SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:56 schreef substep het volgende:
Hoi dus.Ik ben nieuw. Op het forum dan, niet op WoW.
wij hadden "maar" 3 raidgroups.. 100 man totaal (dooie realm). idd kiten naar het strand en ff alles killen waar daar loopt van te voren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef substep het volgende:
Met 4 volle raids (160 man) proberen Oodasta neer te krijgen paar dagen geleden.
Kiten naar de graveyard. Natuurlijk aggro van een stuk of 8 elite adds. Ergste was dat tanks hem niet konden positionen. Die paarse wave steeds in de raid.![]()
Na 2 pogingen op 10% gekregen, maar niet down. En maar laggen.![]()
Op een gegeven moment hadden we hem op 30% en had ie 20 stacks van die buff. Zelfs die niet-paarse AoE (die ring) oneshotte gewoon iedereen die in de buurt was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
wij hadden "maar" 3 raidgroups.. 100 man totaal (dooie realm). idd kiten naar het strand en ff alles killen waar daar loopt van te voren.
En de tanks moeten het niet upfucken anders knalt iedereen overhoop
en die 2 min wachten na elke keer dood gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef substep het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hadden we hem op 30% en had ie 20 stacks van die buff. Zelfs die niet-paarse AoE (die ring) oneshotte gewoon iedereen die in de buurt was.
Niet down gekregen maar wel vermaakt.
Armoryquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef Olment het volgende:
[..]
en die 2 min wachten na elke keer dood gaanGeweldig
Downen is nog niet eens zo heel belangrijk vind ik zelf.. Ik kan meer lol hebben aan een sociale raid met 1 kill en 9 wipes, dan een "stille" raid die alles oneshot.
Vind mezelf vermaken belangrijker dan progressie ingame.
Welke realm/faction speel je?
ALLY SCUM!!!!quote:
No worries. Mijn hart ligt bij de Horde.quote:
Dr zitten genoeg allies hierquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef substep het volgende:
[..]
No worries. Mijn hart ligt bij de Horde.
Binnenkort weer verkassen naar Stormscale Horde.
(inb4 horde scum!!!)
Gaat er mij sowieso niet om of je Alliance of Horde speelt. Als je een rode naam hebt dan veeg ik de vloer met je aan, ongeacht faction.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Dr zitten genoeg allies hierWees maar niet bang ^^ ze zullen je omarmen
Whahaha... Kom maar opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:34 schreef substep het volgende:
[..]
Gaat er mij sowieso niet om of je Alliance of Horde speelt. Als je een rode naam hebt dan veeg ik de vloer met je aan, ongeacht faction.![]()
![]()
Jij ook een goede morgen Lifequote:
PVPquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha... Kom maar opDe juiste instelling voor een pvp realm
Ben zelf meer een pve'er. Speel wel een op pvp realm (Kor'gall) maar die is zo dood de laatste tijd dat ik Alliance niet meer kill.. Ik bewonder ze nou.. ze zijn een beetje zoals Galleon voor patch 5.2quote:
Ik PvE'de in het begin (TBC-Cata). Maar deze Panda lore kan me echt niet veel boeien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben zelf meer een pve'er. Speel wel een op pvp realm (Kor'gall) maar die is zo dood de laatste tijd dat ik Alliance niet meer kill.. Ik bewonder ze nou.. ze zijn een beetje zoals Galleon voor patch 5.2
"Hardly up, and when up, killed within 10min"
Ben op het moment bezig met de heroic set van icc te halen. Moet nog 2 heroic tokens en dan klaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:43 schreef substep het volgende:
[..]
Ik PvE'de in het begin (TBC-Cata). Maar deze Panda lore kan me echt niet veel boeien.![]()
Tevens besloten dat ik Druid T6 recolor, Druid T8-219 recolor en Druid T8-226 recolor armors wil gaan farmen op m'n Rogue. Al heb ik nu deels T8-226 aan.![]()
Want iedereen draagt al cliché Rogue armos zoals (blauwe) Bloodfang en dergelijk.Rogues met Druid armor zie je nergens.
![]()
Heb ik tenminste nog enige homage aan mijn oude Druid main. Nu nog een leuk setje daggers vinden. Gelukkig ziet T6 er awesomesauce uit op een Undead Female voor als ik naar Stormscale ga.![]()
Mwah, vroeger op Ravenholdt toen PvP nog leuk was enigzins trauma's aan horde overgehoudenquote:
Southshore vs Tarren Mill.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, vroeger op Ravenholdt toen PvP nog leuk was enigzins trauma's aan horde overgehouden![]()
(Maarja, als je met een raidgroep ook ieder klein kutstadje van de horde in Northrend afgaat en compleet afslacht kun je ook niet anders verwachten dan dat je de hele pvp community van de server achter je aan krijgt)
Pvpers zie je hier niet veel, gelukkig weer 1tje erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |