quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat dat een samenwerking was tussen Moss en Sanne Hans, maar niet dus.
Nog niet, maar zal hem eens opzoeken, of staat die nog niet op Spotify en/of de luisterpaal?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef Norrage het volgende:
En de nieuwe Flaming Lips al gehoord?
Wát een album zeg![]()
Niet gelekt, maar zelfs al in de platenzaak verkrijgbaar.quote:
Weet niet waar ie precies staat, maar ik heb hem lekker gedownload in 320mpsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog niet, maar zal hem eens opzoeken, of staat die nog niet op Spotify en/of de luisterpaal?
Krijgt nog vrij goede reviews op Rateyourmusic, een gemiddelde van 3.55 na meer dan 500 stemmen vind ik zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet gelekt, maar zelfs al in de platenzaak verkrijgbaar.
Zelf nog niet gehoord trouwens. Denk ook niet dat ik hem ga kopen, plaat vorig jaar viel me tegen en ik lees er nu ook niet echt veel positiefs over.
Ik lees er louter positieve dingen over eigenlijk? Die plaat vorig jaar was in ieder geval verschrikkelijk, daar ben ik mee eens. Maar dat was gewoon een leuk experiement, net als hun Dark Side of the Moon coveralbum, of hun 24 uurs plaat. DIt is weer een echt album van ze. En het heeft alles wat the Flaming Lips doorgaans zo briljant maaktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet gelekt, maar zelfs al in de platenzaak verkrijgbaar.
Zelf nog niet gehoord trouwens. Denk ook niet dat ik hem ga kopen, plaat vorig jaar viel me tegen en ik lees er nu ook niet echt veel positiefs over.
*kuch*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
*kuch**kuch* nieuwsgroepen *kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kuch*
Daar staat hij pas 1 dag op, vandaar dat ik dacht dat hij vandaag was gelekt was. Hij is dus al officieel uit. Nice![]()
Dat klinkt niet heel positief.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:14 schreef Norrage het volgende:
Tsja, de nieuwe Bonobo is weer heerlijk. Als achtergrondmuziek :p
Wat ik las was niet zo positief. Tenminste, niet als ik het toets aan wat ik leuk zou vinden. Maar eerlijk gezegd ben ik Flaming Lips na The Soft Bulletin ook al enigszins kwijt geraakt. Dus dat kan schelen. Dat was een fijn album, net als The Satellite Heart. Maar ik vrees dat het daar niet (meer) zo op lijkt of wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik lees er louter positieve dingen over eigenlijk? Die plaat vorig jaar was in ieder geval verschrikkelijk, daar ben ik mee eens. Maar dat was gewoon een leuk experiement, net als hun Dark Side of the Moon coveralbum, of hun 24 uurs plaat. DIt is weer een echt album van ze. En het heeft alles wat the Flaming Lips doorgaans zo briljant maakt
Mjah, dit is een verlengde van Embryonic. Weet niet wat je daarvan vond? Recensies die ik lees vinden dat het wat te weinig "ritme" heeft, te weinig melodie. Maar daar ben ik het mee oneens. Het is duister, illuster. Een mix van krautrock met Kid A met Embryonic en Flaming Lips gekte.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat ik las was niet zo positief. Tenminste, niet als ik het toets aan wat ik leuk zou vinden. Maar eerlijk gezegd ben ik Flaming Lips na The Soft Bulletin ook al enigszins kwijt geraakt. Dus dat kan schelen. Dat was een fijn album, net als The Satellite Heart. Maar ik vrees dat het daar niet (meer) zo op lijkt of wel?
Nouja , je zet bonobo sowieso niet op omdat het grenzenverleggend isquote:
Kan niet wachten om die te luisterenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:32 schreef kciR het volgende:
Vondelpark is ook uit (luisterpaal), voor in het straatje alternatieve R&B.
Nope, ze zijn Brits. Ze maken hele fijne melancholische gitaar-elektro. Het is echt super chill. Eerste EP in 2011, vorige in 2012 en 1 april komt het debuutalbum uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
Vondelpark is dat een Nederlandse band? Ken het iig niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |