dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
oww ik las Galleonsorry ben moe
Maar gz![]()
![]()
smoesjes smoesjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
oww ik las Galleonsorry ben moe
Maar gz![]()
![]()
nietusquote:
hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nietusben ram gaar,verhuizen is KUT
Overal spierpijn en een dikke snee in mijn vinger van een stuk karton
En nu is het bedtijd, om half 12 naar bed in je vakantie
Dat is ook kut
Snelste manier lijkt mij een tankspec voor dungeon farm of een dps/healer en dungeons + quests. Beste zoek je level 25 guild.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:57 schreef So_Surreal het volgende:
Als die 7 dagen gratis straks op zijn, en die 10 dagen free trial Mist of Pandaria op zijn, en ik koop de nieuwste expansion + gametime, krijg ik dan nog iets voor mijn terugkeer, eerst had je toch zo'n scroll of reseruction of zo iets ?
En wat is de snelste manier om mijn nieuwe character op mijn nieuwe realm te levelen ?
Ik heb dan geen heirlooms of zo iets.
Ik wil niet verder met mijn priest eigenlijk :pquote:Op woensdag 3 april 2013 08:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Snelste manier lijkt mij een tankspec voor dungeon farm of een dps/healer en dungeons + quests. Beste zoek je level 25 guild.
toch sticken aan je warrior?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil niet verder met mijn priest eigenlijk :p
Vast wel, ik heb mijne van nog nooit gear in 5.2 ontvangen ook doorgezet.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Tijd voor de nieuwe LFR, eens kijken of ik mijn record van NOOIT NUTTIGE GEAR ONTVANGEN kan voorzetten.
Ik join je clubje..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil gewoon wat tier tokens!Maar nee hoor! Krijg ik een nutteloze wrist met 1 zo'n nutteloze random stat erop!
Wie dat uitgevonden heeft!
k heb me vanmiddag vrij gepakt. Gaan we ook weer es LFR doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Niets in de nieuwe LFR deel....Hopelijk in die andere 2 wat geluk.
Succes met het uberhaupt krijgen van gear in LFR...quote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Tijd voor de nieuwe LFR, eens kijken of ik mijn record van NOOIT NUTTIGE GEAR ONTVANGEN kan voorzetten.
Yep. Maar troost je, van Revered naar Exalted lijkt ook heel lang te duren bij GL, omdat je per dag duizend quests kunt voor je GL rep, die allemaal 1 rep punt opleveren.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat duurt dat lang met Golden Lotus voordat je daar een keer revered mee bent, echt frustrerend.
Ik win echt zoveel zooi op m'n paladin. Heb die plate helm van Elegon 4x gewonnen, waarvan twee keer in 1 kill. Dropte normaal en ook nog van extra lootroll.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil gewoon wat tier tokens!Maar nee hoor! Krijg ik een nutteloze wrist met 1 zo'n nutteloze random stat erop!
Wie dat uitgevonden heeft!
Gratzquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ding 90 met Warlock. Net die blauwe pvpset gehaald voor ilevel op te hogen, maar ik denk dat ik deze gelijk ga gebruiken als transmog set. Wat vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |