Sowieso kun je zelf ook al flinke dilemmas hebben als vier bands die je wilt zien op hetzelfde tijdstip op een ander podium geprogrammeerd staan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef DO2 het volgende:
En als je met een groep gaat krijg je natuurlijk weer dat eeuwige ge-eikel dat de een per se dit wil zien en de ander per se dat.
Ruzies, enzo... En dan gaat ieder z'n eigen weg, en vinden ze elkaar nooit meer terug.
Eigenlijk kan dat festival alleen maar uitlopen op een groot drama.
Als je je tent al terug weet te vinden tenminste!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Ach, vrienden kwijtraken is geen enorm probleem. Zolang de tenten bij elkaar vind je elkaar aan het eind van de dag wel weer terug
Ja, dan is het je ein-de-lijk gelukt om je door die oneindige rij met mensen te wurmen, en mag je na 2 uur wachten ein-de-lijk je biertje bestellen... Is het er godver 1 zonder schuim.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Felagund het volgende:
En dan heb je ook zeker nog Engels bier, dat niet schuimt.
Zo blijf je wel in conditie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef frame-saw het volgende:
Aantal stages valt nog wel mee, maar van wat ik ooit in een documentaire zag moet je elke dag kilometers maken.
Het is uitverkocht.quote:
Ik ga.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef DO2 het volgende:
Ja, potdimme, daar zou ik ook wel 'n keer heen willen. Primavera.
Wat is er in NY?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |