quote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152740863
stupid girls
Haha ik heb ook mijn share aan screens van dat soort gesprekken.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha ik heb ook mijn share aan screens van dat soort gesprekken.Door die shit ga je steeds lachwekkender over vrouwen denken. Bad.
![]()
Mijn buik. ::$quote:
sws matti die andere hebben ws onderhoud van 1400kcalquote:Op zondag 24 maart 2013 10:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn buik. ::$
Nee. Als ik zou kijken naar m'n refeed macro's dan zit ik er wat overheen, maar het is allemaal te overzien en daardoor dus geen big deal. Enerzijds kan ik de reacties van sommige wel begrijpen, anderzijds weet ik prima waar ik mee bezig ben en shit. Mijn doel behaal ik alsnog.
Maar genoeg hierover lol.
cker hehe me mattie abdulkadi bijv ook lift 5x per dag en eet 12k kcals per dag sicks cick sickquote:Op zondag 24 maart 2013 10:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sws matti die andere hebben ws onderhoud van 1400kcal
wij zijn beesten en hebben onderhoud van 4000kcal
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152740863
stupid girls
ik zie de achterkant nietquote:Op zondag 24 maart 2013 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van de vorm jongens?
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Smeren jullie je borst ook in met citroensap na het scheren?
ik doe spiritus eropquote:Op zondag 24 maart 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een onzin het mag voor het vet wel zo zijn,maar het gaat ook om de afvalstoffen die je niet kan omzetten en waar je organen een lekker stootje van kunnen krijgen. Sowieso die transvetten, bad..quote:Op zondag 24 maart 2013 10:08 schreef Jahr00n het volgende:
al die poesjes druk maken om wat mcdonalds foodje kunt sowieso maar 1000kcal aan vet omzetten per maaltijd dus de rest van de kcal poep je weer uit
1000kcal is 30 minuten op de hometrainer
Ik altijd pure alcohol.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Sorry ik ben vooral met clean food bezigquote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Al dat gezeur over clean food enzo. Tijdens een cut kun je best fastfood eten, op een refeed of als het in je macro's past. Ik ken genoeg gasten die sub 10% zitten en regelmatig fastfood, chocola of snoep eten.
Het is bodybuilding, geen weightwachters/healthfreaks gedoe.
Witte rijst kan je altijd prima eten hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben vooral met clean food bezighad vorige keer een cheat/refeed day en ik had sushi genomen (witte rijst)...OOOOOH wat een overtreding, wat een cheat ja ik weet het. Maar ik heb eigenlijk geen trek meer in fastfood, chocola enz.
Jij wast je eten altijd voordat je het eet?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry ik ben vooral met clean food bezighad vorige keer een cheat/refeed day en ik had sushi genomen (witte rijst)...OOOOOH wat een overtreding, wat een cheat ja ik weet het. Maar ik heb eigenlijk geen trek meer in fastfood, chocola enz.
Daarom scheren jeweet, wel jammer dat die stoppels zo dik terug komen. Dan kijk ook altijd zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vrouwen met borsthaar, kapoere lelijk![]()
Transvetten zijn verboden in Nederland. Ja, er zitten wel hele kleine hoeveelheden in bepaald eten, maar dat hou je altijd.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een onzin het mag voor het vet wel zo zijn,maar het gaat ook om de afvalstoffen die je niet kan omzetten en waar je organen een lekker stootje van kunnen krijgen. Sowieso die transvetten, bad..
Met dreft, heb je maar 1 druppel nodig. Mijn zwager wast altijd fruit en groente met zeep ivm pesticiden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij wast je eten altijd voordat je het eet?
Ik heb ergens meegekregen dat je beter zilvervlierijst, bulgur of quinoa kan eten als witte rijst vervanger.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Witte rijst kan je altijd prima eten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |