet based on white rice. Possible antinutricional factors present in brown rice have adverse effects on bioavailability of this cereal nutrients.
Zilvervliesrijst beschikt alleen over wat meer micro's en een bepaald zuur vertelde Stereo mij. In mijn ogen weegt het niet op tegen de nadelen van zilvervliesrijst (smaak). Persoonlijke voorkeur is hier meer op z'n plek.quote:Comparing these results with data on standard protein intake (Miyoshi, H. et al (1986) J. Nutr. Sci. Vitaminol., 32, 581-589.), we concluded that brown rice reduced protein digestibility and nitrogen balance.
Quinoa en bulgurquote:Op zondag 24 maart 2013 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9302338
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2822877
Zilvervliesrijst beschikt alleen over wat meer micro's en een bepaald zuur vertelde Stereo mij. In mijn ogen weegt het niet op tegen de nadelen van zilverliestrijst (smaak). Persoonlijke voorkeur is hier meer op z'n plek.
Tevens over zilvervliesrijst in de tweede studie:
"we concluded that brown rice reduced protein digestibility and nitrogen balance."
Met Paypal contact opnemen en de situatie uitleggen, meestal schijten webshops voor paypalquote:Op zondag 24 maart 2013 17:25 schreef Pastapipos het volgende:
Jezus.. lekkere service bij gymshark, krijg al 2 weken geen reacties op mn mailtjes/facebookberichten..
15 januari besteld, op 2 februari kreeg ik te horen dat er een overstroming was in hun loods en dat ik de hoodie gerefund kreeg en de rest verstuurd was... nu na anderhalve maand nog niks binnen en krijg ook geen reacties >.<
Want paypal gaat dan contact opnemen met gymshark? Of hoe bedoel je. Is wel een idee ja aangezien ik totaal geen reactie krijgquote:Op zondag 24 maart 2013 17:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Met Paypal contact opnemen en de situatie uitleggen, meestal schijten webshops voor paypal
Heb je al gebeld brah?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Want paypal gaat dan contact opnemen met gymshark? Of hoe bedoel je. Is wel een idee ja aangezien ik totaal geen reactie krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |