Lijkt me geshopt inderdaad, zouden eventueel ook nog implantaten kunnen zijn hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
dit kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
Brazilie, meeste vrouwen met bilimplantaten daar ter wereld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Lijkt me geshopt inderdaad, zouden eventueel ook nog implantaten kunnen zijn hoor.
En sommige vrouwen hebben wel zulke genetica, kijk maar naar Braziliaanse chicks.
Geen shop, wel implants.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Lijkt me geshopt inderdaad, zouden eventueel ook nog implantaten kunnen zijn hoor.
En sommige vrouwen hebben wel zulke genetica, kijk maar naar Braziliaanse chicks.
of die ass lifts, 50 spuiten vet per bil erinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brazilie, meeste vrouwen met bilimplantaten daar ter wereld.
lkr gluutjes massere togquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen shop, wel implants.
Ergste is nog wel dat ik het ergens nog wel geil vind.
3 april massage toets, moet nog goed oefenen bby. Mag ik op jouw oefenen honey?quote:
Ben al wijd gespreid voor U, mijnheer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
3 april massage toets, moet nog goed oefenen bby. Mag ik op jouw oefenen honey?
Altijd van lateraal naar mediaal, anders val je flauw van de stankquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
3 april massage toets, moet nog goed oefenen bby. Mag ik op jouw oefenen honey?
Al een poging gedaan tot wijven versieren met behulp van vakjargon?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Altijd van lateraal naar mediaal, anders val je flauw van de stank
Nah, nog niet. Vanavond tijdens kroegentocht eens uitproberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al een poging gedaan tot wijven versieren met behulp van vaktaal?
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
dit kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
"Hey bby, laat mij je os pubis palperen met mijn erectus maximus."quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nah, nog niet. Vanavond tijdens kroegentocht eens uitproberen.
Moet hij wel correct zijn, Laat mij je perineum verkennen met mijn bulbos spongious.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Hey bby, laat mij je os pubis palperen met mijn erectus maximus."
Ja manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als je patat hebt gegeten en daarna kwark. Dat dan de kwark de patat gaat aanvallen in je buik. Klopt dit?
wtf gastquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als je patat hebt gegeten en daarna kwark. Dat dan de kwark de patat gaat aanvallen in je buik. Klopt dit?
Alsof zij weet dat het niet correct is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet hij wel correct zijn, Laat mij je perineum verkennen met mijn bulbos spongious.
Dank voor bevestiging. Kwark its gonna be!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
wtf gast
ik heb serieus een keer vlak na het snacken (patat en frikandellen) 500g kwark gegeten en werd kotsmisselijk
toen ik de hele zooi had uitgekotst had ik meteen nergens meer last van
IS DUS WAAR!!!
Ja shit man die kwark is gekke shit net witte bloedlichaampjes die die kutbacterien(quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon haar gluteus minimus lokaliseren en kleine kusjes geven op haar musculus sternocleidomastoideusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Seam het volgende:
Je kan beter zeggen: Ben je klaar voor een bimanueel onderzoek? Even kijken of je een pinpoint ostium hebt.
jajaja lkrl kr lkr likke lkrquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon haar gluteus minimus lokaliseren en kleine kusjes geven op haar musculus sternocleidomastoideus
Zal t vanavond even uit proberen op een negerin, kijken of die het ook zo leuk vinden.quote:
Reageren die er anders op dan blanke of aziatische dames dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal t vanavond even uit proberen op een negerin, kijken of die het ook zo leuk vinden.
Dat is dus mijn stelling.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reageren die er anders op dan blanke of aziatische dames dan?
Post de pubmed link morgen maar!quote:
Fuck EBP handelen, masseer je 3x in de week tegen je COPD.quote:
Mooi filmpje, those bodiesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit is hoe chicks konten maken!![]()
Zeker nice...!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi filmpje, those bodieswant want.
persies, dus ga traine fatsoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi filmpje, those bodieswant want.
Lekker de pectoralis masseren bij de vrouwen. En maar zeggen dat het de circulatie bevorderd rondom de longembolien .quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck EBP handelen, masseer je 3x in de week tegen je COPD.
Of ter hoogte van McBurney en het ligament van Poupartquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon haar gluteus minimus lokaliseren en kleine kusjes geven op haar musculus sternocleidomastoideus
17 en af en toe gebruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]16 en nu al aan de NO Explode. Breivik in training.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Mag ik je wijzen op een jaarlijkse 'mooiste billen ter wereld verkiezing'. Meestal zijn alleen celebreties deelneemster maar ik denk dat jou deelname niet onbeloond zal worden. Niet om te slijmen maar wat mij betreft zijn dit toch wel de mooiste billen die ik ooit heb gezien. De vorm en grootte zijn perfect. Wel eens gedacht om ze te vereeuwigen in gips?
Ik zie niet waarom? Plaats nergens een linkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TR gedaan. Tot over een week broer.
Naakte vrouwtjes topic.quote:
Fapvoer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit is hoe chicks konten maken!![]()
Baas.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cheatmeal of peace. Mijn buik zit serieus nokkievol. Het ontploft bijna en er kan geen gram bij. Ga zo maar slapen want dit is niks.Heb nog een Big Mac over. De appelpunt zijn ze vergeten, gelukkig.
[ afbeelding ]
The mainnnnnnn question: does it fit?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cheatmeal of peace. Mijn buik zit serieus nokkievol. Het ontploft bijna en er kan geen gram bij. Ga zo maar slapen want dit is niks.Heb nog een Big Mac over. De appelpunt zijn ze vergeten, gelukkig.
[ afbeelding ]
but who was shredquote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan enquote:Op zondag 24 maart 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
but who was shred
Waarom in godsnaam zou je dit doen brahski.Al die zooi, wat voegt het toe. You mad dat ik elk moment naar de badkamerspiegel kan lopen voor shredded abs, obliques en een fapje?
* Panzermaus kauwt pinda's en melk met brinta
Grof volkoren zonnepit mag ik hopen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Frikandelle begint net aan een broodje kipfilet.
Haha ik blijf lachen om dat plaatje.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog serieus zo ook!quote:Op zondag 24 maart 2013 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grof volkoren zonnepit mag ik hopen.
Gewoon, omdat ik dat zo gepland heb.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grof volkoren zonnepit mag ik hopen.
[..]
Haha ik blijf lachen om dat plaatje.Maar hoezo man, de hele week loop je neurotisch alles af te wegen en te tellen en meten enzo, en nu schuif je een paar honderd gram sodium en bad fats en carb overload naar binnen.
Ik kom misschien 150 gram aan. En ik vond het best lekker hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:43 schreef Push. het volgende:
[..]Waarom zou je. Hele maand cutten om vervolgens met één maaltijd troep eten de helft ongedaan te maken. Komt ook een beetje over van 'kijk-mij-eens-cheatday-hebben' wat mij betreft. Cheatday is om je vraag naar 'slecht' eten te verzadigen, niet om jezelf tot de nok vol te schaften dat je het zelf niet meer lekker vindt.
Al dat transvet en zoutquote:Op zondag 24 maart 2013 00:43 schreef Push. het volgende:
[..]Waarom zou je. Hele maand cutten om vervolgens met één maaltijd troep eten de helft ongedaan te maken. Komt ook een beetje over van 'kijk-mij-eens-cheatday-hebben' wat mij betreft. Cheatday is om je vraag naar 'slecht' eten te verzadigen, niet om jezelf tot de nok vol te schaften dat je het zelf niet meer lekker vindt.
Ja, wat jezelf wilt, ik zit er niet mee. Vind het alleen dom. Kan je weer 1350 kcal extra gaan zitten cutten om één schransbui in een slap fastfoodrestaurant. Hele week werk voor niks. Ook het feit dat je het niet eens allemaal op krijgt geeft wel aan dat het gewoon een poging was tot jezelf compleet volstouwen. Maar ja, ieder z'n ding.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De aankomende twee weken kom ik sowieso wat aan, wat tevens onvermijdelijk is, dus ik zie hier geen problemen in.
Oké man.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, wat jezelf wilt, ik zit er niet mee. Vind het alleen dom. Kan je weer 1350 kcal extra gaan zitten cutten om één schransbui in een slap fastfoodrestaurant. Hele week werk voor niks. Ook het feit dat je het niet eens allemaal op krijgt geeft wel aan dat het gewoon een poging was tot jezelf compleet volstouwen. Maar ja, ieder z'n ding.
Niet veel anders. Zoals ik al zei: de komende twee weken kom ik sowieso wat aan. Die 150 gram gaat in tegenstelling tot het andere niks uitmaken.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind het ook nogal zonde, bedenk je eens hoe dankbaar je lichaam was geweest als je het niet had gedaan.Alle beetjes helpen. Of pak gewoon wat goede pinda's met melk.
ANYWAY, RIP Joe Weider, happy birthday Zyzz.
Je post in het verkeerde topic.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zag dit al een paar keer voorbij komen wat is dat P90x2 eigenlijk?
Dude ik weet niet meer waarik moet posten, waarom zijn er twee sportschool gerelateerde topics eigenlijk?quote:
Dit is een slowchat. Die andere is srs.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude ik weet niet meer waarik moet posten, waarom zijn er twee sportschool gerelateerde topics eigenlijk?
Okeuj, maar nu je toch al bezig bent met reageren, kun je het misschien ook uitleggen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is een slowchat. Die andere is srs.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Okeuj, maar nu je toch al bezig bent met reageren, kun je het misschien ook uitleggen?
Het is gewoon een trainingsprogramma, alleen wel redelijk intensief. Niks speciaals.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Okeuj, maar nu je toch al bezig bent met reageren, kun je het misschien ook uitleggen?
Yeah, right. Jij maakt teveel claims. Maar jij ook succes en zo. Bedankt voor je zorgen tho.quote:
Okeu, want ik zie die mensen in die filmpjes altijd naar een scherm kijken is het een training voor thuis?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is gewoon een trainingsprogramma, alleen wel redelijk intensief. Niks speciaals.
Ja, kun je zo downloaden.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Okeu, want ik zie die mensen in die filmpjes altijd naar een scherm kijken is het een training voor thuis?
Ik heb wel vaker voorbij zien komen dat je een beetje chubby bent dus ik denk niet dat je zon grote cheat ( meer dan 7000 kcal) kan veroorloven. Maar je moet het zelf weten hequote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, right. Jij maakt teveel claims. Maar jij ook succes en zo. Bedankt voor je zorgen tho.
Ik weeg nu 108kg (srs).quote:Op zondag 24 maart 2013 01:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker voorbij zien komen dat je een beetje chubby bent dus ik denk niet dat je zon grote cheat ( meer dan 7000 kcal) kan veroorloven. Maar je moet het zelf weten he.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152740863
stupid girls
Haha ik heb ook mijn share aan screens van dat soort gesprekken.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha ik heb ook mijn share aan screens van dat soort gesprekken.Door die shit ga je steeds lachwekkender over vrouwen denken. Bad.
![]()
Mijn buik. ::$quote:
sws matti die andere hebben ws onderhoud van 1400kcalquote:Op zondag 24 maart 2013 10:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn buik. ::$
Nee. Als ik zou kijken naar m'n refeed macro's dan zit ik er wat overheen, maar het is allemaal te overzien en daardoor dus geen big deal. Enerzijds kan ik de reacties van sommige wel begrijpen, anderzijds weet ik prima waar ik mee bezig ben en shit. Mijn doel behaal ik alsnog.
Maar genoeg hierover lol.
cker hehe me mattie abdulkadi bijv ook lift 5x per dag en eet 12k kcals per dag sicks cick sickquote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sws matti die andere hebben ws onderhoud van 1400kcal
wij zijn beesten en hebben onderhoud van 4000kcal
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152740863
stupid girls
ik zie de achterkant nietquote:Op zondag 24 maart 2013 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van de vorm jongens?
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Smeren jullie je borst ook in met citroensap na het scheren?
ik doe spiritus eropquote:Op zondag 24 maart 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Smeren jullie je borst ook in met citroensap na het scheren?
Wat een onzin het mag voor het vet wel zo zijn,maar het gaat ook om de afvalstoffen die je niet kan omzetten en waar je organen een lekker stootje van kunnen krijgen. Sowieso die transvetten, bad..quote:Op zondag 24 maart 2013 10:08 schreef Jahr00n het volgende:
al die poesjes druk maken om wat mcdonalds foodje kunt sowieso maar 1000kcal aan vet omzetten per maaltijd dus de rest van de kcal poep je weer uit
1000kcal is 30 minuten op de hometrainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |