Merk zelf ook dat melee classes mij minder liggen dan range classes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ben weer even begonnen met die 7 dagen gratis proberen
Mijn PVP gegearde warrior is nu level 75, maar moet wel wennen aan die vernieuwingen allemaal.
Verder merk ik ook dat warrior niet mijn ding is, speel liever priest zoals ik eerst deed op hoog niveau in pve en pvp
Switchen voor jezelf. Jij betaalt die 12-13 euro per maand toch niet voor het vermaak van anderen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef Olment het volgende:
hmm... Keuzes keuzes.. Op de realm blijven voor andere, of switchen voor mezelf? Moeilijk moeilijk :S
Ik dacht je al online te zien gister.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef So_Surreal het volgende:
Ben weer even begonnen met die 7 dagen gratis proberen
Mijn PVP gegearde warrior is nu level 75, maar moet wel wennen aan die vernieuwingen allemaal.
Verder merk ik ook dat warrior niet mijn ding is, speel liever priest zoals ik eerst deed op hoog niveau in pve en pvp
Domme mensen die "rouge" schrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Merk zelf ook dat melee classes mij minder liggen dan range classes.
Mijn rogue (rouge hihi) en paladin komen wel vooruit,, maar zeer langzaam.
Speel liever op mijn lock.
Ja je hebt gelijk,, maar ergens voelt het toch niet goed. Heb veel vrienden gemaakt op de realm, maar realm is dood gegaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Switchen voor jezelf. Jij betaalt die 12-13 euro per maand toch niet voor het vermaak van anderen?
Ik had een tijd terug hetzelfde probleem: blijf ik in 't guild waar ik door een vriend in gehaald ben, of ga ik naar een ander guild, zodat ik kan doen wat ik tof vind (raiden). Als ik die switch niet gemaakt had, was ik nu allang weer afgeknapt op WoW.
volgens mij is rogue/rouge het meest foutgeschrevene in wowquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:28 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Domme mensen die "rouge" schrijvenen dan wel een lvl 90 rogue hebben
Op wat voor server speel jijquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dacht je al online te zien gister.
Sunstrider, een PVP server. En tevens zit ik in de tofste guild die er is, volledig Nederlands.quote:
Ooh is dat een full-realmquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sunstrider, een PVP server. En tevens zit ik in de tofste guild die er is, volledig Nederlands.
Ghostlands vind ik wel lelijk om eerlijk te zijn, maar ga er zo maar eens verder met de quests. Door al die beasts die er rond lopen wel m'n skinning 100+ gekregen. Toch wel een verslavend spelletje dat WoWquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hunters zijn inderdaad saai om te levellen. Endgame vind ik ze best okay, maar levellen is echt dodelijk saai.
Blood Elf heb ik veel gespeeld. Dat startgebied. En dan door naar Ghostlands.
en levelen is dan nog het saaistequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef daeh het volgende:
[..]
Ghostlands vind ik wel lelijk om eerlijk te zijn, maar ga er zo maar eens verder met de quests. Door al die beasts die er rond lopen wel m'n skinning 100+ gekregen. Toch wel een verslavend spelletje dat WoW
Medium, in ieder geval altijd wel voldoende mensen voor wat je wil/kan doen. En ik ben Horde, een Tauren Druid om precies te zijn: Linkjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ooh is dat een full-realm?
En speel je ally of horde?
Dit is de mijnequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Medium, in ieder geval altijd wel voldoende mensen voor wat je wil/kan doen. En ik ben Horde, een Tauren Druid om precies te zijn: Linkje
Tauren druidquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Medium, in ieder geval altijd wel voldoende mensen voor wat je wil/kan doen. En ik ben Horde, een Tauren Druid om precies te zijn: Linkje
Dat ziet er best dik uit iddquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit is de mijne
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Gruwelijke char toch met een toffe naam voor een worgen warrior
Blijft toch mijn favoriet, al heb ik op veel andere classes mogen spelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Tauren druid
Ben er zelf ook 1 aan het levelen, nu op 73.
Moet alleen nog 400 valor halen op mn shaman vanavond voor wrathion
PvP is ook wel leuk tot nu toequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
[..]
en levelen is dan nog het saaiste
Zodra je dungeons en raids gaat doen ...![]()
![]()
![]()
wij hebben hem nu eindelijk downquote:
dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
oww ik las Galleonsorry ben moe
Maar gz![]()
![]()
smoesjes smoesjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
oww ik las Galleonsorry ben moe
Maar gz![]()
![]()
nietusquote:
hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nietusben ram gaar,verhuizen is KUT
Overal spierpijn en een dikke snee in mijn vinger van een stuk karton
En nu is het bedtijd, om half 12 naar bed in je vakantie
Dat is ook kut
Snelste manier lijkt mij een tankspec voor dungeon farm of een dps/healer en dungeons + quests. Beste zoek je level 25 guild.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:57 schreef So_Surreal het volgende:
Als die 7 dagen gratis straks op zijn, en die 10 dagen free trial Mist of Pandaria op zijn, en ik koop de nieuwste expansion + gametime, krijg ik dan nog iets voor mijn terugkeer, eerst had je toch zo'n scroll of reseruction of zo iets ?
En wat is de snelste manier om mijn nieuwe character op mijn nieuwe realm te levelen ?
Ik heb dan geen heirlooms of zo iets.
Ik wil niet verder met mijn priest eigenlijk :pquote:Op woensdag 3 april 2013 08:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Snelste manier lijkt mij een tankspec voor dungeon farm of een dps/healer en dungeons + quests. Beste zoek je level 25 guild.
toch sticken aan je warrior?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik wil niet verder met mijn priest eigenlijk :p
Vast wel, ik heb mijne van nog nooit gear in 5.2 ontvangen ook doorgezet.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Tijd voor de nieuwe LFR, eens kijken of ik mijn record van NOOIT NUTTIGE GEAR ONTVANGEN kan voorzetten.
Ik join je clubje..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil gewoon wat tier tokens!Maar nee hoor! Krijg ik een nutteloze wrist met 1 zo'n nutteloze random stat erop!
Wie dat uitgevonden heeft!
k heb me vanmiddag vrij gepakt. Gaan we ook weer es LFR doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Niets in de nieuwe LFR deel....Hopelijk in die andere 2 wat geluk.
Succes met het uberhaupt krijgen van gear in LFR...quote:Op woensdag 3 april 2013 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Tijd voor de nieuwe LFR, eens kijken of ik mijn record van NOOIT NUTTIGE GEAR ONTVANGEN kan voorzetten.
Yep. Maar troost je, van Revered naar Exalted lijkt ook heel lang te duren bij GL, omdat je per dag duizend quests kunt voor je GL rep, die allemaal 1 rep punt opleveren.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat duurt dat lang met Golden Lotus voordat je daar een keer revered mee bent, echt frustrerend.
Ik win echt zoveel zooi op m'n paladin. Heb die plate helm van Elegon 4x gewonnen, waarvan twee keer in 1 kill. Dropte normaal en ook nog van extra lootroll.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil gewoon wat tier tokens!Maar nee hoor! Krijg ik een nutteloze wrist met 1 zo'n nutteloze random stat erop!
Wie dat uitgevonden heeft!
Gratzquote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ding 90 met Warlock. Net die blauwe pvpset gehaald voor ilevel op te hogen, maar ik denk dat ik deze gelijk ga gebruiken als transmog set. Wat vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |