quote:
Californie > NYquote:
Inderdaad. Ik vond NY heel leuk hoor, maar beetje overschatquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan liever naar Californië, ik heb de adoratie van NY nog nooit begrepen.
Ja, zoveel was me al wel duidelijk, Z.quote:
Nja niet echt metal vind ik het, wel wat hardere rock is het, maar past nog binnen de Indielijntjes vind ik hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
Is Biffy Clyro niet heavy metal ofzo?
En Peace is inderdaad een alleraardigst album. Langzaamaan door de lichte tegenvaller heengebeten en dan is het best te waarderen
Oef, dat is een duur grapje. Ik meen 'm in een platenzaak te hebben zien liggen voor heel veel minder geld een paar weken geleden hier in Amsterdam. Kan wel even voor je kijken dit weekend, als je wilt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde eigenlijk Loveless wel eens op vinyl hebben... maar dat wordt een duur grapje![]()
Dit is al een stuk goedkoper:quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde eigenlijk Loveless wel eens op vinyl hebben... maar dat wordt een duur grapje![]()
Dit wordt door particulieren verkocht toch? Heeft de band zelf weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Dit is al een stuk goedkoper:
http://www.discogs.com/sell/list?release_id=243919&ev=rb
Maar nog steeds geen prijs waaruit blijkt dat ze waarderen dat hun fans hun muziek nog kopen
De band verkoopt ze zelf voor het dubbele toch? Zo'n LP + artwork kost een paar euro om te drukken, waarom zo'n belachelijke prijs vragen dan? Lastig uit te leggen tegen mensen die al jarenlang fan zijn en die plaat sowieso willen hebben imo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit wordt door particulieren verkocht toch? Heeft de band zelf weinig mee te maken.
Waar zie je de prijs die de band vraagt? Ik zie ook op Amazon alleen tweedehands aanbod.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:46 schreef Moody het volgende:
[..]
De band verkoopt ze zelf voor het dubbele toch? Zo'n LP + artwork kost een paar euro om te drukken, waarom zo'n belachelijke prijs vragen dan?
Oja Loveless is een oudje. Ben in de war met de nieuwe plaat. Sollyquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar zie je de prijs die de band vraagt? Ik zie ook op Amazon alleen aanbod van particulieren.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat dat een samenwerking was tussen Moss en Sanne Hans, maar niet dus.
Weet je toevallig nog waar en voor hoe veel? Ga ik er eens kijken woensdagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oef, dat is een duur grapje. Ik meen 'm in een platenzaak te hebben zien liggen voor heel veel minder geld een paar weken geleden hier in Amsterdam. Kan wel even voor je kijken dit weekend, als je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |