SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:56 schreef substep het volgende:
Hoi dus.Ik ben nieuw. Op het forum dan, niet op WoW.
wij hadden "maar" 3 raidgroups.. 100 man totaal (dooie realm). idd kiten naar het strand en ff alles killen waar daar loopt van te voren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef substep het volgende:
Met 4 volle raids (160 man) proberen Oodasta neer te krijgen paar dagen geleden.
Kiten naar de graveyard. Natuurlijk aggro van een stuk of 8 elite adds. Ergste was dat tanks hem niet konden positionen. Die paarse wave steeds in de raid.![]()
Na 2 pogingen op 10% gekregen, maar niet down. En maar laggen.![]()
Op een gegeven moment hadden we hem op 30% en had ie 20 stacks van die buff. Zelfs die niet-paarse AoE (die ring) oneshotte gewoon iedereen die in de buurt was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
wij hadden "maar" 3 raidgroups.. 100 man totaal (dooie realm). idd kiten naar het strand en ff alles killen waar daar loopt van te voren.
En de tanks moeten het niet upfucken anders knalt iedereen overhoop
en die 2 min wachten na elke keer dood gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef substep het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden we hem op 30% en had ie 20 stacks van die buff. Zelfs die niet-paarse AoE (die ring) oneshotte gewoon iedereen die in de buurt was.
Niet down gekregen maar wel vermaakt.
Armoryquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef Olment het volgende:
[..]
en die 2 min wachten na elke keer dood gaanGeweldig
Downen is nog niet eens zo heel belangrijk vind ik zelf.. Ik kan meer lol hebben aan een sociale raid met 1 kill en 9 wipes, dan een "stille" raid die alles oneshot.
Vind mezelf vermaken belangrijker dan progressie ingame.
Welke realm/faction speel je?
ALLY SCUM!!!!quote:
No worries. Mijn hart ligt bij de Horde.quote:
Dr zitten genoeg allies hierquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef substep het volgende:
[..]
No worries. Mijn hart ligt bij de Horde.
Binnenkort weer verkassen naar Stormscale Horde.
(inb4 horde scum!!!)
Gaat er mij sowieso niet om of je Alliance of Horde speelt. Als je een rode naam hebt dan veeg ik de vloer met je aan, ongeacht faction.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Dr zitten genoeg allies hierWees maar niet bang ^^ ze zullen je omarmen
Whahaha... Kom maar opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef substep het volgende:
[..]
Gaat er mij sowieso niet om of je Alliance of Horde speelt. Als je een rode naam hebt dan veeg ik de vloer met je aan, ongeacht faction.![]()
![]()
Jij ook een goede morgen Lifequote:
PVPquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha... Kom maar opDe juiste instelling voor een pvp realm
Ben zelf meer een pve'er. Speel wel een op pvp realm (Kor'gall) maar die is zo dood de laatste tijd dat ik Alliance niet meer kill.. Ik bewonder ze nou.. ze zijn een beetje zoals Galleon voor patch 5.2quote:
Ik PvE'de in het begin (TBC-Cata). Maar deze Panda lore kan me echt niet veel boeien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben zelf meer een pve'er. Speel wel een op pvp realm (Kor'gall) maar die is zo dood de laatste tijd dat ik Alliance niet meer kill.. Ik bewonder ze nou.. ze zijn een beetje zoals Galleon voor patch 5.2
"Hardly up, and when up, killed within 10min"
Ben op het moment bezig met de heroic set van icc te halen. Moet nog 2 heroic tokens en dan klaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:43 schreef substep het volgende:
[..]
Ik PvE'de in het begin (TBC-Cata). Maar deze Panda lore kan me echt niet veel boeien.![]()
Tevens besloten dat ik Druid T6 recolor, Druid T8-219 recolor en Druid T8-226 recolor armors wil gaan farmen op m'n Rogue. Al heb ik nu deels T8-226 aan.![]()
Want iedereen draagt al cliché Rogue armos zoals (blauwe) Bloodfang en dergelijk.Rogues met Druid armor zie je nergens.
![]()
Heb ik tenminste nog enige homage aan mijn oude Druid main. Nu nog een leuk setje daggers vinden. Gelukkig ziet T6 er awesomesauce uit op een Undead Female voor als ik naar Stormscale ga.![]()
Mwah, vroeger op Ravenholdt toen PvP nog leuk was enigzins trauma's aan horde overgehoudenquote:
Southshore vs Tarren Mill.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, vroeger op Ravenholdt toen PvP nog leuk was enigzins trauma's aan horde overgehouden![]()
(Maarja, als je met een raidgroep ook ieder klein kutstadje van de horde in Northrend afgaat en compleet afslacht kun je ook niet anders verwachten dan dat je de hele pvp community van de server achter je aan krijgt)
Pvpers zie je hier niet veel, gelukkig weer 1tje erbij.quote:
Mind Blast, Psychic Scream, Vampiric Touch, Shadow Word: Pain, Mind Flay, Mind Flay, Mind Blast, Silence, Mind Flay, Mind Flay, Mind Flay, Mind Blast, Devouring Plague, Shadow Word: Insanity (pre-5.2), Shadow Word: Death, Shadow Word: Death, GG!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:33 schreef lifeblind het volgende:
Ah, zo werkt de rotation op mijn shadow priest in Cata(1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1,1 1, 1, 1, 1,
)
Thanksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:29 schreef Chevalric het volgende:
/castsequence [reset=100] spell name one, spell name two, spell name three
zie ook: http://www.wowwiki.com/MACRO_castsequence
invincible staat bij ons op BMAHquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:29 schreef King-Ernie het volgende:
Ik heb een beetje erg veel gold op Ravencrest Alliance, Iemand een idee waar ik het kan verkopen?
Blasfemie! Niks is leuker dan een DKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Baal er echt van dat ik mijn DK als eerste gelvled heb en al best veel heb gedaan qua dalies voor alle factions. Vindt mijn paladin echt veel leuker om mee te spelen, maar als ik die nu ga lvlen naar 90 heb ik alles op mijn DK voor niks gedaan.
ja op 25HC mode 1% kans dohw gedeeld door het aantal mensen in de raidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Olment het volgende:
Weet iemand of je Invincible mount nog te krijgen is?
Ingame? Jammer, de horde vs alliance fights waren soms echt epic, Crossroads raiden en Ashenvale raiden en dergelijke.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:17 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Van de echte strijd tussen Horde en Alliance merk je echt niks meer van he? Vroeger waren het bijna veldslagen, en dan op je school de kerel die Alliance is omsingelen met een groepje HordesMooie tijden zo rond 2006 lol
Doe dat ook op gewone rolls dan, nu moet je daileys gaan doen voor coins als je pech hebt bewijze van sprekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:31 schreef Syphixx het volgende:
goed nieuws voor de pech vogels onder ons !
een patchnote voor 5.3 :
Raids
Bonus Roll
Protection for bad luck streaks have been added to bonus rolls. Each bonus roll that does not provide loot has a progressively better chance to award loot to the player.
/violinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef ZodiaX het volgende:
5.3: Every character gets 65% base resilience.![]()
Ofwel, pve'ers gaan straks weer pvp verzieken.
klinkt heel erg als wat ze met Magic: The Gathering ook gedaan hebben. Het zal mij benieuwen of mensen zo gek zijn om digitale kaarten te gaan kopen hiervoor. Dit soort spellen zijn meestal toch leuker met echte kaarten, offline.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:07 schreef damirovic het volgende:
http://inthegame.nl/nieuw(...)oes-of-warcraft-aan/
Holy fuck, dit is wel vet. Die wow tcg gaan ze online als (f2p?) spel uitbrengen![]()
Of te wel geen 2 sets bij elkaar rapen voor de casualsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef ZodiaX het volgende:
Ik vind het niet erg als pve'ers makkelijker in Arenas en RBG's komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Of te wel geen 2 sets bij elkaar rapen voor de casuals.
pvp gear heeft over het algemeen een hoger ilvl dan pve gear. dus de sockets worden op die manier rechtgetrokken.quote:Op maandag 25 maart 2013 02:10 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als pve'ers makkelijker in Arenas en RBG's komen.
Maar het is nogal 1-sided, Ze doen hun best om pvp'ers niet in pve te laten komen maar pve'ers wel in pvp.
Daarnaast heeft pve gear veel meer sockets dan pvp gear, en dus kunnen ze veel meer met hetzelfde ilvl.
Hoe dat? Alles hoger dan ilvl 493 wordt teruggeschaald naar ilvl 493. PvE'ers missen een hoop PvP Power; die slaan nog geen deuk in een pakje boter. PvE trinkets hebben daarnaast een verlaagde proc kans tegen players.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef ZodiaX het volgende:
Niet helemaal mee eens. PvP gear heeft nu twee secondary stats, náást PvP Resilience en PvP Power (in plaats van PvP Power als secondary stat ter vervanging van een tweede secondary stat). De stats zijn volgens mij nagenoeg gelijk aan PvE gear van hetzelfde ilvl (los van de ilvl nerf van S13 honor gear).quote:Op maandag 25 maart 2013 02:10 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als pve'ers makkelijker in Arenas en RBG's komen.
Maar het is nogal 1-sided, Ze doen hun best om pvp'ers niet in pve te laten komen maar pve'ers wel in pvp.
Daarnaast heeft pve gear veel meer sockets dan pvp gear, en dus kunnen ze veel meer met hetzelfde ilvl.
Is niet meer zo, PvP ilvl is juist lager sinds MoP.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef Olment het volgende:
[..]
pvp gear heeft over het algemeen een hoger ilvl dan pve gear. dus de sockets worden op die manier rechtgetrokken.
Ja precies.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Is niet meer zo, PvP ilvl is juist lager sinds MoP.
Maar het maakt uiteindelijk niks uit. Als iedereen 65% base resi krijgt, hebben PvP'ers alsnog hetzelfde voordeel door resi op hun gear. 65% base + 25% van gear = 90% resillience voor een gemiddeld gegearde PvP'er. Veel plezier met je PvE wapens zonder PvP Power dan
Ik heb me er ook nooit zo mee bezig gehouden, maar sinds ik toch niet meer raid ben ik een paar maanden geleden daar maar eens ingedoken. Ik vind het nu erg gaaf om te doen, je leert ook je class een stuk beter spelen, gaat net ff wat verder dan alleen je dps rotatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies.
Hou me niet zo bezig met pvp want vind er niks aan
Dat ze die Spirit of Harmony maar weer tradeble maken...
Ja, daarom zijn CRZ er ook. Afaik heeft blizz nog geen servers neer gehaald.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Olment het volgende:
Noes.. Krijg net te horen dat weer een grote guild van onze realm is weg gemigrate.
Hoe dood kan een server eigenljik worden? houdt blizz hem in de lucht ondanks zegma 100 spelers?
Ooit een ticket over gemaakt, het antwoord was toen zoiets als:quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Olment het volgende:
Noes.. Krijg net te horen dat weer een grote guild van onze realm is weg gemigrate.
Hoe dood kan een server eigenljik worden? houdt blizz hem in de lucht ondanks zegma 100 spelers?
volgens http://wow.realmpop.com/eu-korgall.html hebben jullie er nog rond de 24000quote:Op maandag 25 maart 2013 10:14 schreef Olment het volgende:
3000 level 90's xxDDquote:Op maandag 25 maart 2013 10:33 schreef Maureentje het volgende:
[..]
volgens http://wow.realmpop.com/eu-korgall.html hebben jullie er nog rond de 24000
Resilience gaat van PvP gear af. Je kan wss alleen nog meer resilience krijgen door gemchants.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Is niet meer zo, PvP ilvl is juist lager sinds MoP.
Maar het maakt uiteindelijk niks uit. Als iedereen 65% base resi krijgt, hebben PvP'ers alsnog hetzelfde voordeel door resi op hun gear. 65% base + 25% van gear = 90% resillience voor een gemiddeld gegearde PvP'er. Veel plezier met je PvE wapens zonder PvP Power dan
zijn er al ptr patchnotes van 5.3?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef substep het volgende:
[..]
Resilience gaat van PvP gear af. Je kan wss alleen nog meer resilience krijgen door gemchants.
denk alle ally en hordequote:Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef Olment het volgende:
[..]
3000 level 90's xxDD
telt die site alle spelers of alleen de active?
Thanksquote:Op maandag 25 maart 2013 11:03 schreef substep het volgende:
[..]
PTR: http://wow.joystiq.com/20(...)5-3-ptr-patch-notes/
Lifeblind is ook pas getransfered,, volgens mij is die realm wel tof.. Sylvannas meen ik.. maar niet surequote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Snatskoning het volgende:
Hmm Neptulon lijkt wel een spookrealm tegenwoordig. Iemand een suggestie waar ik heen kan transferren? Ik speel een Draenei Shaman, elemental PvE en resto PvP. Nog leuke guild suggesties?
Zou graag willen maar moet inpakkenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
Vanavond een DS10HC gepland.. Zijn dr nog Hordies geinteresseerd?
Wordt een achi run. (warrior tokens reserved (dus ook shammy, hunter)).
Deathwing beginnen we van Alexstrasza platform.
Oh.. verhuizenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zou graag willen maar moet inpakkenGa zondag verhuizen en heb raidleader ook al gezegd dat ik vanaaf niet mee kan raiden,dus zou lullig zijn als ik wel DS ga doen
Silvermoon is wat mij betreft de beste Alliance realm. Enorm druk, veel pugs, goede AH prijzen etc.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:34 schreef Snatskoning het volgende:
Hmm Neptulon lijkt wel een spookrealm tegenwoordig. Iemand een suggestie waar ik heen kan transferren? Ik speel een Draenei Shaman, elemental PvE en resto PvP. Nog leuke guild suggesties?
Hoelaat>?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:48 schreef Olment het volgende:
Vanavond een DS10HC gepland.. Zijn dr nog Hordies geinteresseerd?
Wordt een achi run. (warrior tokens reserved (dus ook shammy, hunter)).
Deathwing beginnen we van Alexstrasza platform.
invites starten kwart voor 8 (19:45)quote:
Tanks zijn settled (kan wel worden gewisseld ofc) maar dps hebben we harder nodigquote:
http://www.wowwiki.com/Patch_5.2.0quote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef tim94 het volgende:
Hey!
IK ben een tijdje geleden (januari om precies te zijn) en ik wil weer beginnen
Is er veel veranderd sinds januari?
zit al van vanmorgen 9 uur op UPS te wachten op mijn nieuwe pcquote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Olment het volgende:
LALALALA![]()
![]()
Iemand nog iets leuks te vertellen?
geen track en trace code?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
zit al van vanmorgen 9 uur op UPS te wachten op mijn nieuwe pcIk HAAT zolang wachten
jawel maar UPS zegt geen tijden af te kunnen sprekenquote:
Oh.. dat is nog best secuurquote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
jawel maar UPS zegt geen tijden af te kunnen sprekenZe komen tussen 9u en 19u (kan ook later)
Oh top dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 15:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.wowwiki.com/Patch_5.2.0
\Dan ga ik die na me toetsweek eens proberenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Silvermoon. Drukste alliance realm volgens wow.realmpop.com
131.316 Alliance VS 8.702 Horde.
*poke*quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Olment het volgende:
LALALALA![]()
![]()
Iemand nog iets leuks te vertellen?
1 pakket van de 3 afgeleverd (de pc zelf,geen monitor,geen boxen)quote:
Speel er zelf ook. Bevalt me prima, alleen enige is dat het lastig is gold te verdienen op de AH omdat de prijzen zo laag zijn. Maar aan de andere kant ben je ook minder kwijt als je spullen koopt.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:39 schreef tim94 het volgende:
[..]
\Dan ga ik die na me toetsweek eens proberen
Je hebt wel het belangrijkstequote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
1 pakket van de 3 afgeleverd (de pc zelf,geen monitor,geen boxen)
Maar als die er morgen bij zaten,kwam hij ze op mijn werk afleveren dus hoef geen vrij te nemen![]()
Daar pak je dan hele dag vrij voor![]()
Heb net vorige week mijn 15 jaar oude monitor gedumptquote:Op maandag 25 maart 2013 16:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel het belangrijkstekunt vast wel ergens een oude monitor en een headsetje optrommelen.
Gold verdienen is nooit mijn sterkste punt geweest dus dat zal geen problemen geven :pquote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speel er zelf ook. Bevalt me prima, alleen enige is dat het lastig is gold te verdienen op de AH omdat de prijzen zo laag zijn. Maar aan de andere kant ben je ook minder kwijt als je spullen koopt.
hahaha.. zon 22" crt scherm van 50kg xDquote:Op maandag 25 maart 2013 16:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb net vorige week mijn 15 jaar oude monitor gedumpt(opruimen enzo.... )
Ik wacht wel tot morgen
ja zo'n dingquote:Op maandag 25 maart 2013 16:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hahaha.. zon 22" crt scherm van 50kg xD
Kan ik me best voorstellen,, zijn maar een ondingenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja zo'n dingFlikkerde er nog bijna mee van de trap af
Lama. Heb om 20:50 oudergesprek. Was ik even vergeten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Tanks zijn settled (kan wel worden gewisseld ofc) maar dps hebben we harder nodig
Oh, npquote:Op maandag 25 maart 2013 18:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lama. Heb om 20:50 oudergesprek. Was ik even vergeten.
Ja das echt lame.. Geen idee hoe dat principe werkt preciesquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Argh, retard LFR group![]()
Dan maar de deserter buff...
Lelijke is, mijn guildie die ook mee was. Kreeg geen deserter buff!![]()
Ik ook niet. Andere mensen waren al vertrokken. Dus daar lag het niet aan. Volgens mij ook gewoon bugged!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja das echt lame.. Geen idee hoe dat principe werkt precies
leave je vaker dungeons/raids/whatever?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Andere mensen waren al vertrokken. Dus daar lag het niet aan. Volgens mij ook gewoon bugged!
nieuwe pets EEENquote:
alle drop mounts all? argent tournament?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ik moet maar gaan sparen! Zit nog pas aan de 176 mounts!
Voornamelijk drop mounts die ik mis.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alle drop mounts all? argent tournament?
Aye I'm guilty as charged!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Troel het volgende:
Hoi. Wyri is schuldig
Ben nu level 18 en heb dus nog twee levels te gaanVind het grappig, maar teveel lijken op runescape en zeker niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen
Jeej als ze nou eens iets met mounts doen waar ik echt me best voor moet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nieuwe pets EEEN
Mount Parade (New) Obtain 200 mounts. Reward: Armored Dragonhawk. 10 points. Account Wide.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simplequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jeej als ze nou eens iets met mounts doen waar ik echt me best voor moet doen. http://eu.battle.net/wow/(...)#status=is-collected
Ben ook vroeg begonnen. Al in TBC IIRC, en in WOTLK helemaal los gegaan. En nu samen met me vriendin mounts aan het verzamelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simple
tering man ik heb er nog wat te gaan
Ikquote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier eigenlijk meer Hordies die op Sunstrider spelen?
Waaaaaaaaaaa. Ik hoop echt! Die is heel tof.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat denken jullie? Een 1 april grap?
(Zou wel zielig zijn eigenlijk. Als dit een 1 april grap is. Ze zijn dus gewoon wel in staat om een nieuwe mount te ontwikkelen, maar wij krijgen Cloud Serpents in 20 verschillende soorten kleuren!)
En zo niet! Ik wil er wel 1!
En op dit tijdstip zitten we op 3% van Stage 4!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:33 schreef Bienelientjee het volgende:
97%, hoop dat ze vanavond nog op 100% komen!Stage 4! Weer stapje verder op dat rot eiland!
goed bezigquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:03 schreef Silmarwen het volgende:
Godver, gister bijna Lei Shi down, maar iedereen slaperig en niet opletten bij die kut adds aan het eind. Wel steeds richting de 15% Wel voor het eerst Tsulong down, nadat we door hadden dat je die tweede grote add helemaal niet dood moet maken tot de derde er is.
Doen we donderdag wel.
Nou qua DPS zitten we prima wat betreft de enrage timer, het is nu nog even de cc's onder de knie en dan zit het wel goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:45 schreef Olment het volgende:
[..]
goed bezig
Lei Shi is niet zo spannend. Kwestie van de phases herhalen en hopen dat je Hide niet te vaak krijgt
Klopt, ik bedoelde eigenlijk ook buiten jou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:07 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik
Maar volgens mij kennen wij elkaar al
Ja klopt. Hoe wij het deden was iedereen die kon cc'en pakte een mob en ccde gewoon. Bij een dubbele kan ik bv als shaman mijn Bind Elemental gewoon nog een keer casten op een andere.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou qua DPS zitten we prima wat betreft de enrage timer, het is nu nog even de cc's onder de knie en dan zit het wel goed.
Hater!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoelde eigenlijk ook buiten jou.
Whehe inderdaad, klote hide. Enige wat bij ons gevaarlijk was, was de add phase met die protectors. Proberen zsm eentje te marken en de rest te fearen, stunnen, bind elemental, blind etc. Scheelt enorm.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:45 schreef Olment het volgende:
[..]
goed bezig
Lei Shi is niet zo spannend. Kwestie van de phases herhalen en hopen dat je Hide niet te vaak krijgt
Hoop van wel (nieuwe LFR) maar betwijfel het een beetje aangezien het een server reboot is en geen maintenaincequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe inderdaad, klote hide. Enige wat bij ons gevaarlijk was, was de add phase met die protectors. Proberen zsm eentje te marken en de rest te fearen, stunnen, bind elemental, blind etc. Scheelt enorm.
Zelf gisteravond stage 4 unlocked. Item geloot, eerste thunder iron oid gecraft. Eindelijk zeg, tailors en LW's hebben alle recipes al.
Oh en, is er weer een nieuw deel LFR open vandaag? Kan ik dat vanavond gaan doen,
Hahaha.. Ben ook aan het werk dus kan ook vanavond pas kijken. Vanavond ook een raid staan dus wss wordt de LFR morgen pasquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ah nouja ben ook benieuwd inderdaad.
Sinds gisteren weer aan het werk, dus kan vanavond pas kijken. En weer strijden 's avonds om de valorcap te halen, ipv het woensdag overdag al te hebben
.
3 april zie ik staan, dus je had gelijk inderdaad. Volgende week nieuwe wing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha.. Ben ook aan het werk dus kan ook vanavond pas kijken. Vanavond ook een raid staan dus wss wordt de LFR morgen pas
Valorcapdie haal ik nooit
damnquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
3 april zie ik staan, dus je had gelijk inderdaad. Volgende week nieuwe wing.
Ik raid op maandag en donderdag, dus vandaag lekker LFR doen en wat dailies. Ik haal de valorcap elke week op 2 characters. Maar gaat sowieso enorm snel op de 2e character met die 50% buff. Elke LFR doen en je hebt al 6x135 valor op je alts,
4-5 dagen is wel veel inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef Olment het volgende:
[..]
damn
Ik heb geen alt.. expres niet naar 90 gehaald zodat ik de drang niet krijg om er ook dailies op te doen, te gaan gearen, raidfinder enz...
Mijn pala is 88En heb gelukkig zo een enorme schijthekel aan levelen dattie nog wel ff 88 blijft
Onze raids zijn meestal op Woensdag, Vrijdag, Zondag, Maandag en soms dinsdagBest veel merk ik nu
hahaaha.. gekocht met diablo ofzo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:56 schreef byah het volgende:
eindelijk is m'n annual pass afgelopen
Account dan ook gelijk gecanceld.
/signing off
De Glory of the Hero meta is volgens mij vrijwel in zn geheel te solo'en tegenwoordig. Dus die heb je zo in de pocket!quote:Op woensdag 27 maart 2013 01:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net Skarr getamed op mijn hunter. Nu weer bezig met het zoeken naar een proto drake, lukt mij maar niet op er 1 te krijgen als mount.
Whehe, die UP mount kreeg ik een keer uit een satchelquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
De Glory of the Hero meta is volgens mij vrijwel in zn geheel te solo'en tegenwoordig. Dus die heb je zo in de pocket!![]()
Meer geluksdingen, maar toch waard om te proberen:
-Revered worden met Oracles en elke paar dagen zo'n eitje kopen
-Elke dag Utgarde Pinnacle HC doen (ik zit nu op 90+ tries, nog steeds geen mount)
Als je horde bent, kom keertje met mij mee in UP. Heb um in totaal 5x gehad in iets van 20 runsquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
De Glory of the Hero meta is volgens mij vrijwel in zn geheel te solo'en tegenwoordig. Dus die heb je zo in de pocket!![]()
Meer geluksdingen, maar toch waard om te proberen:
-Revered worden met Oracles en elke paar dagen zo'n eitje kopen
-Elke dag Utgarde Pinnacle HC doen (ik zit nu op 90+ tries, nog steeds geen mount)
Ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Whehe, die UP mount kreeg ik een keer uit een satchel
ik denk het, dacht toen nog, ik ga zeker weer volle bak spelen als MOP uitkomtquote:
One luvquote:
Daar snap ik dus geen reet van. Heb hem nog nooit zien droppen, ook niet op lvl 80 destijds doen het nog een random HC was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je horde bent, kom keertje met mij mee in UP. Heb um in totaal 5x gehad in iets van 20 runs
Een van de weinige dungeons waar ik luckyass ben(Kara horse dropt ook wel nice voor me,, 3x in 10 runs)
Mij over het algemeen ook niet. Uitzondering van UP en Kara ;Pquote:
Vind je? Daar ren je echt zo doorheen met heirlooms. Elke dungeon 1x doen, wat quests in hellfire en je bent 68.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Eindelijk Outland uit met m'n druid![]()
Bottleneck voor al m'n alts, kut gebied....
Vindt ik ook vreselijk, ziet er ook niet uit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Eindelijk Outland uit met m'n druid![]()
Bottleneck voor al m'n alts, kut gebied....
Neem aan dat je ToT bedoelt ipv HoF?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
Gister eerste boss in HoF down.
![]()
En DAMN wat is brug met wind en mobs kut.. tering he..
Eerste boss geoneshot, iedereen goede moed,, jaa.. we hadden een questmob zitten halverwege de brug, maar denk dat we zo'n 8 wipes nodig hebben gehad om daar te komen
Yupquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Neem aan dat je ToT bedoelt ipv HoF?
Haha for real? Zulk geluk kan ik wel gebruiken XDquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je horde bent, kom keertje met mij mee in UP. Heb um in totaal 5x gehad in iets van 20 runs
Een van de weinige dungeons waar ik luckyass ben(Kara horse dropt ook wel nice voor me,, 3x in 10 runs)
Ah, dat verklaart al die PvE gegearde mensen in bgs de laatste tijd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Pff.. die legendary quest zuigtGisteren dan toch mn 6000 valor points gehaald, en meteen exalted met black prince... krijg je de volgende quest waarbij je moet gaan fucking pvp'en! (en ja, hier hebben al veel mensen over geklaagd, dus ik nu ook
)
Ja je moet 1 keer Template of Katmogu en 1 keer Silvershard Mines winnen om verder te komen in die questchain. Slaat nergens op eigenlijk, maar goed, het is nu eenmaal zo. Komen die honor points (en justice points die ik ook nog over heb) toch nog van pas om enigzins goede pvp gear van te kopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al die PvE gegearde mensen in bgs de laatste tijd!
Ik klaag niet, lekkere hapjes voor mij
Ah zo, nou dat valt nog wel mee vind ik, zijn iig 2 BGs die altijd vrij snel gaan. Maar wel weer suf dat je verplicht wordt om te PvPen als je daar helemaal niet in thuis bent, zodat je je PvE wapen kan pimpen, dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
Ja je moet 1 keer Template of Katmogu en 1 keer Silvershard Mines winnen om verder te komen in die questchain. Slaat nergens op eigenlijk, maar goed, het is nu eenmaal zo. Komen die honor points (en justice points die ik ook nog over heb) toch nog van pas om enigzins goede pvp gear van te kopen (en dan zul je zien dat ik hierdoor weer verslaafd raak aan pvp en daardoor pve helemaal links laat liggen )
En daar zit ik dus ook meequote:Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Pff.. die legendary quest zuigtGisteren dan toch mn 6000 valor points gehaald, en meteen exalted met black prince... krijg je de volgende quest waarbij je moet gaan fucking pvp'en! (en ja, hier hebben al veel mensen over geklaagd, dus ik nu ook
)
Mja, da's ten minste nog pvequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Olment het volgende:
[..]
En daar zit ik dus ook mee
Ben ook nog bezig een group te zoeken voor die quest die je daarbij ook krijgt.
Gekeken of ik um kon soloen maar meneer de questmob heeft 150M hp
Gaat um niet worden
Verdiep je eens in de lore van de mantid als je old gods interessant vind, zitten wel wat leuke verrassingen in (en hier en daar wat subtiele hints naar dingen die in de toekomst misschien wel komen)quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:21 schreef substep het volgende:
Ik PVE helemaal niet meer.
De hele panda lore wat er zomaar ineens ingeforceerd is met MoP boeit me niet, in tegenstelling tot de Scourge, Burning Legion, Old Gods en de Titans/Pantheon, welke al vanaf Warcraft 1, 2 en 3 zo'n beetje spelen. Al die panda's en sha's zijn er zo ingeschoven vanuit het niets (vanuit de mist) in MoP.
Ik vind het niet per sé verkeerd uitgewerkt door Blizzard, maar het boeit me gewoon niet echt. Ulduar, tegen een heuse en awesome Old God. Icecrown Citadel, tegen de Lich King himself. Black Temple, tegen niemand anders dan Ilildan Stormrage. En wat krijgen we in pandaland? Wat insecten en een of andere Mogu Thunder King.
Ik weet dat de mantids Y'Shaarj vereren. En mocht Y'Shaarj ooit weer terugkomen, dat de mantid waarschijnlijk weer bij hem aansluiten. Ik heb overal in MoP alleen een beetje een 'meh'-gevoel bij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de lore van de mantid als je old gods interessant vind, zitten wel wat leuke verrassingen in (en hier en daar wat subtiele hints naar dingen die in de toekomst misschien wel komen)
Dat zelfde gevoel heb ik dus ook.. Ben ook nog niet begonnen aan de nieuwe patch en ben eerlijk gezegt ook niet van plan de dailies/quests/whatsoever te doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:30 schreef substep het volgende:
[..]
Ik weet dat de mantids Y'Shaarj vereren. En mocht Y'Shaarj ooit weer terugkomen, dat de mantid waarschijnlijk weer bij hem aansluiten. Ik heb overal in MoP alleen een beetje een 'meh'-gevoel bij.
Mja ik ben het met je eens dat 't wel even wennen is vergeleken met eerst. Vroeger was 't overal dood en verderf, nu bierdrinkende panda'squote:Op donderdag 28 maart 2013 10:30 schreef substep het volgende:
[..]
Ik weet dat de mantids Y'Shaarj vereren. En mocht Y'Shaarj ooit weer terugkomen, dat de mantid waarschijnlijk weer bij hem aansluiten. Ik heb overal in MoP alleen een beetje een 'meh'-gevoel bij.
Dan verzinnen ze wel iets nieuws.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:04 schreef lifeblind het volgende:
Naja, als Sargeras als eindbaas komt, is 't klaar met WoW natuurlijk
Mja, dan moeten ze een compleet nieuw iets van 'het kwaad' gaan verzinnen, omdat Sargeras en de burning legion natuurlijk letterlijk de bron van het kwaad zijn. Dat Azeroth niet verbonden is aan de old gods hebben we al meerdere malen bewezen (C'thun, Yogg Saron), dus hun 'invloed' op de hele werking van de wereld is in dat opzicht wat meer te verwaarlozen. Een uiteindelijk een gevallen Titan neerhalen waar de hele klerezooi mee begonnen is is natuurlijk best wel wat flinksquote:
Ik heb hem via openraid.eu gedaan destijdsquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Olment het volgende:
[..]
En daar zit ik dus ook mee
Ben ook nog bezig een group te zoeken voor die quest die je daarbij ook krijgt.
Gekeken of ik um kon soloen maar meneer de questmob heeft 150M hp
Gaat um niet worden
oew. dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik heb hem via openraid.eu gedaan destijdsVerschillende runs per dag. Zeker in het weekend! Geef je anders wel een whisper als ik lfm in trade zie van het weekend, kan je daar evt mee meegaan
Kazzakquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
oew. dat zou fijn zijn.
Ga er toch maar weer es over denken om een andere realm te gaan zoeken.. Begint beetje behooriljk vervelend te worden dat je een uur aant zoeken bent naar een dps.
Dan geen uur lang wispers afslaan en mensen afwijzen ivm gear/achie/skill.,, maar gewoon helemaal geen whispers
Bwahaha wat een helden itemquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef substep het volgende:
En oh, je hebt werkelijk geen idee hoe geniaal [The Flag of Ownership] in PvP is.
Mensen die je echt compleet op gaan jagen als je een paar keer de vloer goed met hun aanveegt en dan deze in hun non-released corpse deponeert.![]()
![]()
Feelsgoodman.
Was iets van 60 USD op EBay.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Bwahaha wat een helden itemik wil hem!!
Bellen kan niet meer sinds een aantal maanden geleden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:35 schreef daeh het volgende:
Beste fokkers,
Ik heb een probleempje met m'n WoW. Eerst kon ik het e-mail adres waarop mijn account geregistreerd staat niet herinneren. Nu heb ik dat opgelost, maar was ik mijn wachtwoord vergeten. Nu heb ik mijn wachtwoord ook weer terug, maar is mijn account gelockt door een 'unusual change in your access pattern'. Het mooie is, ik ben het antwoord op de security vraag vergeten en de 'Authentication Keys' van me herkent die ook niet.
Dus mijn vraag:
Als die Authentication Keys het niet doen, heb ik mijn account dan op een ander email adress gemaakt? En zo niet, hoe kan ik ooit achter het antwoord op die vraag komen? Ik weet het antwoord wel, maar kom er maar niet achter hoe ik dat destijds geschreven heb (mijn moeder is in een Franse stad geboren, en het kan op vele manieren geschreven worden..).
Zou ik misschien ergens heen kunnen bellen oid?
Oh ok..quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Bellen kan niet meer sinds een aantal maanden geleden.
Voor zover ikw eet kun je ook je pass enzo resetten met de serial key van Vanilla.
Zo heb ik het laatst gedaan doen ik hacked was.
Koop Battlechest (vanilla & bc) opnieuw ? maand gametime zit erbij en kost maar 14.99quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Olment het volgende:
Hmm. Soms werkt een andere pc wel. Heb met een gamecard wel eens gehad dat die op mijn lappie niet werkte maar op mijn pc wel.
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Bellen kan niet meer sinds een aantal maanden geleden.
Voor zover ikw eet kun je ook je pass enzo resetten met de serial key van Vanilla.
Zo heb ik het laatst gedaan doen ik hacked was.
Damn.. laatst dik half uur gezocht zonder resultaatquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:
https://eu.battle.net/support/en/ticket/phone
0800 0202164
Stuur je voortaan toch Sapstengel een pm als je wat moet wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn.. laatst dik half uur gezocht zonder resultaat
Ik kwam alleen op zo'n keuze ding uit waarbij de phoneknop "uit" bleef.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Echt? Ik had het net binnen een seconde of 15 gevonden.
Bovenaan op Support > Knowledge center. Dan rechts op "Contact us". Wat dingen ingevoerd en het nummer kwam naar voren onderaan.
Ah was vast afhankelijk van je vraag dan. Ik koos voor iets met account issues en toen voor dat mijn vraag niet vermeld was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kwam alleen op zo'n keuze ding uit waarbij de phoneknop "uit" bleef.
Alleen email en ticket ofzoiets
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Stuur je voortaan toch Sapstengel een pm als je wat moet weten
Had iets met mijn authenticator.. ging ineens bitchen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah was vast afhankelijk van je vraag dan. Ik koos voor iets met account issues en toen voor dat mijn vraag niet vermeld was.
Dankuquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bellen kan gewoon hoor, staat alleen een beetje verstopt op de website:
https://eu.battle.net/support/en/ticket/phone
0800 0202164
Gaat goed héquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef daeh het volgende:
[..]
Danku![]()
Nu moet ik me even het wachtwoord van een email adres zien te herinneren dat ik al 9 maanden niet gebruikt heb..
Maar... Conclusie... Je kunt weer wowen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef daeh het volgende:
Die vent ook vragen 'Do you have acces to that e-mail account?' en ik in mijn vreugde 'YESSS' meneer: 'Okay, bye!'.
Fuck hey.
Nogmaals bedankt! Haha, ik dacht dat ze moeilijk zouden gaan doen, maar de meneer was heel vriendelijk en ik heb m'n account weer terug. Heb maar direct m'n telefoon nummer en de hele bups toegevoegd, zodat ik hem nooit meer kwijt raak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon nog een keer bellen en vragen of ze naar een ander mailadres kunnen sturen?
verander dingen naar je huidige email, je "bekendste" wachtwoord, sms protection en authenticator.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef daeh het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt! Haha, ik dacht dat ze moeilijk zouden gaan doen, maar de meneer was heel vriendelijk en ik heb m'n account weer terug. Heb maar direct m'n telefoon nummer en de hele bups toegevoegd, zodat ik hem nooit meer kwijt raak.
Ja dat heb ik gedaan. Bedankt jongens!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
verander dingen naar je huidige email, je "bekendste" wachtwoord, sms protection en authenticator.
dan kan er bijna niks meer fout gaan.
http://www.noxxic.com/wowquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef gotrunks het volgende:
Weet iemand Goede Glyps voor Resto shaman?:D
Glory of the Cataclysm Hero heb ik van de week maar eens even afgemaakt op mijn Hunter. Ik moest de achievements in Throne of the Tides en Tol'vir nog. Allemaal vrij makkelijk behalve de (destijds) befaamde Headed South. Met een beetje gear (en selfhealing) zerg je die boss net op tijd neer nadat je 3 debuffs hebt. Als Hunter met 495 gear ging het net en anders neem je gewoon even een healer mee dan stelt het niets voor. Wel weer leuke mount erbij, wellicht een aanrader voor je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opzicht boeien mij mounts niet zo heel veel, wil alleen graag een proto drake. Verder ben ik wel een freak met hunter pets, probeer alle mooie te krijgen.
NOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
In RSA, die addon die cooldowns en interrupts announced, "anal" voor alle spellnames gezetLeuk in LFR
Te flauw wel, maarja
Major, minor? heb je er al?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef gotrunks het volgende:
Weet iemand Goede Glyps voor Resto shaman?:D
Gisteren echt de hele avond in raidchatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NO ANAL SPAMMING!!!!!!!!![]()
gelukkig is onze realm zo dood dat de "Anal" en "Dirge" spammers ook geleaved zijn.. Er reageert toch niemand opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren echt de hele avond in raidchat. Vandaar dat ik mijn addons had veranderd. Op een gegeven moment gingen er ook guildies in /1 spammen, wat vervolgens drie kwartier doorging
.
Oh en toen Anal oud was begon iedereen met Vaginal. Vaginal [Blood Presence] etc.
En dan staat er op onze website "mature raiding guild".
soberso je laatste tier talent kiezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Ben net nieuw als shaman dit is mijn armory link
Uhmm.. ik kan thuis ff kijken strax welke glyphs ik heb.. Shamanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef gotrunks het volgende:
[..]
Ben net nieuw als shaman dit is mijn armory link
pvp/pve?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
iemand nog tips voor een nieuwe realm? Wil weer helemaal opnieuw beginnen zonder gold en heirlooms
Kijk anders eens op http://wow.realmpop.com/eu.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
iemand nog tips voor een nieuwe realm? Wil weer helemaal opnieuw beginnen zonder gold en heirlooms
Ja klopt, alliance is op kazzak rare taggedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kijk anders eens op http://wow.realmpop.com/eu.html
Ik ben pas getransferred naar kazzak. Lekker drukke realm(voor horde dan)
hehe idd ,heb er pas 2 gezien in 11 dagenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja klopt, alliance is op kazzak rare tagged
Dat is ook geen lol op een pvp server, helaas is dat het geval met de meeste, zelden een goede balance tussen alliance en horde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:58 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hehe idd ,heb er pas 2 gezien in 11 dagen
Ik vind pvp toch nix dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat is ook geen lol op een pvp server, helaas is dat het geval met de meeste, zelden een goede balance tussen alliance en horde.
PVEquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:55 schreef ZodiaX het volgende:
Op vrijdag 29 maart 2013 23:04 schreef Evertjan het volgende:
pvp/pve?
Ik zoek juist geen pve, ik zoek pvp, en met vele gladiators/duelists.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Draenor is een leuke drukke server voor de Horde, PvE
Ik log dan altijd uit en ga met een alt verder. Geen zin om er tijd en aandacht aan te besteden.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:49 schreef Rogan het volgende:
Kinderachtige shit weer op mijn server..
Bij een quest moet je bepaalde shit looten, maar dat kan niet zonder de NPC te doden die ervoor staat.
Dus ik loot iets waar geen NPC voor staat. Krijg ik dikke spam van 1 of andere speler dat ik spijt zal hebben van het feit dat ik z'n loot heb gejat.
Echt geen minuut later heb ik 3 level 90's op mijn dak.. Dit is nu al een uur gaande.
Idd gewoon iets anders gaan doen laat je niet trollenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik log dan altijd uit en ga met een alt verder. Geen zin om er tijd en aandacht aan te besteden.
Hunters zijn inderdaad saai om te levellen. Endgame vind ik ze best okay, maar levellen is echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:10 schreef daeh het volgende:
Na jullie hulp was ik ook weer begonnen met WoW. Eerst een Goblin Hunter naar 17 gelevelt, maar wat zijn die saai hey. Nu heb ik een Blood Elf rogue, de quests staan me wel aan en zeker de gameplay als rogue ook wel. Heb al een paar keer battleground gespeeld, elke keer nog wel positief geëindigd met m'n killing blow/death ratio. Leuk menneke
Merk zelf ook dat melee classes mij minder liggen dan range classes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ben weer even begonnen met die 7 dagen gratis proberen
Mijn PVP gegearde warrior is nu level 75, maar moet wel wennen aan die vernieuwingen allemaal.
Verder merk ik ook dat warrior niet mijn ding is, speel liever priest zoals ik eerst deed op hoog niveau in pve en pvp
Switchen voor jezelf. Jij betaalt die 12-13 euro per maand toch niet voor het vermaak van anderen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef Olment het volgende:
hmm... Keuzes keuzes.. Op de realm blijven voor andere, of switchen voor mezelf? Moeilijk moeilijk :S
Ik dacht je al online te zien gister.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ben weer even begonnen met die 7 dagen gratis proberen
Mijn PVP gegearde warrior is nu level 75, maar moet wel wennen aan die vernieuwingen allemaal.
Verder merk ik ook dat warrior niet mijn ding is, speel liever priest zoals ik eerst deed op hoog niveau in pve en pvp
Domme mensen die "rouge" schrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Merk zelf ook dat melee classes mij minder liggen dan range classes.
Mijn rogue (rouge hihi) en paladin komen wel vooruit,, maar zeer langzaam.
Speel liever op mijn lock.
Ja je hebt gelijk,, maar ergens voelt het toch niet goed. Heb veel vrienden gemaakt op de realm, maar realm is dood gegaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Switchen voor jezelf. Jij betaalt die 12-13 euro per maand toch niet voor het vermaak van anderen?
Ik had een tijd terug hetzelfde probleem: blijf ik in 't guild waar ik door een vriend in gehaald ben, of ga ik naar een ander guild, zodat ik kan doen wat ik tof vind (raiden). Als ik die switch niet gemaakt had, was ik nu allang weer afgeknapt op WoW.
volgens mij is rogue/rouge het meest foutgeschrevene in wowquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Domme mensen die "rouge" schrijvenen dan wel een lvl 90 rogue hebben
Op wat voor server speel jijquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht je al online te zien gister.
Sunstrider, een PVP server. En tevens zit ik in de tofste guild die er is, volledig Nederlands.quote:
Ooh is dat een full-realmquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sunstrider, een PVP server. En tevens zit ik in de tofste guild die er is, volledig Nederlands.
Ghostlands vind ik wel lelijk om eerlijk te zijn, maar ga er zo maar eens verder met de quests. Door al die beasts die er rond lopen wel m'n skinning 100+ gekregen. Toch wel een verslavend spelletje dat WoWquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hunters zijn inderdaad saai om te levellen. Endgame vind ik ze best okay, maar levellen is echt dodelijk saai.
Blood Elf heb ik veel gespeeld. Dat startgebied. En dan door naar Ghostlands.
en levelen is dan nog het saaistequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Ghostlands vind ik wel lelijk om eerlijk te zijn, maar ga er zo maar eens verder met de quests. Door al die beasts die er rond lopen wel m'n skinning 100+ gekregen. Toch wel een verslavend spelletje dat WoW
Medium, in ieder geval altijd wel voldoende mensen voor wat je wil/kan doen. En ik ben Horde, een Tauren Druid om precies te zijn: Linkjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ooh is dat een full-realm?
En speel je ally of horde?
Dit is de mijnequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Medium, in ieder geval altijd wel voldoende mensen voor wat je wil/kan doen. En ik ben Horde, een Tauren Druid om precies te zijn: Linkje
Tauren druidquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Medium, in ieder geval altijd wel voldoende mensen voor wat je wil/kan doen. En ik ben Horde, een Tauren Druid om precies te zijn: Linkje
Dat ziet er best dik uit iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit is de mijne
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Gruwelijke char toch met een toffe naam voor een worgen warrior
Blijft toch mijn favoriet, al heb ik op veel andere classes mogen spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tauren druid
Ben er zelf ook 1 aan het levelen, nu op 73.
Moet alleen nog 400 valor halen op mn shaman vanavond voor wrathion
PvP is ook wel leuk tot nu toequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
[..]
en levelen is dan nog het saaiste
Zodra je dungeons en raids gaat doen ...![]()
![]()
![]()
wij hebben hem nu eindelijk downquote:
dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
oww ik las Galleonsorry ben moe
Maar gz![]()
![]()
smoesjes smoesjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
oww ik las Galleonsorry ben moe
Maar gz![]()
![]()
nietusquote:
hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nietusben ram gaar,verhuizen is KUT
Overal spierpijn en een dikke snee in mijn vinger van een stuk karton
En nu is het bedtijd, om half 12 naar bed in je vakantie
Dat is ook kut
Snelste manier lijkt mij een tankspec voor dungeon farm of een dps/healer en dungeons + quests. Beste zoek je level 25 guild.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:57 schreef So_Surreal het volgende:
Als die 7 dagen gratis straks op zijn, en die 10 dagen free trial Mist of Pandaria op zijn, en ik koop de nieuwste expansion + gametime, krijg ik dan nog iets voor mijn terugkeer, eerst had je toch zo'n scroll of reseruction of zo iets ?
En wat is de snelste manier om mijn nieuwe character op mijn nieuwe realm te levelen ?
Ik heb dan geen heirlooms of zo iets.
Ik wil niet verder met mijn priest eigenlijk :pquote:Op woensdag 3 april 2013 08:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Snelste manier lijkt mij een tankspec voor dungeon farm of een dps/healer en dungeons + quests. Beste zoek je level 25 guild.
toch sticken aan je warrior?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil niet verder met mijn priest eigenlijk :p
Vast wel, ik heb mijne van nog nooit gear in 5.2 ontvangen ook doorgezet.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Tijd voor de nieuwe LFR, eens kijken of ik mijn record van NOOIT NUTTIGE GEAR ONTVANGEN kan voorzetten.
Ik join je clubje..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil gewoon wat tier tokens!Maar nee hoor! Krijg ik een nutteloze wrist met 1 zo'n nutteloze random stat erop!
Wie dat uitgevonden heeft!
k heb me vanmiddag vrij gepakt. Gaan we ook weer es LFR doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Niets in de nieuwe LFR deel....Hopelijk in die andere 2 wat geluk.
Succes met het uberhaupt krijgen van gear in LFR...quote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Tijd voor de nieuwe LFR, eens kijken of ik mijn record van NOOIT NUTTIGE GEAR ONTVANGEN kan voorzetten.
Yep. Maar troost je, van Revered naar Exalted lijkt ook heel lang te duren bij GL, omdat je per dag duizend quests kunt voor je GL rep, die allemaal 1 rep punt opleveren.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat duurt dat lang met Golden Lotus voordat je daar een keer revered mee bent, echt frustrerend.
Ik win echt zoveel zooi op m'n paladin. Heb die plate helm van Elegon 4x gewonnen, waarvan twee keer in 1 kill. Dropte normaal en ook nog van extra lootroll.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil gewoon wat tier tokens!Maar nee hoor! Krijg ik een nutteloze wrist met 1 zo'n nutteloze random stat erop!
Wie dat uitgevonden heeft!
Gratzquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ding 90 met Warlock. Net die blauwe pvpset gehaald voor ilevel op te hogen, maar ik denk dat ik deze gelijk ga gebruiken als transmog set. Wat vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |