Mij over het algemeen ook niet. Uitzondering van UP en Kara ;Pquote:
Vind je? Daar ren je echt zo doorheen met heirlooms. Elke dungeon 1x doen, wat quests in hellfire en je bent 68.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Eindelijk Outland uit met m'n druid![]()
Bottleneck voor al m'n alts, kut gebied....
Vindt ik ook vreselijk, ziet er ook niet uit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Eindelijk Outland uit met m'n druid![]()
Bottleneck voor al m'n alts, kut gebied....
Neem aan dat je ToT bedoelt ipv HoF?quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:39 schreef Olment het volgende:
Gister eerste boss in HoF down.
![]()
En DAMN wat is brug met wind en mobs kut.. tering he..
Eerste boss geoneshot, iedereen goede moed,, jaa.. we hadden een questmob zitten halverwege de brug, maar denk dat we zo'n 8 wipes nodig hebben gehad om daar te komen
Yupquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Neem aan dat je ToT bedoelt ipv HoF?
Haha for real? Zulk geluk kan ik wel gebruiken XDquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je horde bent, kom keertje met mij mee in UP. Heb um in totaal 5x gehad in iets van 20 runs
Een van de weinige dungeons waar ik luckyass ben(Kara horse dropt ook wel nice voor me,, 3x in 10 runs)
Ah, dat verklaart al die PvE gegearde mensen in bgs de laatste tijd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Pff.. die legendary quest zuigtGisteren dan toch mn 6000 valor points gehaald, en meteen exalted met black prince... krijg je de volgende quest waarbij je moet gaan fucking pvp'en! (en ja, hier hebben al veel mensen over geklaagd, dus ik nu ook
)
Ja je moet 1 keer Template of Katmogu en 1 keer Silvershard Mines winnen om verder te komen in die questchain. Slaat nergens op eigenlijk, maar goed, het is nu eenmaal zo. Komen die honor points (en justice points die ik ook nog over heb) toch nog van pas om enigzins goede pvp gear van te kopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:58 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart al die PvE gegearde mensen in bgs de laatste tijd!
Ik klaag niet, lekkere hapjes voor mij
Ah zo, nou dat valt nog wel mee vind ik, zijn iig 2 BGs die altijd vrij snel gaan. Maar wel weer suf dat je verplicht wordt om te PvPen als je daar helemaal niet in thuis bent, zodat je je PvE wapen kan pimpen, dat ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
Ja je moet 1 keer Template of Katmogu en 1 keer Silvershard Mines winnen om verder te komen in die questchain. Slaat nergens op eigenlijk, maar goed, het is nu eenmaal zo. Komen die honor points (en justice points die ik ook nog over heb) toch nog van pas om enigzins goede pvp gear van te kopen (en dan zul je zien dat ik hierdoor weer verslaafd raak aan pvp en daardoor pve helemaal links laat liggen )
En daar zit ik dus ook meequote:Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Pff.. die legendary quest zuigtGisteren dan toch mn 6000 valor points gehaald, en meteen exalted met black prince... krijg je de volgende quest waarbij je moet gaan fucking pvp'en! (en ja, hier hebben al veel mensen over geklaagd, dus ik nu ook
)
Mja, da's ten minste nog pvequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Olment het volgende:
[..]
En daar zit ik dus ook mee
Ben ook nog bezig een group te zoeken voor die quest die je daarbij ook krijgt.
Gekeken of ik um kon soloen maar meneer de questmob heeft 150M hp
Gaat um niet worden
Verdiep je eens in de lore van de mantid als je old gods interessant vind, zitten wel wat leuke verrassingen in (en hier en daar wat subtiele hints naar dingen die in de toekomst misschien wel komen)quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:21 schreef substep het volgende:
Ik PVE helemaal niet meer.
De hele panda lore wat er zomaar ineens ingeforceerd is met MoP boeit me niet, in tegenstelling tot de Scourge, Burning Legion, Old Gods en de Titans/Pantheon, welke al vanaf Warcraft 1, 2 en 3 zo'n beetje spelen. Al die panda's en sha's zijn er zo ingeschoven vanuit het niets (vanuit de mist) in MoP.
Ik vind het niet per sé verkeerd uitgewerkt door Blizzard, maar het boeit me gewoon niet echt. Ulduar, tegen een heuse en awesome Old God. Icecrown Citadel, tegen de Lich King himself. Black Temple, tegen niemand anders dan Ilildan Stormrage. En wat krijgen we in pandaland? Wat insecten en een of andere Mogu Thunder King.
Ik weet dat de mantids Y'Shaarj vereren. En mocht Y'Shaarj ooit weer terugkomen, dat de mantid waarschijnlijk weer bij hem aansluiten. Ik heb overal in MoP alleen een beetje een 'meh'-gevoel bij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de lore van de mantid als je old gods interessant vind, zitten wel wat leuke verrassingen in (en hier en daar wat subtiele hints naar dingen die in de toekomst misschien wel komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |