Lijkt me geshopt inderdaad, zouden eventueel ook nog implantaten kunnen zijn hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
dit kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
Brazilie, meeste vrouwen met bilimplantaten daar ter wereld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Lijkt me geshopt inderdaad, zouden eventueel ook nog implantaten kunnen zijn hoor.
En sommige vrouwen hebben wel zulke genetica, kijk maar naar Braziliaanse chicks.
Geen shop, wel implants.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Lijkt me geshopt inderdaad, zouden eventueel ook nog implantaten kunnen zijn hoor.
En sommige vrouwen hebben wel zulke genetica, kijk maar naar Braziliaanse chicks.
of die ass lifts, 50 spuiten vet per bil erinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brazilie, meeste vrouwen met bilimplantaten daar ter wereld.
lkr gluutjes massere togquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen shop, wel implants.
Ergste is nog wel dat ik het ergens nog wel geil vind.
3 april massage toets, moet nog goed oefenen bby. Mag ik op jouw oefenen honey?quote:
Ben al wijd gespreid voor U, mijnheer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
3 april massage toets, moet nog goed oefenen bby. Mag ik op jouw oefenen honey?
Altijd van lateraal naar mediaal, anders val je flauw van de stankquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
3 april massage toets, moet nog goed oefenen bby. Mag ik op jouw oefenen honey?
Al een poging gedaan tot wijven versieren met behulp van vakjargon?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Altijd van lateraal naar mediaal, anders val je flauw van de stank
Nah, nog niet. Vanavond tijdens kroegentocht eens uitproberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al een poging gedaan tot wijven versieren met behulp van vaktaal?
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
dit kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
"Hey bby, laat mij je os pubis palperen met mijn erectus maximus."quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nah, nog niet. Vanavond tijdens kroegentocht eens uitproberen.
Moet hij wel correct zijn, Laat mij je perineum verkennen met mijn bulbos spongious.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Hey bby, laat mij je os pubis palperen met mijn erectus maximus."
Ja manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als je patat hebt gegeten en daarna kwark. Dat dan de kwark de patat gaat aanvallen in je buik. Klopt dit?
wtf gastquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat als je patat hebt gegeten en daarna kwark. Dat dan de kwark de patat gaat aanvallen in je buik. Klopt dit?
Alsof zij weet dat het niet correct is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet hij wel correct zijn, Laat mij je perineum verkennen met mijn bulbos spongious.
Dank voor bevestiging. Kwark its gonna be!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
wtf gast
ik heb serieus een keer vlak na het snacken (patat en frikandellen) 500g kwark gegeten en werd kotsmisselijk
toen ik de hele zooi had uitgekotst had ik meteen nergens meer last van
IS DUS WAAR!!!
Ja shit man die kwark is gekke shit net witte bloedlichaampjes die die kutbacterien(quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon haar gluteus minimus lokaliseren en kleine kusjes geven op haar musculus sternocleidomastoideusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Seam het volgende:
Je kan beter zeggen: Ben je klaar voor een bimanueel onderzoek? Even kijken of je een pinpoint ostium hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |